Το πολύ… ακόμα πιο πολύ: αυτόματο σασμάν και 173 ίπποι!
[Δελτίο Τύπου της ΚΤΜ]
Πρόκειται για την πιο τεχνολογικά προηγμένη Adventure μοτοσυκλέτα στην γκάμα της KTM. Η 2025 KTM KTM 1390 Super Adventure S Evo δεν μετακινεί απλά τον πήχη της κατηγορίας, αλλά διαλύει τον ανταγωνισμό.
Η KTM 1390 Super Adventure S Evo αποτελεί την ναυαρχίδα της οικογένειας KTM Super Adventure προσφέροντας νέες τεχνολογικές καινοτομίες στην κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών.
Ξεκινώντας από το πλαίσιο η KTM 1390 Super Adventure S Evo διαθέτει αυξημένη ακαμψία που βελτιώνει σημαντικά την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας ακόμα και στο περιβάλλον της πίστας. Τα ποδοστήρια έχουν τοποθετηθεί 8 mm χαμηλότερα και είναι 10 mm πιο φαρδιά βελτιώνοντας την άνεση του αναβάτη ανοίγοντας την γωνία των ποδιών.
KTM 1390 Super Adventure S Evo είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά των αναρτήσεων WP με ημι-ενεργητική τεχνολογία. Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά το νέο σύστημα χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη ακρίβεια των αποσβέσεων ειδικά στα υψηλότερα φορτία.
Αυτό επετεύχθη χρησιμοποιώντας νέους αισθητήρες PWM (Pulse Width Modulation) αλλά και νέο σχεδιασμό στα μπροστινά που συνδυάζει στοιχεία δανεισμένα από συστήματα Open Cartridge και Closed Cartridge.
Ο σχεδιασμός και η εργονομία έχουν επίσης αναβαθμιστεί για το 2025 με νέας σχεδίασης πλαστικά και σέλα, εντελώς νέο φανάρι LED, νέας σχεδίασης ανεμοθώρακα και αποθηκευτικό χώρο, για να αναφέρουμε μερικά νέα στοιχεία.
Οι μεγάλες αλλαγές όμως κρύβονται κάτω από το εντυπωσιακό περιτύλιγμα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Ο υπερκυβισμένος κινητήρας είναι εκείνο το χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει άμεσα.
Η KTM KTM 1390 Super Adventure S Evo διαθέτει αναβαθμισμένο κινητήρα με κυβισμό που έχει αυξηθεί από τα 1,300 στα 1,350 cc, παράγει πλέον 173 ίππους στις 9,500 rpm και 145 Nm @ 8,000 rpm.
Τα εντυπωσιακά νούμερα είναι αποτέλεσμα εσωτερικών αναβαθμίσεων του κινητήρα και ειδικότερα της τεχνολογίας μεταβλητού χρονισμού που προσφέρει καλύτερη λειτουργία στις χαμηλές στροφές και ταυτόχρονα αυξημένη απόδοση στις υψηλές στροφές, χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση καυσίμου.
Στις υψηλές στροφές οι εκκεντροφόροι εισαγωγής μετατοπίζονται αυξάνοντας το άνοιγμα των βαλβίδων για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα επιτρέποντας περισσότερο καύσιμο να περάσει στους κυλίνδρους αυξάνοντας έτσι την απόδοση.
Στις χαμηλές στροφές οι εκκεντροφόροι εισαγωγής λειτουργούν κανονικά με διαφορετικό χρονισμό και διάρκεια βελτιώνοντας την εμπειρία οδήγησης. Με αυτόν τον τρόπο ο αναβάτης έχει πάντα τις ιδανικές επιδόσεις από όλο το φάσμα των στροφών είτε κινείται χαλαρά στην πόλη είτε απολαμβάνει την σπορ οδήγηση στο αγαπημένο του βουνό.
Ο αναβαθμισμένος κινητήρας συνδυάζεται μοναδικά με το εντελώς νέο αυτόματο κιβώτιο Automated Manual Transmission (AMT) – που συναντάμε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της KTM και θα υπάρχει αποκλειστικά στην KTM 1390 Super Adventure S Evo .
Αρχικά είδαμε το σύστημα στο πρωτότυπο που οδήγησε ο Johnny Aubert στον πρόλογο Iron Road Prologue στο φετινό Red Bull Erzbergrodeo, το AMT είναι μια από τις πιο σημαντικές αναβαθμίσεις σε κινητήρα της KTM τα τελευταία χρόνια.
Το σύστημα AMT επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει ανάμεσα ενός παραδοσιακού χειροκίνητου συστήματος αλλαγής ταχυτήτων από τον λεβιέ στο πόδι ή τα κουμπιά στο αριστερό χειριστήριο ή σε ένα πλήρως αυτόματο κιβώτιο διατηρώντας όμως πάντα την Ready to Race συμπεριφορά.
Για να μάθετε περισσότερα για την νέα τεχνολογία της KTM και το ΑMT πατήστε εδώ για να διαβάσετε το σχετικό δελτίο τύπου.
Η KTM 1390 Super Adventure S Evo αποκτά και την νέα premium οθόνη αφής της KTM κάθετης τοποθέτησης με ονομασία V80 TFT. Η προσθήκη ανοίγει μια εντελώς νέα εμπειρία με τα τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικά συστήματα με την νέα αρχιτεκτονική.
Η οθόνη αφής των 8 ιντσών μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και φορώντας χειμερινά γάντια ενώ η ειδική επίστρωση της εμποδίζει τις αντανακλάσεις έχοντας αντιθαμβωτικά χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την αναγνωσιμότητα ενώ ταυτόχρονα δεν αφήνουν δαχτυλιές στην επιφάνεια της. Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα για την νέα V80 TFT οθόνη.
Μέσα από την νέα οθόνη ο αναβάτης έχει πρόσβαση στα νέα Ride Modes, σε συνδεσιμότητα με διάφορες συσκευές, στο τελευταίας γενιάς Adaptive Cruise Control (ACC) στο οποίο προστίθενται τα συστήματα Brake Assistance, Collision Warning και Distance Warning. Το αναβαθμισμένο σύστημα ACC συνδυάζεται με το AMT και προσφέρει ACC Stop & Go.
Όταν είναι ενεργοποιημένο το συγκεκριμένο σύστημα θα ακινητοποιήσει την μοτοσυκλέτα αν ανιχνεύσει ότι το προπορευόμενο όχημα σταμάτησε. Όταν το όχημα εμπρός σας κινηθεί ξανά η μοτοσυκλέτα θα αρχίσει ξανά να κινείται αυτόματα.
Τα παραπάνω είναι πλέον δυνατά χάρις στο 5ης γενιάς και εξαιρετικά μικρών διαστάσεων εμπρόσθιου ραντάρ της Bosch το οποίο είναι βασικός εξοπλισμός στην KTM KTM 1390 Super Adventure S Evo .
Τα πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν καλύτερη συνολική απόδοση, βελτιωμένη αναγνώριση φορτηγών, αυξημένη τελική ταχύτητα και αναβαθμισμένες ασφαλιστικές δικλείδες με δυνατότητα ρυθμίσεων Dynamic, Street και Group Ride.
Η KTM 1390 Super Adventure S Evo 2025 είναι μια κορυφαία επιλογή τόσο για τις επιδόσεις της όσο και τις τεχνολογικές καινοτομίες της που σπρώχνει σημαντικά τα όρια των Adventure μοτοσυκλετών ακόμα ψηλότερα.
Η νέα KTM 1390 Super Adventure S Evo 2025 θα είναι διαθέσιμη στο επίσημο δίκτυο συνεργατών της KTM στις αρχές του 2025.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ktm.com