Το σούπερ 525, λέγεται 625!
Η Voge αναβάθμισε το DS525X, μετατρέποντάς το σε… DS625X. Η κύρια αλλαγή είναι ο κινητήρας, ο οποίος έχει αυξήσει τον κυβισμό του από 494 σε 581 κ.εκ. Η ισχύς έχει επίσης αυξηθεί ανάλογα, φτάνοντας τους 63 ίππους, με 57 Nm ροπής.
Πέρα από την έκδοση των 63 ίππων, για τους ενδιαφερόμενους στην Ευρώπη θα υπάρχει επίσης διαθέσιμη περιορισμένη έκδοση για διπλώματα A2, όπου η ιπποδύναμη δεν θα ξεπερνάει τους 47 ίππους.
Με τη σπορτίβικη εμφάνιση του 525 να παραμένει αυτούσια, είναι η επιλογή χρωμάτων (καφέ της άμμου) που κάνει τη μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα Adventure της Voge την DS625X να μοιάζει λες και έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί, κολακεύοντας τις γραμμές της.
Ο κινητήρας είναι μέρος του πλαισίου, το οποίο έχει αναβαθμιστεί, αφού το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 15 mm (τώρα 1.465 mm), και το ύψος της σέλας έχει αυξηθεί από τα 815 στα 835 mm.
Η ανάρτηση διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι KYB 41 χλστ. μπροστά και πίσω μονοσόκ με συνδέσμους για προοδευτική λειτουργία.
Οι τροχοί είναι ακτινωτοί, διαστάσεων 17 και 19 ιντσών, με ελαστικά Metzeler Tourance χωρίς σαμπρέλα. Για τους λάτρεις του off-road, το σύστημα πέδησης της Nissin περιλαμβάνει ένα διακόπτη απενεργοποίησης του ABS.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 17 λίτρων, οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED και υπάρχει ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
Πίσω από αυτήν , υπάρχει μια νέα ψηφιακή οθόνη με τεχνολογία IPS, συνδεσιμότητα smartphone και πλοήγηση στροφή προς στροφή.
Στον πλούσιο εξοπλισμό της 625 περιλαμβάνονται πέρα από το υποχρεωτικό δικάναλο ABS, Traction Control, αλλά και τροχοί 19 και 17 ιντσών με ακτίνες, tubeless ελαστικά, φώτα full-LED, οθόνη έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, TPMS, αλλά και κάγκελα προστασίας του κινητήρα, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και χούφτες εκτός των άλλων.
Το ύψος σέλας απέχει 835 mm από το έδαφος και το βάρος ανακοινώνεται στα 191 κιλά (χωρίς υγρά), με την εταιρία να ανακοινώνει τελική 170 km/h.
Περισσότερες πληροφορίες για το Voge 625DSX του 2025 θα έχουμε σύντομα.