To σκληροτράχηλο CB 500 X
Mπορεί η μοτοσυκλέτα της Honda να μην ονομάζεται Transalp, αλλά τις Άλπεις πάντως τις κατέκτησε! Μια “αγριεμένη” Honda CB 500 X, με αναβάτη τον Renato Zocchi, κέρδισε το Alps Tourist Trophy, έναν απαιτητικό αγώνα για μοτοσυκλέτες Adventure.
Ένας διεθνής αγώνας στους υπέροχους δρόμους των ιταλικών Άλπεων, το πρώτο Alps Tourist Trophy Ιnternational και μια διάκριση για μια “ήπια” όπως την είχαμε συνηθίσει μοτοσυκλέτα – την best seller στην Ελλάδα – Honda CB 500 X.
Η Honda Motor Europe ανακοίνωσε στις αρχές Σεπτεμβρίου, τη συμμετοχή της στον αγώνα Alps Tourist Trophy Ιnternational με αναβάτη τον Zocchi. Το ράλι κάλυπτε 5 σκέλη και 1.500 χιλιόμετρα προκλητικής περιπέτειας πάνω σε μοτοσυκλέτες Adventure.
Ο έμπειρος Zocchi και η μικρή για τον αγώνα, αλλά πολύ σκληροτράχηλη, όπως αποδείχτηκε, CB 500 X κέρδισαν την πρώτη θέση τόσο στην κατηγορία των 500 κυβικών όσο και σε αυτήν μοτοσυκλετών τουρισμού, αλλά και στη γενική κατάταξη, υπερέχοντας τελικά των μεγάλων, εξειδικευμένων Adventure.
Η συνεργασία μεταξύ της Honda Motor Europe και του Renato Zocchi δεν είναι καινούρια υπόθεση.
Ξεκίνησε το 2017 με μοτοσυκλέτα ένα CRF 250 Rally, συνεχίστηκε το 2018 και το 2019 ήρθε η νίκη στον αγώνα Gibraltar Race, πάνω σε ένα Honda X-ADV το οποίο είχε προετοιμαστεί για το ράλι.
Και φέτος με την CB500X, η στρατηγική που ακολουθήθηκε ήταν ίδια και οι βελτιώσεις-μετατροπές λίγες αλλά καίριες, αφού άλλο είναι οι μοτοσυκλέτες Adventure, άλλο οι street adventure (όπως η CB 500 X) κι άλλο οι εξειδικευμένες enduro που προορίζονται για οδήγηση εκτός δρόμου.
Έτσι η θεωρητικά ακατάλληλη CB δέχθηκε μετατροπές και ειδικά εξαρτήματα με σκοπό τον τερματισμό σε ένα από τα πιο σημαντικά ράλι Adventure της χρονιάς. Και ο στόχος επιτεύχθηκε! Η Honda CB 500 X κέρδισε τη γενική στο”αγωνιστικό” της ντεμπούτο!
Το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις πιο τρελές προσδοκίες των ανθρώπων της Honda Ευρώπης, με τις μοτοσυκλέτες να διασχίζουν πολύ δύσκολες διαδρομές στον αγώνα: από κακοτράχαλους χωματόδρομους, μέχρι βραχώδη εδάφη και ελεύθερες κροκάλες.
Σαν να μην έφτανε αυτό, οι δυνατές βροχές του 4ου σκέλους του αγώνα έκαναν τα πράγματα πολύ επικίνδυνα, με ολισθηρά πετρώματα και πολλή οδήγηση στη λάσπη.