MotorBike.gr

Rieju E-MR 2023: Το ήσυχο – ηλεκτρικό – εντούρο… των 80 ίππων!

09/12/2022

Ηλεκτρισμός και οικολογία με 82 ίππους στα 120 κιλά!

Οι καιροί αλλάζουν και όλο και περισσότεροι κατασκευαστές παρουσιάζουν τη δική τους πρόταση πάνω στην ηλεκτροκίνηση. Η ισπανική εταιρία Rieju κάνει την κίνησή της με ένα ωραιότατο μοντέλο εντούρο που έχει και ενδιαφέρουσες προδιαγραφές, το E-MR.

Με το E-MR, η ισπανική εταιρία Rieju παρουσιάζει ένα νέο ηλεκτρικό enduro, ισχύος 82 ίππων που θα έχει εμβέλεια 100 χιλιομέτρων.

Αν υπολογίσουμε πως πολλά δίχρονα εντούρο των 50 και 60 ίππων (αλλά 105-110 κιλών) έχουν αυτονομία 80-90 χιλιόμετρα (για δίχρονους κινητήρες)… τότε τα πράγματα δεν ακούγονται καθόλου άσχημα!

Το Rieju E-MR με το συμβατικό πλαίσιο και την αντίστοιχη εμφάνιση δεν ξενίζει το μάτι όπως κάνουν σχεδόν όλες οι ηλεκτρικές κατασκευές που έχουν παρουσιαστεί για χρήση εκτός δρόμου, και στην πραγματικότητα αυτή η μοτοσυκλέτα ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία.

Η εντούρο της Rieju έχει μέγιστη ισχύ 60 kW ή 81,6 ίππους, κάτι αξιοθαύμαστο, κι αυτό με βάρος στα μόλις 120 κιλά, μια πολύ καλή επίδοση αφού ακόμα και τα τετράχρονα 450 αποδίδουν περίπου 60 ίππους και ζυγίζουν 15 κιλά λιγότερο.

Η Rieju δεν αναφέρει τη χωρητικότητα της μπαταρίας, με το E-MR να ανακοινώνει 100 χιλιομέτρων. Σε σχέση με το χρόνο φόρτισης έως και τρεις ώρες, αυτό οδηγεί σε χωρητικότητα 6 έως 7 kWh κατά προσέγγιση.

Ο κινητήρας είναι αερόψυκτος και η ροπή (που θα είναι μπόλικη όπως γίνεται συνήθως), δεν ανακοινώνεται.

Η Rieju E-MR είναι βασικά μια συμβατική μοτοσυκλέτα που της έχει τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας.

Η Rieju χρησιμοποιεί το ίδιο πλαίσιο με τις συμβατικές της εντούρο, με πιρούνι KYB και καλάμια 47 mm, διαδρομής 270 mm και μονό αμορτισέρ με διαδρομή 121 mm.

Tα ελαστικά 90/90-21 μπροστά και 140/80-18 πίσω είναι τοποθετημένα σε ζάντες Excel, με το σύστημα πέδησης να προέρχεται από τη Nissin. Το ύψος της σέλας είναι 935 χιλιοστά.

Δεν γνωρίζουμε ακόμα για το πότε και σε ποια τιμή θα έρθει το Rieju E-MR, πρώτα στην ισπανική και κατόπιν στην ευρωπαϊκή αγορά.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!