Αντίο V-2, καλημέρα δικύλινδρε σε σειρά
Εμφανίστηκαν οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας γενιάς των Suzuki SV650 και V-Strom 650, (από τους συναδέλφους του βρετανικού Motorcycle News) με τις δημοφιλείς μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού της Suzuki να μην φορούν τον κλασικό V-2 κινητήρα που γνωρίζουμε εδώ και χρόνια, αλλά έναν ολοκαίνουργιο δικύλινδρο σε σειρά!
Υπέκυψε η Suzuki στη “γοητεία” του δικύλινδρου κινητήρα σε σειρά, μιας διάταξης που είναι πολύ της μόδας τελευταία και έχει χρησιμοποιηθεί από πλήθος εταιριών όπως Kawasaki, BMW, ΚΤΜ, Yamaha, Benelli, Aprilia, Voge, Morini, CFMoto, Daytona και φυσικά από τη Honda.
Οι νέας γενιάς Suzuki SV650 και V-Strom 650 συνελήφθησαν στη φάση των δοκιμών, ενώ έκοβαν βόλτες στις Ιταλικές Άλπεις. Tα δυο μεσαίου κυβισμού τέκνα του οίκου του Hamamatsu, κατά πάσα πιθανότητα, σύντομα θα βγουν στην αγορά με αυτόν τον κινητήρα, εγκαταλείποντας προφανώς τον δικύλινδρο 90° V που τους συνόδευε σε όλη τη μακρόχρονη ιστορία τους και που ουσιαστικά έχει επικυρώσει την επιτυχία τους.
Ο δικύλινδρος 645 cc και 70 hp (τοποθετήθηκε πρώτη φορά στο V-Strom το 2004!) θα αποσυρθεί για να δημιουργήσει χώρο για έναν νέο δικύλινδρο σε σειρά με κυβισμό 700 cc με ισχύ περίπου 80 ίππων (σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο).
Επομένως, η χωρητικότητα και η ισχύς του κινητήρα θα αυξηθούν και η αρχιτεκτονική θα αλλάξει.
Ξεκινώντας από το V-Strom, παρατηρούμε αμέσως ένα μπροστινό μέρος σαφώς εμπνευσμένο από τη μεγάλη αδερφή 1050, με έντονο ράμφος και τετράγωνο προβολέα.
Οι τροχοί είναι με ακτίνες, με διάμετρο 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, ενώ οι δαγκάνες μπροστά είναι ακτινικές.
Προχωρώντας στο SV, εδώ βρίσκουμε μια αισθητική ομοιότητα με το super naked GSX-1000S, ενώ διαθέτει επίσης τροχούς 17”, νέο ψαλίδι αλουμινίου και ακτινικές δαγκάνες στον μπροστινό τροχό.
Δεν ξέρουμε πότε θα βγει στην αγορά η επόμενη γενιά της γυμνής και της Adventure μοτοσυκλέτας της Suzuki, αλλά αν κρίνουμε από το έντονο καμουφλάζ πάνω στις μοτοσυκλέτες που δοκιμάζονται, μάλλον έχουν δρόμο ακόμα μπροστά τους, οπότε δεν τα βλέπουμε να παρουσιάζονται στο τέλος του χρόνου στην έκθεση της EICMA… κάτι που απευχόμαστε.
Πηγή: Motorcyclenews.com