MotorBike.gr

KAWASAKI VERSYS 1000, 2019: Έρχεται, κι έχει τιμή

06/02/2019

 Ανακοινώθηκε η τιμή του

Καθιερωμένο ως μια πολυτάλαντη all-round μοτοσυκλέτα, το Versys 1000 ανανεώνεται δραστικά για το 2019, με μια σειρά αναβαθμίσεων και καινοτομιών που το καθιστούν την πιο ολοκληρωμένη έκδοση του συγκεκριμένου μοντέλου. Έρχεται στην Ελλάδα σε δύο εκδόσεις, την απλή και την SE. Η πρώτη κοστίζει 14.590 ευρώ και η δεύτερη η SE με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις 17.990 ευρώ.

Όλα καινούργια! Άλλαξε το πλαίσιο, άλλαξε ο κινητήρας, άλλαξε η εμφάνιση για αυτή την, μοναδικών χαρακτηριστικών για την κατηγορία των crossover, Kawasaki Versys 1000 που κοιτάζει το 2019 με “άλλο αέρα”, τον αέρα του Adventure…

Τρεις είναι οι σημαντικές ημερομηνίες που πρέπει να θυμόμαστε για το 1000 και αυτές ξεκινούν από το 2012 που πρωτοπαρουσιάστηκε, εντυπωσιάζοντας με την τόλμη της εταιρίας να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα σε μοτοσυκλέτα crossover, σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Μόλις δυο χρόνια μετά, το 2014, το 1000 κέρδισε μια ανανεωμένη σπορ εμφάνιση και εξοπλισμό. Τώρα, επτά χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση, αλλάζει ριζικά.

O πυρήνας της νέας μοτοσικλέτας είναι ένας νέος υγρόψυκτος κινητήρας με δύο εκκεντροφόρους (DOHC), 16-βαλβίδων, και 1.043cc τετρακύλινδρος σε σειρά, με διάμετρο – διαδρομή 77.0 x 56.0mm. Αυτό είναι είναι η πιο χαρακτηριστική διαφορά της μοτοσυκλέτας, ο τετρακύλινδρος σε σειρά, έναντι των υπολοίπων adventure και διαφοροποιεί έντονα την Versys.

Η βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές προς μεσαίες στροφές και η ομαλή παροχή ισχύος ήταν προτεραιότητες για να δημιουργηθεί ένας κινητήρας που είναι δυνατός μεν, αλλά έχει ελαστικότητα και προσφέρει καλή απόκριση στο γκάζι.

Ο κινητήρας διαθέτει πλέον ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου γκαζιού (Ride-by-Wire), που επιτρέπει την εφαρμογή συστήματος Cruise Control, ενώ είναι συνδεδεμένο με τη νέα Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) και το νέο σύστημα Kawasaki Cornering Management που προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα και την ισχύ των φρένων στις στροφές, ανεβάζοντας έτσι τα επίπεδα ασφάλειας και προβλεψιμότητας της μοτοσυκλέτας ψηλά.

Το Versys 1000 είναι εξοπλισμένο με ζάντες 17 ιντσών μπροστά και πίσω, ενώ τα μπροστινά φρένα έχουν δίσκους διαμέτρου 310 mm. Το πίσω φρένο έχει δίσκο διαμέτρου 250mm.

Το Kawasaki Versys 1000 του 2019 παρέχει υψηλότερη ασφάλεια με την προσθήκη του προηγμένου συστήματος φρένων KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) και νέες ακτινικές, μονομπλόκ δαγκάνες μπροστινών φρένων και ακτινική τρόμπα, ενώ οι νέοι διπλοί LED προβολείς προσφέρουν αυξημένη ορατότητα το βράδυ. Ίδιο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων χρησιμοποιούν και τα H2 και ZX-10R.

Το πλαίσιο του Versys 1000 είναι κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο πέντε τεμαχίων και χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέρος. Το υποπλαίσιο είναι σωληνωτό και ενισχυμένο. Το πλαίσιο κατασκευάστηκε με τη μικρότερη δυνατή ποσότητα συγκολλήσεων για να δημιουργήσει την απαιτούμενη ακαμψία και συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στο δρόμο.

Η Kawasaki έχει εξοπλίσει το Versys 1000 SE με την τελευταία τεχνολογία αναρτήσεων, με ένα ανάποδο πιρούνι Showa με καλάμια 43 mm και οπίσθιο αμορτισέρ Showa BFRC-lite με την τεχνολογία Electronic Suspension (KECS).

Η μοτοσυκλέτα είναι εφοδιασμένη με ημιενεργητικές αναρτήσεις που παίρνουν δεδομένα από την IMU, με τη ρύθμιση των αποσβέσεων να γίνεται ηλεκτρονικά, ενώ μέσα στις ρυθμίσεις υπάρχει και προφόρτιση του πίσω αμορτισέρ. Απλά ο αναβάτης επιλέγει ένα από τα τρία διαθέσιμα mode (αναβάτης μόνο, αναβάτης με αποσκευές, αναβάτης μαζί με συνεπιβάτη και αποσκευές).

Οι παραπάνω παράμετροι ρυθμίζονται αυτόματα και μέσω των επιλογών riding mode που υπάρχουν (Sport, Road, Rain, Rider) με το τελευταίο να έχει καταχωρημένες τις ιδιαίτερες προτιμήσεις του αναβάτη.

Ανεβάζοντας τον πήχη στον τομέα του εξοπλισμού το Versys 1000 SE διαθέτει έγχρωμη TFT οθόνη στον πίνακα οργάνων, καθώς και LED cornering lights.

Η έκδοση SE προσφέρει συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της νέας εφαρμογής της Kawasaki “Rideology”, επιτρέποντας στον αναβάτη να ρυθμίζει τις αναρτήσεις της μοτοσυκλέτας μέσω του κινητού του, να καταγράφει πληροφορίες για την οδήγηση και το service, αλλά και να βλέπει τις εισερχόμενες κλήσεις και άλλες ειδοποιήσεις του κινητού, στην TFT οθόνη.

Η ζελατίνα του φέρινγκ ρυθμίζεται εύκολα ως προς το ύψος της κατά 60mm στη βασική έκδοση και 40mm στην SE, προσφέροντας έτσι την προστασία που επιλέγει ο εκάστοτε αναβάτης.

Η νέα καινοτόμος βαφή υψηλής αντοχής της Kawasaki – που έκανε την πρώτη της εμφάνιση στη Ninja H2- εφαρμόζεται και στο Versys 1000 SE, προσδίδοντας πολυτέλεια που συναντάμε σε premium αυτοκίνητα. Χρησιμοποιώντας μια high-tech χημική διαδικασία, η νέα βαφή μπορεί να επιδιορθώνει μικρές γρατσουνιές, επαναφέροντας το χρωματισμό στην αρχική κατάσταση.

Ενισχύοντας τις ταξιδιωτικές δυνατότητες του μοντέλου, η έκδοση SE διαθέτει στο standard εξοπλισμό θερμαινόμενα grips, χούφτες και μεγάλο ανεμοθώρακα (διαθέσιμα ως αξεσουάρ για το standard μοντέλο), καθώς και πρίζα ισχύος 40W που μπορεί να τροφοδοτήσει σύστημα πλοήγησης και άλλα χρήσιμα αξεσουάρ.

Περισσότερες πληροφορίες: www.kawasaki.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!