MotorBike.gr

Voge AC525X: Η εξέλιξη του 500

21/06/2023

H εξέλιξη βελτιώνει το είδος

Το ΑC525X είναι το πρώτο μέλος της οικογένειας Advanced Classic που χρησιμοποιεί τον νέο κινητήρα της Voge, ασπάζεται τον όρο Scrambler και φέρνει το επόμενο βήμα, την τεχνολογική εξέλιξη στη γκάμα μεσαίου κυβισμού της εταιρίας.

Η σχεδίαση και κατασκευή του νέου Voge AC525X είναι μια ανάμιξη κλασικών και μοντέρνων στοιχείων, κομψών σχημάτων και τεχνολογικών εφαρμογών.

Οι γραμμές του σχεδιάστηκαν ως φόρος τιμής στις πιο ρομαντικές σελίδες της μοτοσυκλέτας και δεν αφήνουν αδιάφορους ούτε τους νεότερους αναβάτες.

Πόσο μάλιστα τους παλαιότερους, που στη θέα του AC525X θα ξυπνήσει μέσα τους  η νοσταλγία και εικόνες από το παρελθόν. Κάπου στα μέσα του εικοστού αιώνα, στη Βρετανία και την Αμερική,  οι μοτοσυκλετιστές έπαιρναν τα μοντέλα δρόμου και με λίγες επεμβάσεις τα μετέτρεπαν σε διπλής χρήσης, είτε για να συμμετέχουν σε χωμάτινους αγώνες, είτε απλά για να μπορούν να περνάνε μέσα από τα λασπώδη εδάφη της χώρας τους. Εξ ου και η λέξη Scrambler, που στη γλώσσα μας μεταφράζεται ως «ανάμικτος».

Με πίστη στην παράδοση, η Voge χρησιμοποίησε σαν βάση για την κατασκευή του ACX το modern classic μοντέλο δρόμου 500AC.

Το πνεύμα scrambler τονίζεται από τις ακτινωτές ζάντες, τον τροχό των 19” μπροστά, τα ελαστικά On/Off, το ψηλά τοποθετημένο τελικό της εξάτμισης, το ρεζερβουάρ σε σχήμα «δάκρυ» και τη μικρή αεροδυναμική «flyscreen» ζελατίνα. Τονίζεται επίσης από τον στρογγυλό προβολέα τεχνολογίας Full Led και τους «βουρτσισμένους» λαιμούς της εξάτμισης, σε ένα παιχνίδι αντίθεσης μεταξύ στυλ και καινοτομίας.

Το Voge ΑC525X είναι μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για να μεταφέρει αμεσότητα και ευκολία στην οδήγηση, αδιαφορώντας για το είδος και την ποιότητα του οδοστρώματος. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και σωληνωτό, αφήνοντας σε κοινή θέα τον κινητήρα, ενώ ενώνεται με ένα ομοίως σωληνωτό υποπλαίσιο που προσθαφαιρείται.

Στον τομέα της ανάρτησης η KYB (Kayaba) υπογράφει την ποιότητα μέσα από ένα ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41mm και ένα μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και μοχλικό σύστημα τεχνολογίας CAE (Computer Αided Εngineering). Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, οι τροχοί είναι ακτινωτοί και διαθέτουν ελαστικά tubeless της Metzeler σε διαστάσεις 110/80-19 μπροστά και 150/70-17 πίσω.

Στο σύστημα των φρένων, Nissin και δικάναλο Bosch ABS εγγυώνται κορυφαία ασφάλεια. Μπροστά βρίσκουμε ένα ζεύγος δίσκων διαμέτρου 300mm με δαγκάνες διπλού εμβόλου και στο πίσω μέρος είναι τοποθετημένη μια δαγκάνα μονού εμβόλου που επενεργεί σε δίσκο διαμέτρου 220mm. Το βάρος των 185kg και η σέλα στα 820mm από το έδαφος καθιστούν το AC525X μια εύκολα διαχειρίσιμη μοτοσυκλέτα, κατάλληλη για αναβάτες οποιασδήποτε εμπειρίας και σωματότυπου.

Η καρδιά του Voge AC525X είναι ένας δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, διαφορετικός από τον προηγούμενο των 471cc, με νέες διαστάσεις τόσο στη διάμετρο όσο και στη διαδρομή των εμβόλων του, με τον κυβισμό 494 cc.

Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού, με την ισχύ των 47,6 Hp να επιτρέπει στο AC525X την οδήγηση ακόμη και με δίπλωμα A2.

Η ροπή φτάνει τα 44,5Nm και το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις και υποβοηθούμενο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης.

Πιο scrambler από κάθε άποψη, το Voge AC525X δεν εγκαταλείπει τη σύγχρονη τεχνολογία που κάνει τη ζωή πάνω στη σέλα πιο εύκολη και άνετη. Πίσω από τον μικρό φιμέ ανεμοθώρακα βρίσκεται μια έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών, η οποία προσφέρει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για την οδήγηση, ενσωματώνοντας τη συνδεσιμότητα με το smartphone.

Επιπλέον, για να διατηρηθεί το επίπεδο φόρτισης του smartphone, υπάρχουν πρίζες 12V και USB. Την ολοκλήρωση του πλούσιου εξοπλισμού με ιδιαίτερη προσοχή στην ασφάλεια επιτυγχάνουν τα πλήρως LED φωτιστικά σώματα, με τον προβολέα τεχνολογίας DRL, ενώ στο όνομα της εργονομίας όλα τα χειριστήρια βρίσκονται πάνω στο τιμόνι.

Το νέο Voge AC525X αποτελεί μια πρώτης τάξεως επιλογή που γεφυρώνει το κλασικό στυλ με τη σύγχρονη τεχνολογία και επίσης μπορεί να γίνει βάση για custom εξατομίκευση τύπου café racer.

Voge AC525X – Σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά

• Οδήγηση με δίπλωμα κατηγορίας Α2

• Δικύλινδρος εν σειρά υγρόψυκτος κινητήρας, 4V, DOHC

• Ισχύς 47,6Hp, ροπή 44,5Nm

Ηλεκτρονικός ψεκασμός της Bosch

• Κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων

Υποβοηθούμενος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης

Ρεζερβουάρ 19Lt

• Ατσάλινο πλαίσιο και αφαιρούμενο υποπλαίσιο

Aλουμινένιο ψαλίδι

Ανεστραμμένο πιρούνι 41mm KYB (Kayaba)

Μονό αμορτισέρ KYB με μοχλικό σύστημα και ρυθμιζόμενη προφόρτιση

• Σύστημα πέδησης της Nissin (τρία κυματιστά δισκόφρενα)

Δικάναλο Bosch ABS

• Ελαστικά Metzeler tubeless

Ακτινωτές αλουμινένιες ζάντες 19” μπροστά και 17” πίσω

• Ελαστικά σε μεγέθη 110/80 μπροστά και 150/70 πίσω

• Έγχρωμη οθόνη 7″ με συνδεσιμότητα bluetooth

• Πρίζες 12V και USB

Φώτα τεχνολογίας Full LED, προβολέας DRL

• Bάρος 185Kg

• Ύψος σέλας 820mm

Μεταξόνιο 1.450mm

Η διάθεση του AC525X στη χώρα μας μόλις ξεκίνησε, με τιμή στα 5.945€.

Διατίθεται σε έναν μοντέρνο χρωματικό συνδυασμό και καλύπτεται από εγγύηση δύο ετών χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό. Για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις ή/και μέχρι 72 έντοκες χωρίς προκαταβολή.

Περισσότερες πληροφορίες: voge.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!