SuperPapi

ΜΟΤRON Cubertino 2021: “Σκουτερόπαπο” το ηλεκτροκίνητο!

02/03/2021

Ρετρό, κομψό και ηλεκτρικό

Η Motron είναι μια νέα εταιρεία που σύντομα πρόκειται να δραστηριοποιηθεί και στην χώρα μας, με την γκάμα της να αποτελείται από μικρού κυβισμού μοντέλα, αλλά και ηλεκτροκίνητες προτάσεις. Ανάμεσα στα ηλεκτροκίνητα ξεχωρίζει το μοντέλο Cubertino, που αναπαράγει τις κλασικές φόρμες του παπιού σε μια σύγχρονη εκτέλεση.

To όνομα της Motron δεν είναι νέο στο χώρο των δύο τροχών, έχοντας προϋπάρξει ως κατασκευάστρια με έδρα την Ιταλία και αντικείμενο την παραγωγή μοτοποδηλάτων και μοτοσυκλετών μικρού κυβισμού.


Στη νέα της υπόσταση, τελεί υπό την στέγη του αυστριακού ομίλου
KSR, γνωστού για τις εταιρείες Brixton Motorcycles, Malaguti, KSR Moto και Lambretta, αλλά και από την συνεργασία ως διανομέας στην Ευρώπη, για τις εταιρείες Royal Enfield, Benelli και NIU.

Οι βάσεις φαίνονται πως είναι στέρεες λοιπόν και η αναγεννημένη Motron, έχει ήδη έτοιμη μια γκάμα 12 μοντέλων, αποτελούμενη από μοτοσυκλέτες 125 και 400 cc, σκούτερ 50 και 125 cc, αλλά και τεσσάρων ηλεκτροκίνητων μοντέλων, εκ των οποίων το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το παπί Motron Cubertino.

To ότι το “Cub” εμπεριέχεται στην ονομασία του μοντέλου δεν είναι καθόλου τυχαίο, αφού η εμφάνιση του θυμίζει τις κλασσικές γραμμές του αρχετυπικού Cub της Honda.

Ομοιότητες υπάρχουν και με τo Moto Guzzi Galletto, το “κοκόρι” της ιταλικής εταιρίας, ειδικά σε ότι αφορά στα δύο μονόσελα, στις πλατφόρμες για τα πόδια του αναβάτη αλλά και στο κέντρο του πίσω τροχού.


Το Motron Cubertino κινείται από ένα τύπου hub ηλεκτρικό μοτέρ της Bosch, τοποθετημένο στον πίσω τροχό, με ισχύ 1,5 kW και ροπή 32Nm. H τροφοδοσία γίνεται μέσω μια αφαιρούμενης μπαταρίας ιόντων του λιθίου, με χωρητικότητα 1560 Wh και τάση 60V.

Η τελική ταχύτητα του μοντέλου ανέρχεται στα 45 km/h, με την αυτονομία να ανακοινώνεται στα 56 χιλιόμετρα. Το μεγάλο προσόν του Cubertino σε σχέση με τα αντίστοιχης ισχύος ηλεκτροκίνητα σκούτερ, είναι φυσικά οι μεγάλοι τροχοί του, που με διάμετρο στις 17 ίντσες, θα τα καταφέρνουν πολύ καλύτερα στις λακκούβες και στις κακοτεχνίες των δρόμων. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο μονά αμορτισέρ, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ταμπούρα 110 mm μπροστά και πίσω. Το βάρος του Motron Cubertino είναι πολύ μικρό, μόλις 68 κιλά, στα οποίο προστίθενται βέβαια και τα 10 κιλά που ζυγίζει η μπαταρία, για ένα τελικό σύνολο 78 κιλών.

H Μotron ανακοινώνει ως προτεινόμενη τιμή για το Cubertino, τα 1.999 ευρώ και ναι, ίσως να το δούμε στη χώρα μας στο άμεσο μέλλον…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!