MotorBike.gr

CFMoto 800NK: Με κινητήρα ΚΤΜ

18/10/2022

Εντυπωσιακή σχεδίαση, οικονομική τιμή

Ολοένα και πλησιάζει η μέρα που θα παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής του  εντυπωσιακού  ­γυμνού από την Κίνα, CFMoto 800NK, το οποίο  βασίζεται σε ένα ριζοσπαστικής εμφάνισης πρωτότυπο που παρουσιάστηκε πριν από λίγες εβδομάδες.

Το πιθανότερο είναι να δούμε τον επόμενο μήνα στην έκθεση της EICMA 2022 στο Μιλάνο  τη μοτοσυκλέτα αυτή, η οποία χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα της ΚΤΜ των 790 κυβικών που κατασκευάζεται έτσι κι αλλιώς στην Κίνα από την CF.

Θα είναι το δεύτερο μοντέλο της CF που χρησιμοποιεί αυτόν τον κινητήρα, μετά το 800ΜΤ, το οποίο πωλείται και στην Ελλάδα, με ιπποδύναμη 95 hp και ροπή 7.9 kgm.

Τον προηγούμενο μήνα η CFMoto έδειξε τα πρώτα σχέδια ενός πρωτότυπου με την ονομασία C22 που θύμιζε από MV Agusta μέχρι Bimota, design το οποίο προέκυψε από την εργασία των σχεδιαστών της εταιρίας που έχουν έδρα στο Ρίμινι της Ιταλίας! Να λοιπόν από πού προέρχονται οι επιρροές…

To πρωτότυπο CFMoto C22

Τα σχέδια που κατατέθηκαν πρόσφατα για πατέντες από την CFMoto στην Ευρώπη, δείχνουν πώς θα μοιάζει η έκδοση παραγωγής.

Η μοτοσυκλέτα αυτή θα στηριχτεί πάνω στο πρωτότυπο, αν και θα γίνουν κάποιες αλλαγές για λόγους κόστους, όπως το φθηνότερο διπλό ψαλίδι, οι εξατμίσεις, οι ζάντες, κλπ.

Η στενή σύνδεση με την KTM βοηθάει ιδιαίτερα, καθώς η κινεζική CFMoto κατασκευάζει πολλούς από τους κινητήρες της αυστριακής μάρκας και ακόμη και ολοκληρωμένες μοτοσυκλέτες για ορισμένες αγορές.

Έτσι για το 2023, η γκάμα της CFMoto φαίνεται ότι θα γίνει ακόμα πιο ελκυστική με την εισαγωγή του 800NK.

Ενδιαφέρον έχει ότι η παρουσίαση του 800 θα πέσει πάνω στo Honda CB 750 Ηοrnet, της ίδιας κατηγορίας, το οποίο και γυμνό είναι και 90 ίππους αποδίδει και μοιάζει σχεδιαστικά, αν και είναι πιο συντηρητικό συνολικά από το CFMoto.

Με την KTM να έχει προχωρήσει στη μεγαλύτερη, πιο ισχυρή έκδοση 890cc (στην πραγματικότητα 889cc), η πόρτα είναι ανοιχτή για την CFMoto να παρουσιάσει ένα γυμνό 800 χωρίς να κλέβει άμεσα τις πωλήσεις της KTM. Άσε που το 800ΝΚ θα είναι κατά πολύ φθηνότερο.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!