MotorBike.gr

Pirelli 2024: Συμμετέχει φέτος σε περισσότερα από 150 πρωταθλήματα!

15/02/2024

Η εξέλιξη περνάει μέσα από τους αγώνες για την Pirelli

Για το 2024 οι κατηγορίες Moto2 και Moto3 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2024 μπαίνουν στις αγωνιστικές δραστηριότητες της Pirelli, αφού γίνεται ο μοναδικός προμηθευτής, όπως συμβαίνει εδώ και χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike (WorldSBK). Το WSBK παραμένει το κύριο πρωτάθλημα για την εξέλιξη νέων προϊόντων, ενώ από φέτος η εστίαση της εταιρίας περνάει και στα κύπελλα ανάδειξης νέων ταλέντων, αλλά και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Γυναικών.

Η Pirelli είναι έτοιμη για τις προκλήσεις στο χώρο της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας της ερχόμενης σεζόν του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όχι με πρωτότυπα ελαστικά, αλλά με αυτά που μπορεί να αγοράσει ο καθένας στην αγορά, έτσι ώστε η αγωνιστική τεχνολογία να προσβάσιμη σε όλους. Η αθλητική δραστηριότητα θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα στην Αυστραλία με τον πρώτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike.

Τα πιο σημαντικά νέα για το 2024 έρχονται για την Pirelli με την είσοδό της στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Moto2 και Moto3 ως “Μοναδικός Προμηθευτής Ελαστικών” βάσει τριετούς συμφωνίας που προβλέπει ότι η Pirelli θα συμμετέχει στη μικρή και μεσαία κατηγορία των Grand Prix μέχρι τη σεζόν 2026.

Η ιταλική εταιρία ελαστικών συνεχίζει να πρεσβεύει τη φιλοσοφία που περικλείεται στο διάσημο πλέον σύνθημά της “Προσφέρουμε στην αγορά αυτά που χρησιμοποιούμε στους αγώνες, αγωνιζόμαστε με αυτά που προσφέρουμε στην αγορά”, αφού θα παρέχει μια σειρά από στάνταρ ελαστικά εμπορίου και όχι αγωνιστικά πρωτότυπα, σε μια διαρκή εξέλιξη αυτών που χρησιμοποιούνται ήδη για περισσότερες από 20 σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, το οποίο παραμένει το σημαντικότερο “ανοικτό αγωνιστικό εργαστήρι” για την εξέλιξη των ελαστικών της.

Όπως πάντα με τα αγωνιστικά προϊόντα της οικογένειας Diablo, η Pirelli θα είναι επίσης ο μοναδικός προμηθευτής του νεοσύστατου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Μοτοσυκλέτας Γυναικών της FIM και των κυπέλλων ταλέντων, αφιερωμένων στους ανερχόμενους αναβάτες του αύριο, που αποτελούν πλέον μέρος του προγράμματος του Παγκ. Πρωταθλήματος της Dorna με τίτλο “Road to MotoGP”.

Αυτά τα πρωταθλήματα προστίθενται στα πάνω από 150 πρωταθλήματα μοτοσυκλέτας διεθνή και τοπικά ανά τον κόσμο, εντός και εκτός δρόμου, στα οποία θα συμμετάσχει η Pirelli το 2024. Στην άσφαλτο, εκτός από αυτά που έχουν ήδη αναφερθεί, η Pirelli συμμετέχει επίσης σε μερικά από τα πιο διάσημα εθνικά πρωταθλήματα όπως το Βρετανικό Superbike (του οποίου είναι ο μοναδικός προμηθευτής από το 2008), το Γερμανικό Πρωτάθλημα IDM και το Γαλλικό Πρωτάθλημα Superbike.

Η δέσμευση της Pirelli για off-road επιβεβαιώνεται επίσης με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross FIM που διοργανώνει η Infront, στο οποίο η ιταλική εταιρία ελαστικών μπορεί να υπερηφανεύεται για ρεκόρ 81 παγκόσμιων τίτλων και του οποίου θα είναι επίσημος προμηθευτής ελαστικών μέχρι και το 2025.

Τι δηλώνουν όμως οι άνθρωποι της Pirelli;

Giorgio Barbier Inglese (Yπεύθυνος Αγωνιστικού Τμήματος Pirelli):Φέτος η δέσμευσή μας στους αγώνες μοτοσυκλέτας είναι μεγαλύτερη από ποτέ, με την είσοδο ως Μοναδικός Προμηθευτής Ελαστικών όχι μόνο στα Moto2 και Moto3 αλλά και στα διάφορα κύπελλα εύρεσης νέων ταλέντων (talent cups), τα οποία αποτελούν μέρος του πρότζεκτ της Dorna ‘Road to MotoGP’, όπως και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας Γυναικών της FIM”.

Τα παραπάνω αποτελούν μια ακόμα αναγνώριση του ρόλου μας ως ηγέτη στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς και επιβεβαίωση της αξίας του προϊόντος μας και της δουλειάς που επιτελούμε εδώ και χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike FIM και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross”.

Θέλουμε επίσης να φέρουμε τη φιλοσοφία μας στα νέα πρωταθλήματα, που δεν είναι παρά η εφαρμογή του σλόγκαν «από τις πίστες – στους δρόμους» το οποίο στην περίπτωσή μας δεν απαιτεί τη μεταφορά τεχνολογίας από τον ένα χώρο στον άλλον, λόγω του ότι τα ελαστικά που χρησιμοποιούν οι αναβάτες μας δεν είναι πρωτότυπα, αλλά ακριβώς τα ίδια με αυτά που μπορεί να αγοράσει ο κάθε μοτοσυκλετιστής στην αγορά. Θα αντιμετωπίσουμε τις νέες προκλήσεις με ενθουσιασμό, με μια πολύ δεμένη ομάδα και με τη μεθοδολογία εργασίας που πάντα μας διέκρινε”.

Το Grand Prix του Κατάρ (8-10 Μαρτίου) θα σηματοδοτήσει το επίσημο ντεμπούτο της Pirelli στα Πρωταθλήματα Moto2 και Moto3, μετά από μια ιδιωτική δοκιμή τον περασμένο Σεπτέμβριο στην πίστα της Βαρκελώνης, ακολουθούμενη από την πρώτη επίσημη δοκιμή  που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο στην πίστα της Βαλένθια, στην οποία μάλιστα οι αναβάτες έκαναν με τα ελαστικά της Pirelli ρεκόρ γύρου.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρίας, οι δύο κατηγορίες θα γίνουν σημαντικός μοχλός για την περαιτέρω ενίσχυση της μάρκας τόσο σε επίπεδο εμπορικής ανάπτυξης όσο και τεχνολογικής εξέλιξης.

Οι αναβάτες θα μπορούν να βασίζονται στις αποδεδειγμένες επιδόσεις των ελαστικών Diablo Superbike Slick και Diablo Rain, που χρησιμοποιούνται με επιτυχία εδώ και χρόνια από αναβάτες όλων των κατηγοριών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM καθώς και από πολλά εθνικά πρωταθλήματα.

Συγκεκριμένα, οι αναβάτες της κατηγορίας Moto2 θα χρησιμοποιήσουν μπροστινά slick σε μέγεθος 125/70 R17 τύπων SC1 και SC2 και πίσω slick σε μέγεθος 200/65 R17 τύπων SC0 και SC1. Τα βρόχινα Diablo Rain θα είναι διαθέσιμα σε μεγέθη 120/70 R17 εμπρός και 200/60 R17 πίσω.

Όσον αφορά τα slick ελαστικά για την κατηγορία Moto3, το μπροστινό ελαστικό σε διάσταση 100/70 R17 θα είναι διαθέσιμο σε δύο παραλλαγές SC1 και SC2, όπως και το πίσω σε διάσταση 120/70 R17.

Το ίδιο μέγεθος θα διατίθεται και στο Diablo Rain για υγρές συνθήκες ασφάλτου, ενώ το πίσω ελαστικό θα είναι διαστάσεων 125/70 R17.

Η τεχνική συνεργασία της Pirelli με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike αποτέλεσε το πρώτο παράδειγμα της υιοθέτησης ενός μόνο προμηθευτή ελαστικών στην ιστορία των κορυφαίων αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού και, περισσότερα από είκοσι χρόνια αργότερα, αποδείχτηκε μια νικηφόρα επιλογή, ακολουθούμενη κι από άλλα πρωταθλήματα σε δύο και τέσσερις τροχούς.

Με την πάροδο του χρόνου, η Pirelli συνέχισε να φέρνει τεχνολογικές καινοτομίες, υπαγορεύοντας κάθε φορά τις νέες παραμέτρους των αγωνιστικών ελαστικών που χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο: το 2013 με την ιστορική αλλαγή από ελαστικά 16,5 ιντσών σε νέα ελαστικά 17 ιντσών, το 2018 με την υιοθέτηση νέων μεγαλύτερων μεγεθών, την επόμενη χρονιά με την εισαγωγή του νέου slick SCX και των νέων χημικών ενώσεων για ελαστικά, και τελικά το 2022 με την δημιουργία του ελαστικού SCQ ειδικά αφιερωμένου στις δοκιμασίες Superpole και Superpole Race.

Ως εκ τούτου, το Πρωτάθλημα WorldSBK θα παραμείνει το σημείο αναφοράς για την εξέλιξη ολόκληρης της αγωνιστικής γκάμας της Pirelli για τις επόμενες σεζόν, η οποία στη συνέχεια θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα πρωταθλήματα.

Μαζί με τα Moto2 και Moto3, η Pirelli κάνει την είσοδό της ως ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών στα πρωταθλήματα που σχετίζονται με το project της Dorna, το Road to MotoGP, την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση νέων ταλέντων που προσφέρει πρόσβαση σε αγώνες μοτοσυκλέτας σε όλο τον κόσμο.

Η Pirelli θα προμηθεύσει όλες τις κατηγορίες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Finetwork FIM JuniorGP, του Idemitsu Asia Talent Cup, του Northern Talent Cup και του Red Bull MotoGP Rookies Cup, επιπλέον της ενίσχυσης της δέσμευσής της στην παγκόσμια σειρά FIM MiniGP.

Κι όλα τα παραπάνω παράλληλα με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK – όπου η Pirelli είναι ήδη παρούσα σε όλες τις κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων των WorldSSP300 (κατηγορία Supersport 300) και το Παγκόσμιο Κύπελλο FIM Yamaha R3 bLU cRU – με τα ελαστικά Diablo Superbike να χρησιμοποιούνται και στα Yamaha YZF-R7 του νέου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Γυναικών της FIM, ένα πρωτάθλημα που θα ξεκινήσει στις 14 Ιουνίου στο Misano, όπου θα διεξαχθεί ο πρώτος από τους έξι προγραμματισμένους γύρους.

Η Pirelli ήταν στο πλευρό της Ana Carrasco όταν το 2018 έγινε η πρώτη γυναίκα στην ιστορία που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport 300, ένα από τα πρωταθλήματα που ταυτίζονται με την αγωνιστική στρατηγική της Pirelli: να είναι δηλαδή παρούσα σε όλους τους μεγάλους αγώνες, να αναζητά τους αναβάτες του αύριο, όπως επίσης και να προωθεί την ένταξη των γυναικών στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!