Πολεμικό, αλλά και εκδρομικό
Μετά την πρώτη εμφάνιση στην Ελλάδα της Kove 450 Rally, στα πλαίσια της Έκθεσης Μοτοσυκλέτας, η οποία είχε έρθει αεροπορικώς ειδικά για το ελληνικό μοτοσυκλετιστικό κοινό, έφτασε η στιγμή για την έναρξη της διάθεσής της στην ελληνική αγορά των μοτοσυκλετών που είχαν παραγγείλει οι λάτρεις της Off–Road οδήγησης.
Ήδη οι πρώτες – πολυαναμενόμενες – Kove 450 Rally γράφουν χιλιόμετρα εντός και εκτός δρόμων, με τους ιδιοκτήτες τους να απολαμβάνουν τον μοναδικό συνδυασμό αγωνιστικών δυνατοτήτων και τον πλήρη εξοπλισμό για καθημερινή χρήση.
Η νέα Kove 450 Rally μπορεί να αντιμετωπίσει αμμόλοφους της ερήμου – όπως απέδειξε συμμετέχοντας στο ράλι Dakar – το αστικό περιβάλλον και κάθε είδους χωμάτινες διαδρομές. Με πλήρη εξοπλισμό το συνολικό βάρος δεν ξεπερνά τα 145 κιλά, χάρη στην τεχνογνωσία και την εμπειρία της Kove από την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας μέσα στους πιο απαιτητικούς αγώνες rally του κόσμου.
Αξιόπιστος και Δοκιμασμένος Κινητήρας
Ο μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, έχει αποδείξει την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητά του στα πιο δύσκολα τερέν. Η απόδοση φτάνει τους 42 ίππους και τα 35Nm ροπής, με τη δύναμη να είναι προοδευτικά κατανεμημένη σε όλο το φάσμα των στροφών.
Η προστατευτική ποδιά στο κάτω μέρος της είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα για μέγιστη προστασία και ελαχιστοποίηση του βάρους.
Ολοκληρωμένη πληροφόρηση
Η έγχρωμη TFT οθόνη της 450 Rally είναι τοποθετημένη ψηλά για εύκολη ανάγνωση, στα πρότυπα των οργάνων των rally μοτοσυκλετών, με πλήρεις ενδείξεις και όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης, τόσο για τις καθημερινές διαδρομές του όσο και για τις εξερευνήσεις στους χωματόδρομους.
Μεγάλη αυτονομία και χαμηλό κέντρο βάρους
Το εμπρόσθιο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14L είναι διαιρεμένο σε δύο τμήματα με ξεχωριστές τάπες ανεφοδιασμού, τα οποία ενώνονται μέσω σωληνώσεων, κατανέμοντας το βάρος από το καύσιμο χαμηλά προκειμένου να μειωθεί και το ύψος του κέντρου βάρους της μοτοσυκλέτας.
Ταυτόχρονα, η Kove 450 Rally διαθέτει συμπληρωματικό δοχείο υγρών. Πίσω και κάτω από τη σέλα της 450 Rally βρίσκεται ένα συμπληρωματικό δοχείο για μεταφορά υγρών χωρητικότητας 16 λίτρων, στα πρότυπα των αγωνιστικών Rally μοτοσυκλετών.
Αυθεντικός Rally Σχεδιασμός
Ολόκληρη η σχεδιαστική φιλοσοφία της 450 Rally ακολουθεί τις απαιτήσεις και τη λειτουργικότητα που διαθέτουν οι μοτοσυκλέτες που αγωνίζονται στο δυσκολότερο πρωτάθλημα του κόσμου, με επιθετική και ταυτόχρονα λειτουργική εμφάνιση που καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα δυνατοτήτων, από το ταξίδι στην άσφαλτο μέχρι την εξερεύνηση δύσβατων χωμάτινων διαδρομών.
Το μεταβλητής διατομής τιμόνι εδράζεται σε ποιοτικά αλουμινένια καβαλέτα και μπορεί να ρυθμιστεί σε ό,τι αφορά την κλίση του, προκειμένου να προσφέρει τον καλύτερο δυνατό μοχλό στον αναβάτη, είτε οδηγεί καθιστός στη σέλα, είτε όρθιος στα μαρσπιέ.
Στιβαρότητα – Συμπεριφορά – Ασφάλεια
Απενεργοποιούμενο ABS
Το ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 240mm (Low Seat Version) ή 289mm (Ηigh Seat Version) είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και ικανό να “αναμετρηθεί” με οποιαδήποτε δυσκολία ή εμπόδιο συναντήσει ο μπροστινός τροχός της μοτοσυκλέτας, χάρη στις σωστά μελετημένες αποσβέσεις ακόμη και για τα πιο απαιτητικά τερέν.
Ο μπρoστινός δίσκος των 288mm συνδυάζεται με μια ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα με δικάναλο ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό ή πλήρως.
Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και συνεργάζεται άριστα με το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο, δημιουργώντας ένα ενιαίο και συμπαγές σύνολο που εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά κάτω από όλες τις συνθήκες, ενώ το πίσω δισκόφρενο έχει διάμετρο 240mm.
Οι διακόπτες της 450 Rally είναι, όπως και το υπόλοιπο σύνολο, κατασκευασμένοι με γνώμονα τη λειτουργικότητα και την αντοχή, με υψηλά ποιοτικά στάνταρ και εύκολη λειτουργία.
Περισσότερες πληροφορίες:
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Kove 450 Rally
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 449c |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 / 4 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 94.5mm x 64mm |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 12,5:1 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ | Υγρό Κάρτερ |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 6 Ταχύτητες |
ΙΣΧΥΣ | 42PS / 8.500rpm |
ΡΟΠΗ | 35Nm / 6.500rpm |
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 3.769 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 4,6L / 100km (WMTC3) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (ΕΜΠΡΟΣ) | 14 L |
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΔΩΧΕΙΟ ΥΓΡΩΝ | 16 L |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2190 x 805 x 1420 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ | 1475mm (Low Seat) 1490mm (High Seat) |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ | 260mm (Low Seat) 310mm (High Seat) |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 910mm (Low Seat) 960mm (High Seat) |
ΒΑΡΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΣΙΜΟ) | 145 kg |
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ | 29° |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 288mm Με διπίστονη δαγκάνα + ABS |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 240mm Με μονοπίστονη δαγκάνα + ΑBS |
ABS | Δικάναλο, BOSCH 9.1MB |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ) |
Ανεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι (240mm – Low Seat) (289mm – High Seat) |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ | MONOSHOCK Πλήρως ρυθμιζόμενη |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 90/90-21 54R |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 140/80-18 70R |