Είστε έτοιμοι για τους μεγάλους κυβισμούς;
Το όνειρο πολλών για την απόκτηση μιας οικονομικής On-Off Adventure μοτοσυκλέτας μεγάλου κυβισμού θέλει να κάνει πραγματικότητα η μεγάλη κινεζική εταιρία Loncin, μέσω της θυγατρικής της Voge. Ένα νέο μοντέλο 850-900 κυβικών έκανε την εμφάνισή του στο διαδίκτυο ως διαρροή, που ονομάζεται Voge 900 DS.
H Voge είναι μια εταιρία που πολύ σύντομα δημιούργησε πολύ καλό όνομα στις αγορές της Ευρώπης, της Ελλάδας και του κόσμου, προτείνοντας εκτός των άλλων τεχνογνωσία και αξιοπιστία.
Μέχρι σήμερα ξέραμε ότι η μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα που παράγει η Voge έφτανε τα 650 κυβικά.
Από το 2023 ετοιμαστείτε για επέκταση της γκάμας και ανέβασμα του κυβισμού, αφού το 900 DS θα έχει δικύλινδρο κινητήρα 850-900 κυβικών.
Η Voge 900 DS είναι μια ολοκαινούργια μοτοσυκλέτα, που όμως χρησιμοποιεί έναν γνώριμο κινητήρα που έχει δοκιμαστεί επί χρόνια και είναι αξιόπιστος. Παράλληλα υπάρχουν υπόνοιες πως και το πλαίσιο προέρχεται από ήδη υπάρχουσα μοτοσυκλέτα.
Το κοινό μυστικό είναι ότι κάτω από τα λογότυπα της Voge κρύβεται μια μοτοσυκλέτα της BMW.
Kι όχι, δεν είναι το βαυαρικό εργοστάσιο αυτό που δανείζει, αλλά αυτό που δανείζεται. Είναι η Loncin αυτή που κατασκευάζει τους κινητήρες (και όχι μόνο) για την BMW.
Εδώ και σχεδόν μια πενταετία η Loncin κατασκευάζει για λογαριασμό της BMW τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 850-895 cc που χρησιμοποιούν οι BMW F 850 GS, F 750, F 900 R και BMW F 900 XR και πετυχαίνουν καλές επιδόσεις, καλή κατανάλωση και αξιοπιστία.
Η απόδοση κοντά στους 94-100 ίππους και σχεδόν 9,0 kgm ροπής είναι μια χαρά νούμερα για τη νέα Voge, που σηματοδοτεί την επίθεση της Κίνας στους μεγάλους κυβισμούς. Το κιβώτιο είναι έξι σχέσεων και υπάρχει συμπλέκτης μερικής ολίσθησης.
Τώρα το ποιος κινητήρας θα επιλεγεί, ο παλαιότερος-μικρότερος των 853 κυβικών ή ο νεότερος/μεγαλύτερος των 895 κυβικών εκατοστών, έχει να κάνει με τη συμφωνία των δύο εταιριών. Εικάζουμε πως είναι πιθανό είναι η BMW να επιτρέψει τη χρησιμοποίηση του “κινητήρα της”, αλλά του μικρότερου κυβισμού.
Είναι δικύλινδρος σε σειρά των 853cc με στρόφαλο 270°, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, διάμετρο κυλίνδρου επί διαδρομή στα 84×77 mm, αναλογία συμπίεσης 12,7:1, μέγιστη ισχύ 94 ίππων (70kw) και μέγιστη ροπή 92Nm στις 6.250rpm
Με κομψή, “ευρωπαϊκή” εμφάνιση με διπλούς προβολείς full-LED και το γνωστό ρύγχος των Adventure από κάτω τους, η μοτοσυκλέτα φοράει “χωματερό” μεγάλης διαμέτρου μπροστινό τροχό 21 ιντσών, με τους τροχούς να έχουν ακτίνες και ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Michelin Anakee ΙΙΙ! Ο πίσω τροχός είναι 17 ιντσών.
Οι εκπλήξεις δεν τελειώνουν εδώ, αφού οι αναρτήσεις πιθανολογείται ότι έρχονται από την Kayaba, ενώ τα φρένα που βλέπουμε είναι της Brembo!
Μπροστά συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι με χρυσά στελέχη και ρυθμίσεις, πίσω μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό, με γενναίο ψαλίδι που μοιάζει πολύ (όπως και το πλαίσιο) με αυτό του BMW F 850 GS.
Ο εξοπλισμός της Voge 900 DSX δεν είναι φτωχός, αντιθέτως βλέπουμε προστατευτικά κάγκελα και βάση για βαλίτσες και top box, προστατευτική ποδιά κινητήρα, ψηλή ζελατίνα στο φέρινγκ και dashcam κάμερα (για την κινεζική αγορά αρχικά), όργανο οθόνη TFT, χούφτες στο τιμόνι, τελικό εξάτμισης ψηλά τοποθετημένο, μικρούς προβολείς, κλπ.
Η τιμή της Voge 900 DS υπολογίζεται από Κινέζους δημοσιογράφους κοντά στις 8 με 10 χιλιάδες ευρώ για την τοπική αγορά.
Οι υπόλοιπες πληροφορίες για την 900 μέχρι στιγμής σπανίζουν και το πιθανότερο είναι, εφόσον έχει παρθεί η απόφαση για εξαγωγή του στην Ευρώπη, να το δούμε στα μέσα Νοεμβρίου στην έκθεση του Μιλάνου.