New kid in Town (… and in the forest)
To Gemini Scrambler 125 CBS έρχεται να καλύψει την πρόσφατη τάση και στην Ελλάδα των κομψών, μοδάτων 125αριών με δυνατό χαρακτήρα και πολλά στοιχεία θρυλικών μοτοσυκλετών του παρελθόντος.
Oι μοτοσυκλέτες Scrambler εμφανίζονται ήδη από τη δεκαετία του ’20 στην Ευρώπη, αλλά γίνονται πιο γνωστές στο ευρύτερο κοινό τη δεκαετία του ’50 και κυρίως το ’60, κυρίως λόγω της αμερικάνικης σκηνής. Ήταν βασικά μοτοσυκλέτες δρόμου με τρακτερωτά λάστιχα και λίγες μετατροπές και ελαφρώματα που θα τις έκαναν πιο εύχρηστες στην οδήγηση εκτός δρόμου.
Σε αυτές τις αρχές πατάει και το ολοκαίνουργιο Gemini Scrambler 125 CBS, που μόλις έφτασε στην Ελλάδα, με τιμή λίγο πάνω από τις 2.000 ευρώ.
Πρόκειται για ένα μοντέλο που εισάγει η εταιρία Mototrend SA (αντιπρόσωπο επίσης και των σκούτερ της Kymco) και είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα που παρουσιάζεται με το λογότυπο της Gemini.
Εδώ πρέπει να ομολογήσουμε τη συμπάθεια που τρέφουμε απέναντι στις μικρές, μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες των 125 κυβικών, και της απίθανης αίσθησης που προσφέρουν λόγω του χαμηλού τους βάρους και της συνολικής “ελαφράδας” στην συνολική τους αίσθηση.
Επίσης καλοσωρίζουμε τη νέα τάση και γενιά μοτοσυκλετών cafe racer, retro, vintage, scrambler 125 κυβικών που μεγαλώνει και στην ελληνική αγορά – μετά από την Ευρώπη που χαίρει άνθισης. Έτσι μετά τα Brixton, τα Daytona Oldtown και Rock, Orcal Astor έρχεται και το Gemini Scrambler, που πλουτίζει ακόμα περισσότερο την οικογένεια.
Μια οικογένεια που κάνει τα 125άρια αρχαρίων άκρως γοητευτικότερα και θελκτικά, σε προσιτή τιμή πάντα.
Το Gemini Scrambler 125 CBS έχει τετράχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα, αερόψυκτο με 1 ΕΕΚ και δύο βαλβίδες, τροφοδοτείται από ψεκασμό και αποδίδει 9,8 ίππους στις 8.500 rpm και ροπή 0.9 kgm, στις 5.000 rpm. Η ανοξείδωτη εξάτμιση είναι μεν χαμηλή, περνάει κάτω από το πλαίσιο, αλλά το κοντό, κομψό τελικό της ανασηκώνεται στο τέλος του.
Το ρεζερβουάρ είναι αρκετά μεγάλο στα 13 λίτρα, οι τροχοί με ακτίνες έχουν διάμετρο 17 ιντσών, τα λάστιχα είναι διπλής χρήσης και δισκόφρενα υπάρχουν μπροστά (με δαγκάνα 3 εμβόλων) και πίσω, τα οποία είναι γεφυρωμένης λειτουργίας (CBS). To βάρος του είναι χαμηλό και δεν ξεπερνάει τα 126 κιλά.
Το πλαίσιο είναι διπλό κλειστό, σωληνωτό με μονή ραχοκοκαλιά και οι αναρτήσεις είναι συμβατικό πιρούνι μπροστά και δύο επικλινή αμορτισέρ πίσω.
Όμως από τα πιο σημαντικά στοιχεία πάνω στο Gemini Scrambler 125 CBS είναι η κομψή εμφάνισή του: μακρύ και χαμηλό συνολικά στο προφίλ του, με πτυχωτή διπλή σέλα, διχρωμία στο μακρύ ντεπόζιτο, προστατευτικό στον προβολέα, μεταλλικό μπροστινό φτερό, αλλά και πλαϊνά καπάκια, όμορφο προβολέα και οπίσθιο φωτιστικό σώμα. Πιστό στις γραμμές άλλων εποχών.
Για να τονιστεί ο χαρακτήρας Scrambler τα ελαστικά είναι διπλής χρήσης, το τιμόνι ψηλό και κάτω από τον κινητήρα υπάρχει προστατευτική αλουμινένια ποδιά.
Περισσότερες πληροφορίες: Μοto Trend, Βρυούλλων 56 & Εθν. Οδός Αθηνών-Λαμίας, Ν. Φιλαδέλφεια, Αθήνα, τηλ 210 25 85991-2