Νέο Hornet, νέοι σχεδιαστικοί δρόμοι
Ολοένα και πλησιάζει ο καιρός που η γιαπωνέζικη εταιρία θα δείξει στον κόσμο τη νέα μορφή Hornet που αλλάζει το DNA της οικογένειας προς το μοντέρνο. Ξεχάστε όσα ξέραμε μέχρι σήμερα, τις “συγκρατημένες” γραμμές και τα ρετρό στοιχεία. Η νέα Hornet ανοίγει καινούριους δρόμους.
Δεν είναι λίγες οι μοτοσυκλέτες της Honda που έχουν χρησιμοποιήσει το όνομα και τη μορφή της συγκεκριμένης οικογένειας στο πέρασμα του χρόνου. Ξεκινούν από μικρούς κυβισμούς – μόλις 250cc για ορισμένες αγορές – και φτάνουν μέχρι τα 900 κυβικά, αλλά, προσέξτε, ποτέ δεν ανέβηκαν στα 1000.
Όμως η μοτοσυκλέτα τελευταίας γενιάς Hornet θα κάνει το άλμα… και θα οδηγήσει τη φαμίλια σε μια νέα, διαφορετική κατεύθυνση.
Η Honda αποκάλυψε ένα τρισδιάστατο σχέδιο που εκπροσωπεί τις νέες γραμμές του Hornet στην έκθεση της EICMA στο Μιλάνο, συνεχίζει, όμως, να κρατά τα χαρτιά της κλειστά όσον αφορά συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με την τεχνολογία της μοτοσυκλέτας ή τα σχέδιά της για τον κινητήρα που θα χρησιμοποιεί.
Έτσι αφήνει τη φαντασία δημοσιογράφων, σχεδιαστών και φίλων των Hornet ελεύθερη να εικάζει για το πού το πάει η Honda. Α, ναι έχει κυκλοφορήσει κι ένα επίσημο video της συνομοταξίας των teaser ώστε να μας ιντριγκάρει ακόμα περισσότερο.
Το 3D που δημιουργείται από κομπιούτερ δείχνει ξεκάθαρα ότι η παραδοσιακή εμφάνιση του Hornet – που ήταν η εξέλιξη των πάλαι ποτέ μοτοσυκλετών UJM-Universal Japanese Motorcycle, για τους παλαιότερους αναγνώστες μας – με τον μεγάλο, στρογγυλό προβολέα δεν υφίσταται πλέον, ενώ το πλαίσιο κρύβεται κάτω από ένα κυρίαρχο στο μάτι “σώμα” σέλας/ρεζερβουάρ.
Ο στρογγυλός προβολέας αντικαθίσταται από ένα αιχμηρό μπροστινό φωτιστικό σώμα που κατεβαίνει προς το μπροστινό φτερό, ενώ τα πλευρικά τμήματα του ρεζερβουάρ κατηφορίζουν κι αυτά για να ευθυγραμμιστούν με το πιρούνι.
Στο πίσω μέρος, η σέλα έχει μια πινελιά Fireblade, με ευδιάκριτες εισαγωγές σε κάθε πλευρά του τμήματος που αντιστοιχεί στον αναβάτη και ψηλή, μυτερή ουρά.
Εκτός από αυτό, βλέπουμε ένα συμβατικό ψαλίδι δύο μπράτσων και την υπόνοια ενός συστήματος εξάτμισης που τοποθετείται στην κοιλιά της μοτοσυκλέτας για να διατηρήσει τη συνολική εμφάνιση κόμπακτ και “καθαρή”.
Ο κινητήρας, όπως φαίνεται στο προφίλ, είναι σαφώς περιορισμένων διαστάσεων. Οι πληροφορίες της Honda μπορεί να είναι ελάχιστες σε στοιχεία και αριθμούς, αλλά οι ανακοινώσεις υπογραμμίζουν τη «συναρπαστική απόδοση κινητήρα» του Hornet, ενώ στο βίντεο που κυκλοφόρησε στο YouTube αποκαλούν τη μοτοσυκλέτα «μια μεσαίας κατηγορίας γυμνή μοτοσυκλέτα με υπερσύγχρονο σχεδιασμό και υψηλόστροφο κινητήρα».
Αυτό μπορεί να υποδηλώνει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος ήταν “μόνιμος κάτοικος” στα προηγούμενα Hornet, ανεξάρτητα από τον κυβισμό τους, ενώ πληροφορίες από την Ιαπωνία υπονοούν ότι το νέο Hornet θα μπορούσε να είναι στην πραγματικότητα και… δικύλινδρο!
Ο κινητήρας που φαίνεται στις τρισδιάστατες εικόνες είναι απλώς ένα περίγραμμα, που προσφέρει μικρή πληροφόρηση ως προς τον αριθμό των κυλίνδρων, ενώ η συνολική του σιλουέτα θα μπορούσε να απεικονίζει ακόμα και τον κινητήρα της Africa Twin.
Πηγές από την Ιαπωνία αναφέρουν το νέο μοντέλο ως CB750S, υποστηρίζοντας ότι χρησιμοποιεί έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 755cc, κάτι που αν ισχύει θα είναι ένας νέος κινητήρας που θα έδινε στη Honda την ευκαιρία να δημιουργήσει μια νέα οικογένεια μοτοσυκλετών.
Όπως ακριβώς έκανε με τον δικύλινδρο των 1.084cc της Africa Twin, τον οποίο χρησιμοποιεί σε μια αυξανόμενη γκάμα φαινομενικά ανόμοιων μοντέλων, από το Rebel 1100, έως το ολόφρεσκο NT1100.
Σύμφωνα με τις ιαπωνικές πηγές/φήμες, ο ίδιος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί στο πολυαναμενόμενο Transalp, το οποίο αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στο -όχι και τόσο μακρινό- μέλλον ως η ενδιάμεση λύση μέχρι την Africa Twin, και το οποίο, όπως λένε, θα ονομάζεται XL750L.
Τόσο το Hornet όσο και το Transalp βρέθηκαν στο επίκεντρο ξανά, με τη Honda να κατοχυρώνει τα δικαιώματα των ονομάτων σε πολλές χώρες.
Σύντομα θα ξέρουμε τι πρόκειται να συμβεί, αφού η μέρα που θα παρουσιαστεί το νέο Hornet πλησιάζει.