MotorBike.gr

KAWASAKI Z 400, 2019: Ερχομός και τιμή

27/02/2019

Ο ενδιάμεσος, σημαντικός, κρίκος

Φτάνει μέσα στον Μάρτιο στην ελληνική αγορά η Kawasaki Z 400 του 2019, μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να χαρακτηριστεί “το τέλος του άλλωθι”, αφού με την τιμή που ανακοινώθηκε η δικαιολογία “πήρα σκούτερ, γιατί οι μοτοσυκλέτες είναι ακριβές” παύει να ισχύει. Διαβάστε παρακάτω και θα καταλάβετε...

Το 2019 έφερε την επιστροφή ενός θρυλικού κωδικού του παρελθόντος της Kawasaki, αυτόν του Z 400, με την σύγχρονη οικογένεια των Z, των γυμνών μοτοσυκλετών της εταιρίας να αυξάνεται στοχευμένα.

Ανάμεσα στο “μικρό” Z125 και το “μεγαλύτερο” Z650 τώρα θα παρεμβάλλεται το “μεσαίο” Z400 με τιμή που δεν ξεπερνάει τις 6.000 ευρώ, η οποία στον κόσμο των σκούτερ αρκεί για ένα μονοκύλινδρο 300άρι maxi scooter. Παράλληλα η ιπποδύναμή του καμία σχέση δεν έχει με αυτά, αφού τα ξεπερνάει κατά σχεδόν 20 ίππους!

Τέλος στις δικαιολογίες λοιπόν για τις “ακριβές μοτοσυκλέτες” αφού η 400 και 5.990 ευρώ κοστίζει και 45 ίππους αποδίδει.

Απογυμνώνοντας την πολύ καλή Kawasaki Ninja 400, η γιαπωνέζικη εταιρία δημιούργησε ένα “χρήσιμο” και έξυπνου κυβισμού και τοποθέτησης γυμνό μοντέλο με έντονα χαρακτηριστικά, όπως τον μεγάλο επικλινή προβολέα, το “σκυφτό” ρεζερβουάρ, την ανασηκωμένη σέλα.

Όπως και τα μοντέλα Z900, Z650 και Z125, το Z400 χρησιμοποιεί ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, μια μινιμαλιστική κατασκευή, που όμως διαθέτει την απαιτούμενη ακαμψία με τον δικύλινδρο κινητήρα να κρέμεται από αυτό.

Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά, 8βάλβιδος, υγρόψυκτος, με ψεκασμό, χωρητικότητας 399 cc, με απόδοση 45 ίππων στις 10.000 rpm, με 6άρι σασμάν και συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση.

Το πιρούνι είναι συμβατικό με καλάμια 41mm και πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ, ενώ τα φρένα είναι ένα μεγάλο δισκόφρενο διαμέτρου 310mm με δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά και ένα δισκόφρενο πίσω 220mm, επίσης με 2πίστονη δαγκάνα, αμφότερα με ABS της Nissin στον στάνταρ εξοπλισμό.

Το ύψος σέλας φτάνει στα λογικά 785mm, το μεταξόνιο είναι μικρό στα 1.370 mm και το ρεζερβουάρ χωράει 14 λίτρα. Το βάρος της 400 φτάνει τα 167 κιλά (έναντι των 168 του Ninja) πλήρες υγρών.

Η μοτοσυκλέτα διατίθεται σε 2 χρωματισμούς: πράσινο-μαύρο και κόκκινο-μαύρο.

Η θέση οδήγησης της μοτοσυκλέτας είναι πιο όρθια για πιο άνετη καθημερινή οδήγηση μέσα στην πόλη, το τιμόνι είναι σωληνωτό και πλατύτερο και τα μαρσπιέ έχουν έρθει πιο μπροστά σε σχέση με το σπορ μοντέλο.

Μέσα στον Μάρτιο θα έχουμε περισσότερα νέα από αυτήν την ενδιαφέρουσα μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα που ταιριάζει γάντι στην αγορά μας.

Περισσότερες πληροφορίες: www.kawasaki.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!