Premium αντιγραφή; Ή αναπαραγωγή;
Πώς η MV Agusta και η QJMotor πούλησαν τα σχέδια στην ισπανική Rieju για να παρουσιάσει δυο πολύ όμορφα Adventure στα 550 και 700 κυβικά
Τα Rieju Xplora 557 και 707 ήταν από τα πιο καλαίσθητα Adventure/crossover που παρουσιάστηκαν στην EICMA του Μιλάνου.
Τα Rieju Xplora εκμεταλλεύονται σε μεγάλο βαθμό το έργο της MV Agusta πάνω στο Lucky Explorer 5,5. Και μάλιστα δεν παίρνουν μόνο κάποια στοιχεία από αυτό, αλλά το αντιγράφουν 100%!
Γιατί συμβαίνει αυτό; Η εξήγηση είναι απλή: η MV Agusta Lucky Explorer 5,5 είχε προκύψει από τη συνεργασία της MV Agusta και της QJMotor, η οποία θα αναλάμβανε την κατασκευή τους με στοιχεία από τις μοτοσυκλέτες της Benelli.
Μιας και η συνεργασία για τα συγκεκριμένα μοντέλα της MV Agusta, τα οποία θα έφτιαχνε στην Κίνα η QJMotor, ναυάγησε μετά την εξαγορά της ιταλικής φίρμας από την ΚΤΜ, η QJMotor έδωσε τα σχέδια και θα κατασκευάζει τις Xplora 557 και 707 για λογαριασμό της Rieju!
Γιατί να πάει στράφι μια τόσο ωραία δουλειά, για την οποία όλοι είχαν να πούν καλά λόγια στα τέλη του 2022 όταν παρουσιάστηκε (διαβάστε εδώ) στη μορφή των Lucky Explorer; Ορίστε, λοιπόν, το λύσαμε το μυστήριο…
Οι ακτινωτοί τροχοί του Xplora 557 είναι και οι δύο 17 ιντσών (στρητάδικη τάση), το Xplora 707, από την άλλη, έχει ζάντα 19” μπροστά (λίγο πιο χωμάτινη τάση).
Η απόσταση από το έδαφος είναι 795 mm και για τα δύο, με το ξηρό βάρος να ποικίλλει κατά μόλις 3 kg: 218 kg για το 557 και 221 kg για το 707.
Η εμφάνιση είναι κοινή και για τα δύο Xplora φυσικά, ενώ και τα δύο είναι εξοπλισμένα με ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm και προοδευτικό μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, όλα από την Kayaba.
Μοιράζονται επίσης το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα και το επώνυμο σύστημα πέδησης Brembo με διπλό πλευστό μπροστινό δίσκο διαμέτρου 320 mm και πίσω δίσκο 260 mm.
Δεν λείπει η απενεργοποίηση του ABS και η έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών με τεχνολογία Mirror Link.
Ο κινητήρας είναι η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο μοτοσυκλετών. Το Xplora 557 είναι εξοπλισμένο με δικύλινδρο σε σειρά QJ 554 cc, ικανό να αποδίδει 47,6 ίππους και 51 Nm ροπής, κατάλληλο για την άδεια Α2.
Το Xplora 707 με τη σειρά του εξοπλίζεται με δικύλινδρο κινητήρα, και πάλι της QJMotor, 700 κυβικών εκατοστών, με 70 ίππους και την ίδια ροπή.
Τα μοντέλα Rieju Xplora 557 και 707 θα είναι διαθέσιμα από τις αρχές του 2025. Μείνετε συντονισμένοι…