Το παλιό… το στρογγυλοφάναρο
Δεν πρόκειται για νέο μοντέλο, κυκλοφορεί αρκετό καιρό σε ευρωπαϊκές αγορές, όμως η σχεδίασή του είναι αυτή που μας ενδιαφέρει και θα συγκινήσει πολύ κόσμο.
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ στρογγυλοφάναρων παπιών παρελθουσών δεκαετιών της Honda. Mε σεβασμό στην παράδοση εμφανίζεται η ολλανδέζικη εταιρία Super Motor Company, με το μοντέλο Super Motor 100, που διατηρεί το στυλ vintage, που όμως προσφέρεται καινούργιο στην ντόπια αγορά και μάλιστα σε συμφέρουσα τιμή, κοντά στα 1.600 ευρώ.
Tο Super 100, κατασκευάζεται στη Κίνα και πέρα από την ντόπια αγορά, μόλις άρχισε να διατίθεται και στην ισπανική αγορά (με τιμή 1.900 ευρώ όμως) με τους γνωστούς μας 17άρηδες τροχούς, τα φρένα με τα ταμπούρα και το καρμπιρατέρ στην τροφοδοσία του κινητήρα.
Στη θέση του παραμένει φυσικά ο αερόψυκτος κινητήρας, τετράχρονος με δύο βαλβίδες και οριζόντιο κύλινδρο, που εκκινεί από μίζα και μανιβέλα.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι φυσικά κλασικό “παπίσιο” 4 σχέσεων, ημιαυτόματο, με λεβιέ “μύτη-φτέρνα”, τοποθετημένο αριστερά, με το πίσω φρένο να παραμένει στην κανονική του θέση δηλαδή κάτω και δεξιά.
Μπορεί ο κινητήρας να μην είναι ισχυρός, αλλά τα 107 cc είναι ικανά να σπρώξουν το σύνολο των 80 κιλών μέχρι τα 95 χ.α.ω κι όλα αυτά με χαμηλή κατανάλωση, αφού ο κινητήρας καλύπτει 60 χιλιόμετρα με ένα λίτρο βενζίνης, άρα το μόλις 4 λίτρων ντεπόζιτο αρκεί για 240 χιλιόμετρα αυτονομίας, σύμφωνα με τον κατασκευαστή πάντα.
Σαν ενδιαφέρουσα μπορεί να χαρακτηριστεί η σχάρα ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, και πολύ ενδιαφέρουσες οι ρομαντικές καμπύλες που έρχονται από τη δεκαετία του ’70: η συνολική απλότητα της σχεδίασης, τα φωτιστικά σωμάτων που είναι “διάφανα”, η δίχρωμη σέλα (κατ” επιλογήν) ή τα μονόσελα με τη σχάρα, η χρωμιωμένη χειρολαβή για τον συνεπιβάτη.
Το Super Motor 100 διατίθεται σε έξι χρώματα, κόκκινο, μπλε, καφέ, μαύρο και άσπρο και δεν εισάγεται στην Ελλάδα.