MotorBike.gr

Yamaha Ténéré 900: Την περιμένουν και την απαιτούν στη Γαλλία!

28/04/2022

Μια μεγάλη Ténéré μπορεί να γίνει πραγματικότητα

Το γαλλικό εβδομαδιαίο περιοδικό μοτοσυκλέτας Moto Revue αφιέρωσε το εξώφυλλό του στο μελλοντικό Yamaha Ténéré 900, με τρικύλινδρο κινητήρα CP3, σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν συλλέξει οι συντάκτες. Θα μπορούσε όμως να συμβεί κάτι τέτοιο;

Μετά την άφιξη το 2019 και την επιτυχία στις πωλήσεις του Yamaha Ténéré 700, αλλά και την αποχώρηση του Super Ténéré 1200 από τη γκάμα της Yamaha το 2020, οι φήμες για μια πιθανή Ténéré 900 γίνονται όλο και πιο επίμονες.

Δεν είναι καθόλου άσχημη, το αντίθετο μάλλον, η προτροπή των Γάλλων προς τη Yamaha που “παίζει” εδώ και δύο τουλάχιστον χρόνια για τη δημιουργία ενός πιο “ψευδοεντούρο” Tracer 9, που να έχει μεγαλύτερες δυνατότητες κίνησης στον χωματόδρομο.

Είναι μια γραμμή που ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές ασπάζονται στο χώρο των μοτοσυκλετών Adventure, να δημιουργούν δηλαδή και μια “χωμάτινη” έκδοση, και πρόκειται σίγουρα για έναν δρόμο που η Yamaha γνωρίζει πολύ καλά.

Εξάλλου, η πλατφόρμα CP3 (πάνω στην οποία μπορεί να “πατήσει” το Ténéré 900) έχει ήδη επιδείξει την ευελιξία της. Δείτε το XSR900 ή το Niken, εκτός από τα MT09 και τα Tracer 9.

Ένα maxi enduro που είναι ελαφρύτερο και πιο διαχειρίσιμο από το παλιό Ténéré 1200, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη και φιλοξενία για τον συνεπιβάτη σε σύγκριση με το Ténéré 700, είναι ένα πολύ καλό σενάριο.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας δεν τσιγκουνεύεται τους ίππους (119 στο Tracer 9) και δεν είναι πολύ μεγάλος σε διαστάσεις ώστε να χωρέσει σε ένα πλαίσιο που είναι σχεδιασμένο και για εκτός δρόμου διαδρομές.

Yamaha Ténéré 700

Είναι σαφές πως τα Ténéré 700 δεν μπορούν να ταξιδέψουν δυο επιβαίνοντες με την άνεση του παλιού, σαφώς πιο τουριστάδικου 1200, που ήταν εξοπλισμένο με άξονα στην τελική μετάδοση, αλλά από την άλλη είναι ένα μοντέλο ικανό να ικανοποιήσει ένα μεγάλο κομμάτι μοτοσυκλετιστών με όχι πολύ υψηλή τιμή.

Συγκεντρώνοντας πληροφορίες από πρώτο χέρι, οι άνθρωποι του γαλλικού εβδομαδιαίου περιοδικού Moto Revue έφτιαξαν τα renders του Ténéré 900, δηλώνοντας πως δεν θα απέχει πολύ από το πραγματικό μοντέλο και του αφιέρωσαν το εξώφυλλο του τελευταίου τεύχους.

Οι ψηφιακές εικόνες σχεδιάστηκαν ακολουθώντας την τεχνική και αισθητική προσέγγιση του τελευταίου Ténéré 700, υπάρχει επομένως ένα σωληνωτό πλαίσιο, ψαλίδι από κράμα αλουμινίου και οι ακτινωτοί τροχοί, αλλά ο μπροστινός τροχός είναι 19 ιντσών αντί τις 21 ίντσες του 700, για έναν ελαφρώς πιο “στρητάδικο” προορισμό, που σίγουρα είναι περισσότερο ταιριαστός με τους τρεις κυλίνδρους.

Οι διαστάσεις θα ήταν μεγαλύτερες από το Ténéré 700, αλλά χωρίς να αυξάνεται πολύ ο όγκος και το βάρος. Οι αναρτήσεις θα είχαν επίσης λιγότερη διαδρομή από το 700.

Κατά τα λοιπά, αφού παίζουμε το παιχνίδι των υποθέσεων, θα λέγαμε ότι ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός θα μπορούσε να επωφεληθεί από την αδρανειακή μονάδα, και θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και ημιενεργητικές αναρτήσεις.

Το μέλλον θα δείξει άν οι Γάλλοι συνάδελφοι είχαν δίκιο για την παρουσίαση μιας Ténéré 900 ή όλα τα παραπάνω αποδειχθούν ευσεβείς πόθοι…

Πηγή: Moto Revue

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!