MotorBike.gr

ZONTES S350: Nέο μοντέλο, νέος κινητήρας, νέα εποχή!

11/08/2021

Προχωράει κανονικότατα η Zontes

Η Zontes πραγματοποιεί άλματα εξέλιξης και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα όχι μόνο παρουσίασε μια πλήρη γκάμα μοντέλων από τα 125 έως τα 310cc, αλλά τώρα κάνει για το επόμενο μεγάλο βήμα, με την ανανέωση του μονοκύλινδρου κινητήρα της, ανεβάζοντας τον κυβισμό του. Παράλληλα παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο, το Zontes S350, με εντυπωσιακές γραμμές.

Καθόλου στάσιμη δεν μένει η Zontes! Δεν έχει περάσει πολύ καιρός από τότε που έκανε αισθητή την παρουσία της με τα μοντέλα T310, V310 και X310 και τώρα είναι έτοιμη να παρουσιάσει τρικύλινδρα 650cc και τετρακύλινδρα 1000cc!

Πέραν αυτού, έχει ήδη στη γκάμα της μοντέλα On-Off / Crossover, Street, Cruiser και υβρίδια SM / Streetfighter, με μερικά εξ αυτών να βρίσκονται ήδη στην τρίτη έκδοσή τους! Η Zontes είναι μια εταιρία που αντιπροσωπεύεται και κυκλοφορεί στην Ελλάδα κάτω από το λογότυπο της Daytona.

 

Τον Μάρτιο είχαν δοθεί στη δημοσιότητα κάποια σχέδια για ένα νέο μοντέλο με εμφάνιση σύγχρονου scrambler και την ονομασία 350GK.

Zontes GK 350

H μοτοσυκλέτα έμοιαζε αρκετά με το G155 και όντως πρόκειται επί της ουσίας για μια υπερκυβισμένη έκδοση αυτού.

Ωστόσο το ενδιαφέρον συγκεντρώνει ο κινητήρας του, ένα ολοκαίνουργιο μηχανικό σύνολο, που διαφοροποιείται από τον μονοκύλινδρο που γνωρίσαμε στις εκδόσεις 310.

Πριν από το ρετρο-μοντέρνο γυμνό scrambler, η Zontes παρουσίασε το πιο εντυπωσιακό ίσως μοντέλο της μελλοντικής γκάμας των 350αριών, το Zontes S350. Πριν από την παρουσίασή του όμως, καλό είναι να ρίξουμε μια ματιά στον κινητήρα του.

Η ονομασία του νέου μοτέρ υποδηλώνει φυσικά αύξηση κυβισμού,  που από τα 312cc των “310” μοντέλων, φθάνει τώρα τα 350cc.

Παραμένει μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και με δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους αλλά, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, είναι σχεδιασμένος  εξαρχής από λευκό χαρτί και δεν αποτελεί μια υπερκυβισμένη έκδοση του προηγούμενου κινητήρα.

 

Η απόδοσή του είναι εντυπωσιακή, στους 43 ίππους, κοντράροντας στα ίσα τα ευρωπαϊκά και ιαπωνικά μονοκύλινδρα παρεμφερούς κυβισμού.

Σε σχέση δε με τα ομόσταυλα 310, η απόδοση είναι αυξημένη κατά 7,6 ίππους ή αν το προτιμάτε σε ποσοστό, αυξημένη κατά 21,4%. Αυξημένη παρουσιάζεται και η ροπή, στα 3,4 kg-m, από 3,0 kg-m που ανακοινώνεται στα μοντέλα με τον 310 κινητήρα.

Προφανώς ο κινητήρας αυτός θα εφαρμοστεί σταδιακά και στην υπόλοιπη γκάμα της Ζontes, αναβαθμίζοντάς την.

Το πρώτο λοιπόν μοντέλο της εταιρίας που χρησιμοποιεί τον παραπάνω κινητήρα, ονομάζεται Zontes S350 και ακολουθεί τις γραμμές των power cruiser, που είχαμε δει και στην περίπτωση του V310 (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ).

Mόνο που τώρα η μοτοσυκλέτα είναι πιο ογκώδης και πιο “γεμάτη” όπως απαιτεί η κατηγορία, για να μεταφέρεται στο μάτι καλύτερα το συγκεκριμένο ύφος του design.

 

 

Oι γραμμές της είναι σύγχρονες,  με ελάχιστα ρετρό στοιχεία και θα λέγαμε και “καθαρές”, δεδομένου ότι κατά παράδοση τα μοντέλα της εταιρίας έχουν μια ισχυρή παρουσία με έντονο και πολυεπίπεδο ανάγλυφο, γεμάτο γωνίες και αιχμές.

Τα στοιχεία που τραβούν την προσοχή είναι το ανεστραμμένο μπροστινό, το ψαλίδι με το καμπυλωτό μεγάλο σκέλος μεγάλης διατομής και η απόληξη της εξάτμισης.

Η σέλα λεπτή και δύο επιπέδων με ένα διακριτό σκαλοπάτι να χωρίζει τα τμήματα οδηγού και συνεπιβάτη και αρκετά φαρδύ τιμόνι.

Οι τροχοί είναι χυτές ζάντες, διαμέτρου 17 ιντσών, ενώ είναι “επενδεδυμένοι” με φαρδιά ελαστικά.

Υπάρχουν προστατευτικά κάγκελα και μανιτάρια, για την προστασία ψυγείου, κινητήρα και ρεζερβουάρ, με το τελευταίο να έχει χωρητικότητα στα 16 λίτρα. To βάρος της  Zontes S 350 φτάνει τα 160 κιλά.


Σαν Ζο
ntes, που σέβεται τον εαυτό του και τη φήμη της εταιρίας,  το 350 GK αναμένεται με μια εντυπωσιακή λίστα εξοπλισμού που περιλαμβάνει full LED φώτα, DRL προβολέα, έγχρωμη TFT οθόνη, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, riding modes, keyless χειρισμό του κεντρικού διακόπτη, ρυθμιζόμενες μανέτες και ένδειξη πίεσης ελαστικών.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!