Το νέο κεφάλαιο των Multi
Η νέα Ducati Multistrada V4 έφτασε στην Ελλάδα και βρίσκεται ήδη στο Ducati Athens και στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών της Ducati σε όλη την Ελλάδα. Η θρυλική μοτοσυκλέτα της Ducati, στην τέταρτη γενιά της, συνδυάζει επιδόσεις και σπορ χαρακτήρα με άνεση και ευελιξία, και καλή οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες.
Η νέα Ducati Multistrada φοράει τον επίσης νέο κινητήρα V4 Granturismo που υπόσχεται αξιοπιστία και αντοχή με ρεκόρ διαστημάτων συντήρησης, ενώ διαθέτει, για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής, μπροστά και πίσω ραντάρ.
Η νέα Ducati Multistrada V4 ήρθε στην Ελλάδα με προτεινόμενη λιανική τιμή από 20.600 €, με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
Διαθέσιμη και με το πρόγραμμα DUCATI4U, με προνομιακό επιτόκιο μόλις 3,9%, το χαμηλότερο της αγοράς, προκαταβολή από 20% και εξόφληση σε έως και 60 μήνες.
Από την πρώτη της γενιά, το 2003, η Multistrada της Ducati ταυτίστηκε με αυτό που υπόσχεται το όνομά της: μία μοτοσυκλέτα για κάθε δρόμο, “multi-strada”. Το νέο μοντέλο, που μόλις έφτασε στην Ελλάδα, παραμένει πιστό στην αρχική φιλοσοφία της οικογένειας και υπόσχεται να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε οδική κατάσταση, άσφαλτο ή χωματόδρομο, με ασφάλεια και σταθερότητα.
Η νέα Ducati Multistrada V4 έχει ιδιαίτερη σχεδίαση – Αεροδυναμική, με εντυπωσιακά στοιχεία που δανείζεται από τα top μοντέλα της μάρκας, όπως το design φώτων της Panigale V4, φώτα στα πλαϊνά panels, ζάντες με ακτίνες, και χρωματισμό σε Red, Aviator Grey ή Sport Livery, ανάλογα με την έκδοση.
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της εταιρίας, η μοτοσυκλέτα έχει τετραπλή υπόσταση:
- Είναι “Sport” όντας ισχυρή, ελαφριά και compact, με ηλεκτρονικά βοηθήματα που έχουν εξελιχθεί μέσα στα MotoGP.
- Είναι “Touring” χάρη στα μεγάλα διαστήματα συντήρησης (κάθε 60.000 χλμ.), την κορυφαία άνεση και ασφάλεια, τα πρωτοποριακά συστήματα ραντάρ εμπρός και πίσω (η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο), το σύστημα πλοήγησης με χάρτη που μπορεί να προβληθεί στον πίνακα οργάνων και τα φώτα που στρίβουν μαζί με την μοτοσυκλέτα.
- Είναι “Enduro” χάρη στις εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου, τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, τον ομαλό τρόπο με τον οποίο περνάει τη δύναμη στους τροχούς και τις κατάλληλα επιλεγμένες σχέσεις μετάδοσης.
- Είναι “Urban” επειδή με χαμηλό ύψος σέλας και ομαλή λειτουργία κινητήρα στις χαμηλές ταχύτητες, γίνεται ιδανική για κίνηση στην πόλη.
Ο νέος κινητήρας V4 Granturismo έχει χωρητικότητα 1.158 κ.εκ. και αποδίδει 170 ίππους (125 kW) στις 10.500 rpm με μέγιστη ροπή 125 Nm (12,7 kgm) στις 8.750 rpm. Τα διαστήματα συντήρησης είναι ρεκόρ για την κατηγορία του: αλλαγή λαδιού κάθε 15.000 χλμ., έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 χλμ!
Ήδη από το στάδιο σχεδίασης της μοτοσυκλέτας, δόθηκε μεγάλη σημασία στην αεροδυναμική μελέτη ώστε να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή προστασία για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη από τον αέρα, να μειωθεί ο θόρυβος και να εκτραπεί η θερμότητα που προέρχεται από τον κινητήρα μακριά από τα πόδια του αναβάτη. Για το τελευταίο, έγινε χρήση της τεχνολογίας απενεργοποίησης των πίσω κυλίνδρων, όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε στάση.
Κατάλληλη θέση για κάθε αναβάτη – Η σέλα της νέας Multistrada V4 έχει περισσότερο αφρώδες υλικό και στενεύει στο σημείο των γοφών, για να είναι εύκολα διαχειρίσιμη από αναβάτες κάθε ύψους.
Τέσσερις διαφορετικές λύσεις προσφέρονται ώστε ο κάθε αναβάτης να βρει τη θέση οδήγησης που του ταιριάζει βάσει του σωματότυπου του. Στάνταρ διατίθεται η χαμηλή θέση (840 mm) και η ψηλή θέση (860 mm).
Ως αξεσουάρ μπορεί να αποκτηθεί ψηλότερη σέλα (875 mm) και χαμηλότερη σέλα (μείωση κατά 50 mm). Επιπλέον, η θέση του συνεπιβάτη, έχει μεγαλώσει και έχει υψωθεί.
Μεγαλύτερη άνεση και για τον συνεπιβάτη – Θερμαινόμενες σέλες (στάνταρ στην έκδοση V4 S – Travel & Radar), με δυνατότητα ανεξάρτητης ρύθμισης από τον συνοδηγό, μέσω διακόπτη που βρίσκεται στο κάθισμά του. Πιο φαρδιά σέλα, με περισσότερο αφρώδες υλικό και τοποθέτηση χειρολαβών σε πιο εργονομική θέση.
Προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα που εξασφαλίζουν ασφάλεια, άνεση, απόδοση και συνδεσιμότητα – Η IMU πλατφόρμα διαχειρίζεται όλα τα κορυφαία συστήματα : Cornering ABS , Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Traction Control (DTC), Ducati Cornering Lights (DCL), Vehicle Hold Control (VHC). Μέσω του Ducati Connect, ο οδηγός μπορεί να συνδέσει το smartphone του και να έχει πρόσβαση στο τηλέφωνό του, στη μουσική του και μέσω της εφαρμογής Sygic GPS Navigation, έχει πλοήγηση full map στην οθόνη TFT της μοτοσυκλέτας (βασικός εξοπλισμός στην έκδοση V4 S).
Εξαιρετικές δυνατότητες και εκτός δρόμου – Η επιλογή του εμπρός τροχού 19’’, η αυξημένη απόσταση, η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση και ο ομαλός τρόπος με τον οποίο περνάει η δύναμη στους τροχούς, κάνουν την νέα Multistrada V4 κατάλληλη και για off road χρήση.
Μεγαλύτερη εργονομία και φιλικότητα στη χρήση – Η πλοήγηση στο μενού της έγχρωμης TFT οθόνης 6,5’’ γίνεται και μέσω του νέου joystick που έχει τοποθετηθεί στο αριστερό grip του τιμονιού. Ειδική αδιάβροχη θέση στο ντεπόζιτο για αποθήκευση του κινητού και USB θύρα για φόρτιση μικροσυσκευών.
Πολλαπλές επιλογές διαμόρφωσης – Ο αναβάτης μπορεί να διαμορφώσει τη μοτοσυκλέτα του βάσει των δικών του αναγκών. Η νέα Multistrada V4 είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις V4, V4 S και V4 S Sport.
Εκτός της ήδη πολύ πλούσια εξοπλισμένης έκδοσης V4, η οποία δεν επιδέχεται πρόσθετο εξοπλισμό, οι εκδόσεις V4 S και V4 S Sport διατίθενται σε διάφορα επίπεδα εξοπλισμού.
Συγκεκριμένα, για την έκδοση V4 S διαθέσιμα είναι τα επίπεδα εξοπλισμού S, Travel & Radar και Full ενώ για την έκδοση V4 S Sport διαθέσιμα τα επίπεδα εξοπλισμού Performance και Full.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ducati.gr