MotorBike.gr

PIAGGIO ROBINSON 150: “Ιταλικό” Κίνας!

25/01/2017

Μοναχικός Ροβινσώνας

Είναι γνωστό ότι η ιταλική Piaggio συνεργάζεται με την κινεζική Zongshen παράγοντας από κοινού πολλά μοντέλα – κυρίως – σκούτερ. Αυτό που δεν είναι γνωστό όμως είναι ότι στην Κίνα κυκλοφορούν και μοτοσυκλέτες με το όνομα της Piaggio.

Μάλλον σαν “τρολιά”, σαν αστείο θα έβλεπε κάποιος το όνομα της Piaggio γραμμένο φαρδιά-πλατιά πάνω σε ντεπόζιτο μοτοσυκλέτας, όμως αυτή που παρουσιάζουμε σήμερα στο SuperPapi κυκλοφορεί ήδη αρκετό καιρό στην μακρυνή Κίνα και ονομάζεται Piaggio Robinson BYQ 150.

Το Piaggio Robinson BYQ 150 είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο στην Κίνα και χρησιμοποιεί έναν απλής σχεδίασης μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με δύο βαλβίδες.

Η ιπποδύναμή του φτάνει τους 11,6 ίππους στις 8.000 rpm και η ροπή τα 1,1 kgm, σε 2.000 χαμηλότερες στροφές (6.000) και είναι σαφές ότι είναι ρυθμισμένος για απλή καθημερινή οδήγηση.

Η εμφάνιση του “Ροβινσώνα” είναι συντηρητικο-μοντέρνα και ακολουθεί κατά κάποιο τρόπο – τις γραμμές της naked σκηνής.

Με μικρή μάσκα στον προβολέα, αεραγωγούς στο ντεπόζιτο, καλαίσθητη ουρά και “γερμανικό” χαμηλό φτερό στον πίσω τροχό.

Το Piaggio Robinson BYQ 150 φοράει δισκόφρενο μόνο στον μπροστινό τροχό, πίσω υπάρχει ταμπούρο και τα αμορτισέρ είναι λαδιού αερίου. Το βάρος του είναι 150 κιλά και το ντεπόζιτο είναι μεγάλο αφού χωράει 18 λίτρα βενζίνης.

Το μοντέλο αυτό δεν προορίζεται για εξαγωγή σε άλλες αγορές εκτός της κινεζικής και αν μη τι άλλο αποτελεί παράδοξο, αφού είναι ίσως η μοναδική μοτοσυκλέτα στον κόσμο που φοράει λογότυπο μιας καθαρόαιμης εταιρίας σκούτερ (Piaggio, όχι Piaggio Group).

Είναι σαν – για παράδειγμα – σε κάποια χώρα του κόσμου να κυκλοφορούσαν σκούτερ με το σήμα της Ducati…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!