Το κινεζικό διαμάντι ξεπουλάει
Το Benda LFS700 Tang Knife μόλις κυκλοφόρησε στην κινεζική αγορά και οι παραγγελίες χτύπησαν κόκκινο, αφού για άλλη μια φορά οι σχεδιαστές της εταιρίας κέρδισαν με το σπαθί τους τις εντυπώσεις. Τι θα γίνει μ’ αυτούς τους τύπους;
Το 4κύλινδρο κινέζικο roadster-cruiser ξεπέρασε κάθε προσδοκία και σύντομα οι παραγγελίες άρχισαν να πέφτουν βροχή από τους Κινέζους μοτοσυκλετιστές, σε τέτοιο βαθμό, μάλιστα, που η κατασκευάστρια Benda αναγκάστηκε να αναστείλει τις κρατήσεις!
Άραγε θα δούμε το υπερ-μοντέρνο μοντέλο στην Ευρώπη; Η κινεζική κατασκευάστρια μοτοσυκλετών Benda είχε παρουσιάσει πέρσι το LFS700 Tang Knife, ένα τεράστιο cruiser που προορίζεται για την εγχώρια αγορά, το οποίο προς τιμήν του δεν αντιγράφει μοντέλα από άλλες μάρκες.
Λόγω αυτής της εξαιρετικής εμφάνισης πιστεύουμε ότι εκτινάχθηκαν οι παραγγελίες, κι έτσι η εταιρία σταμάτησε να τις δέχεται πλέον, για να αποφύγει υπερβολικά μεγάλες λίστες αναμονής.
Το μοντέλο χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική με το Benda LFC700 – μια μοτοσυκλέτα που αντλεί έμπνευση από τη Diavel της Ducati – αλλά παρουσιάζεται με τη μορφή ενός πολύ πιο συμπαγούς roadster με φουτουριστικό σχεδιασμό, μια φόρμουλα που θα αποδειχθεί εξαιρετικά ελκυστική.
Στην περίπτωση του Benda LFS700 Tang Knife, ξεχωρίζουν οι γραμμές του στιβαρού ρεζερβουάρ (σε τέλεια συνέχεια με αυτές του μπροστινού τμήματος), οι λεπτές σωλήνες των εξατμίσεων που στρίβουν κομψά στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας με τα δυο κομψά τελικά να βρίσκονται ψηλά στην ουρά.
Ιδιαίτερα “ψαγμένα” είναι τα κίτρινα “number plates” της ουράς, που θυμίζουν μοτοσυκλέτα flat track.
Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, το Benda LFS700 Tang Knife είναι εξοπλισμένο με έναν υγρόψυκτο τετρακύλινδρο κινητήρα σε σειρά 680cc που συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.
Αυτός ο κινητήρας αποδίδει σύμφωνα με τον κατασκευαστή 93,8 ίππους στις 11.000 rpm και μέγιστη ροπή 63 Nm, αρκετή για να ωθήσει το «Tang Knife» προς τη, διόλου ευκαταφρόνητη, δηλωμένη μέγιστη ταχύτητα των 210 km/h.
Το πλαίσιο του 700 είναι περιμετρικό, φτιαγμένο από αλουμίνιο και τμήματα από χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα και περιλαμβάνει μπροστινή ανάρτηση με ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ πίσω, με σύστημα πέδησης τριών δίσκων. Οι ζάντες αλουμινίου είναι 17 ιντσών και βοηθούν στη διατήρηση των κιλών στα 218.
Στην Κίνα, πριν από το προαναφερθέν μπλοκάρισμα των παραγγελιών, το Benda LFS700 Tang Knife προσφερόταν στα 38.800 Yuan ή περίπου 5.100 ευρώ με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες, μια σαφώς καλή τιμή σε σύγκριση με τα μοντέλα των ανταγωνιστών του.
Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι είδους ανταπόκριση θα λάβει στην ευρωπαϊκή αγορά το Tang Knife, αν και θα χρειαστεί μάλλον λίγος χρόνος μέχρι να το δούμε να προσγειώνεται στη Γηραιά Ήπειρο και τις χώρες όπου αντιπροσωπεύεται η φίρμα.
Στην Ελλάδα προς το παρόν δεν υπάρχει αντιπρόσωπος της Benda, αν και κάτι μας λέει πως δεν θα αργήσει κάποιος να την αποκτήσει.