MotorBike.gr

Voge 525 RR 2024: Το νέο φιλικό supersport

28/11/2023

Με τόλμη και κομψότητα

Το Voge 525 RR έχει ήδη παρουσιαστεί στην Κίνα και το 2024 έρχεται στην Ευρώπη. Είναι μια supersport 500 cc, με ελκυστικές, επιθετικές γραμμές και ελαφρώς πιο ισχυρό κινητήρα από τον γνωστό μας “500”.

Η Loncin είναι η κατ’ εξοχήν κατασκευάστρια κινητήρων στην Κίνα, αφού εδώ και χρόνια αντιγράφει τον δικύλινδρο κινητήρα της Honda, κι αυτό ισχύει και για το νέο 525 RR, μόνο που τώρα ο κινητήρας έχει αυξηθεί από τα 471 cc που ήταν πριν στα 494 cc.

Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα που συναντάμε και στο Voge DS525X, μια Adventure μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στην ελληνική αγορά.

 

Η Voge, με το λανσάρισμα του 525 RR προτείνει μια φιλική, ελαφριά και προσιτή οικονομική εναλλακτική λύση στην κατηγορία των φιλικών σπορ μοτοσυκλετών (στα επίπεδα του αντίστοιχου Honda CBR500R) που θα μπορούν να μπούν και σε πίστα και απευθύνεται κυρίως σε νέους αναβάτες διπλώματος Α2.

 

Ακολουθώντας τη σύγχρονη τακτική (φιλοσοφία modular) πολλών εταιριών να δημιουργούν διαφορετικής κατηγορίας μοντέλα με κοινή πλατφόρμα, η Voge προτείνει την έκδοση supersport της σειράς “525” με τον κωδικό RR.

Το ολόσωμο φέρινγκ δεν είναι ενιαίο, αλλά διαιρείται σε τμήματα και στα πλάγιά του διαθέτει αεροδυναμικά βοηθήματα μαύρου χρώματος.

 

 

Το σπορτίβικο κουστούμι του Voge 525 RR αρχίζει από δύο μεγάλους προβολείς (στο γνωστό σχήμα των φωτιστικών σωμάτων που λανσάρει πρόσφατα η Voge) με μια κάμερα ανάμεσά τους για λήψη βίντεο.

Η ισχύς του ευρωπαϊκού μοντέλου του RR έχει κατέβει στους 48 ίππους, για να πληροί τις προδιαγραφές για τα διπλώματα Α2, ενώ στην Κίνα αποδίδει 55 ίππους.

Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 4,5 kgm. O κινητήρας έχει δύο χαρτογραφήσεις Standard και Sport και η δύναμη στον πίσω τροχό θα μεταφέρεται μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων. Στον εξοπλισμό υπάρχει και σύστημα traction control.

 

 

Aλουμινένιο είναι το ψαλίδι του Voge, ενώ αντί για δύο δίσκους στον μπροστινό τροχό, η εταιρία προτίμησε έναν, μεγάλης διαμέτρου (320 mm) με ακτινική δαγκάνα Brembo.

Το βάρος του 525 έχει περιοριστεί στα 172 κιλά και σε αυτό συμβάλλουν και το μικρότερο ρεζερβουάρ, ο μονός δίσκος μπροστά και οι ελαφρές χυτές αλουμινένιες ζάντες.

Το πιρούνι του RR είναι ανάποδο με χρυσά στελέχη, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, το ύψος σέλας φτάνει τα 785 mm, ενώ το μεταξόνιο στα 1.430 mm. Στα όργανα υπάρχει έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών.

Τα ελαστικά του 525 RR είναι Pirelli Diablo Rosso III, σε διαστάσεις 120/70-17 μπροστά και 160/60-17 πίσω. Το ΑΒS και το Traction Control μπορούν να απενεργοποιηθούν για χρήση σε πίστα.

Φωτογραφίες: EICMA, Voge

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!