Η ισχυρότερη μοτοσυκλέτα από την Κίνα
Ένα χρόνο μετά την επίσημη παρουσίασή της στη διεθνή έκθεση του Μιλάνου, η QJMotor εμφανίζεται πλέον ιδιαίτερα φιλόδοξη όσον αφορά τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων… και τι μοντέλων μάλιστα. Η εντυπωσιακή κινέζικη Superbike, η SRK1000 RC των 144 ίππων, ήρθε να ταράξει τα νερά όχι μόνο της κατηγορίας της, αλλά και όλου του χώρου της μοτοσυκλέτας.
Η QJMotor ήταν παρούσα στην φετινή EICMA στο Μιλάνο με 43 προϊόντα συνολικά, μεταξύ των οποίων τα 37 ήταν μοτοσυκλέτες και σκούτερ, τα 4 ηλεκτρικά οχήματα και τα 2 μοντέλα ATV.
Η εκτεταμένη εκπροσώπηση που καλύπτει διαφορετικά τμήματα και κατηγορίες οχημάτων και σχημάτων δείχνει το πλήρες δυναμικό της μάρκας σε μια διεθνή σκηνή προσανατολισμένη στην παγκόσμια αγορά.
Αυτό που ξεχώρισε όμως περισσότερο απ’ όλα τα νέα προϊόντα της QJMotor, ήταν η Superbike μοτοσυκλέτα της, η SRK1000 RC, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη, τραβώντας την προσοχή του χώρου.
Η φουτουριστικής σχεδίασης πρωτότυπη μοτοσυκλέτα, που προλειαίνει το έδαφος για τον ερχομό του μοντέλου παραγωγής, ίσως μέσα στον επόμενο κιόλας χρόνο, έχει μια ιδιαίτερη αξία, αφού είναι η πρώτη τέτοιου είδους μοτοσυκλέτα, τέτοιας κατηγορίας, με τόσο μεγάλη ιπποδύναμη που έρχεται από την Κίνα.
Πρωτότυπο φέρινγκ και προβολείς, μονόμπρατσο ψαλίδι και “μικτό” πλαίσιο χωροδικτύωμα με χυτά τμήματα, σέλα με τρύπες και εντυπωσιακές εξατμίσεις που βγαίνουν δεξιά και αριστερά ψηλά: αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της SRK 1000 RC που έχει σχεδιαστεί στην Ευρώπη.
Η συνεργασία των QJMotor και MV Agusta, για την οποία είχαμε γράψει στο παρελθόν, βρίσκει πρόσφορο έδαφος στην SRK 1000 RC μιας και ο τετρακύλινδρος σε σειρά υγρόψυκτος κινητήρας των 1.078 cc είναι ο πλαιότερος της MV Agusta, ο F4 του 2009, με την απόδοσή του να φτάνει τους 144 ίππους και τη ροπή στα 11,4 kgm, λόγω του ότι πρέπει να πληροί τις προδιαγραφές Euro 5.
Οι αναρτήσεις έρχονται από την Marzocchi (μπροστά και πίσω πλήρως ρυθμιζόμενες), με ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα στον πίσω τροχό με το όμορφο αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι.
Τα φρένα αναλαμβάνει η Brembo, με δυο δίσκους 320 mm μπροστά και ακτινικές δαγκάνες Stylema με 4 έμβολα κι έναν δίσκο 260 mm πίσω.
Το μεταξόνιο της QJMotor SRK 1000 RC είναι στα 1.425 mm, με το ύψος σέλας στα 840 mm.
Το ντεπόζιτο χωράει 16 λίτρα και το συνολικό βάρος με τη μοτοσυκλέτα πλήρη υγρών ανακοινώνεται, στα πολύ καλά, 198 κιλά.
Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες για αυτή την τόσο ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα που δείχνει τα μελλοντικά πλάνα της QJMotor, η οποία όχι μόνο δεν κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια, αλλά έχει εξαπολύσει επίθεση σε όλα τα μέτωπα: ακόμα και αυτό των κορυφαίων σε απόδοση μοτοσυκλετών στον κόσμο, των Superbike.