Με στόχο τους μέσους αναβάτες
Η Yamaha επαναφέρει το θρυλικό για τον κόσμο των superbikes όνομα, YZF–R7, αυτή την φορά όμως, η μοτοσυκλέτα θα είναι δικύλινδρη και βασισμένη στο γνωστό naked μοντέλο MT07 του σήμερα.
Στα τέλη του Φεβρουαρίου είχαμε αναφερθεί στο δημοσίευμα του ιαπωνικού περιοδικού Young Machine, σχετικά με την πρόθεση της Yamaha να δραστηριοποιηθεί στην κατηγορία των μεσαίων sport μοτοσυκλετών.
Η κατηγορία φαίνεται πως αποκτά νέα δυναμική μετά την παρουσίαση του Aprilia RS660 και δεδομένου του ότι τα τετρακύλινδρα supersport τείνουν προς εξαφάνιση, όλα δείχνουν πως αυτές οι μοτοσυκλέτες θα συμπληρώσουν το κενό που έχει δημιουργηθεί.
Το Young Machine για άλλη μια φορά αποδεικνύεται σωστό λοιπόν, αφού έγγραφα που κατατέθηκαν πρόσφατα στην επιτροπή ατμοσφαιρικής ρύπανσης της πολιτείας της Καλιφόρνια των ΗΠΑ, επιβεβαιώνουν πέραν κάθε αμφιβολίας, ότι το YZF–R7 θα αποτελεί σύντομα πραγματικότητα.
Μάλιστα έχουμε διαθέσιμα και τα πρώτα στοιχεία για τη νέα μοτοσυκλέτα της Yamaha, αφού ανάμεσα στα στοιχεία περί εκπομπής καυσαερίων που ζητούνται από την υπηρεσία CARB της Καλιφόρνια για τα μοντέλα που πρόκειται να διατεθούν στην αγορά της πολιτείας, συμπεριλαμβάνεται το βάρος και ο κυβισμός.
Το νέο YZF–R7 έχει ακριβώς τις ίδιες τιμές με το MT-07, σε ό,τι αφορά τις εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα, οξειδίων του αζώτου και υδρογονανθράκων, ενώ ο κυβισμός του είναι ίδιος, στα 689 κ.εκ. Συμπερασματικά λοιπόν αναμένεται και η ίδια απόδοση με το naked μοντέλο, ενώ και το βάρος αναμένεται να είναι παρόμοιο.
Το CARB ζητά από τους κατασκευαστές να καταθέσουν τιμές που αφορούν βάρος με συνεπιβάτη και εξοπλισμό, και για το YZF–R7 η τιμή που δίνει η Yamaha είναι τα 280 κιλά, ίδια με αυτή του MT07 δηλαδή.
Υπενθυμίζουμε ότι στην Καλιφόρνια, που αποτελεί μια τεράστια αγορά συγκρινόμενη με αυτή ευρωπαϊκών κρατών, ισχύουν αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, παρόμοιες με τις «δικές μας» Euro 5.
Συνθέτοντας όλα τα κομμάτια του παζλ λοιπόν, το νέο sport μεσαίου κυβισμούς της Yamaha, αναμένεται να αποδίδει 72+ ίππους και να ζυγίζει ~185 κιλά.
Αυτά τα στοιχεία υστερούν σε σχέση με τον ιταλικό ανταγωνισμό του RS660, αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η Yamaha μπορεί κάλλιστα να προχωρήσει και σε μια αντίστοιχη κίνηση στα τρικύλινδρα MT09, με ένα μελλοντικό YZF–R9.
Πηγή: Young Machine