MotorBike.gr

Ultraviolette Shockwave: Ηλεκτρικό με λιγότερα από 2.000 ευρώ;

14/03/2025

Θα μας τρελάνει η Ultraviolette, με ένα Shockwave

Το Ultraviolette Shockwave παρουσιάστηκε στην Ινδία ως ένα ευέλικτο ηλεκτρικό μοτοσυκλετάκι διπλής χρήσης (trail), με χαμηλή τιμή και χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να το κάνουν να φτάσει μέχρι την Ευρώπη!

Η ινδική μάρκα μόλις πριν από λίγες μέρες λάνσαρε ένα τεχνολογικά εξελιγμένο και καλαίσθητο σκούτερ, ενώ τώρα παρουσιάζει το Ultraviolette Shockwave, μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα σε στυλ ψευδοεντούρο που στοχεύει να εντυπωσιάσει με τα χαρακτηριστικά της, αλλά και με την τιμή της.

Η ινδική μάρκα αποκάλυψε το Ultraviolette Shockwave ως ένα από τα πιο σημαντικά επόμενα επιχειρηματικά της βήματα, μια μοτοσυκλέτα που εισάγει μια νέα, ελαφρύτερη και πιο προσιτή πλατφόρμα.

 

 

Με το Shockwave η εταιρία δηλώνει πως προσφέρει μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα διασκεδαστική όσο και μια δίχρονη μοτοσυκλέτα enduro!

Κι αυτό το πετυχαίνει με μέγιστη ισχύ 11 kW (15 hp) που εκ των προτέρων δεν μας εκπλήσσει (συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της άδειας Α1).

 

 

Εκεί όμως που πραγματικά εντυπωσιάζει είναι στο θέμα της ροπής, καθώς αποδίδει ένα νούμερο τόσο τρελό… τα 505 Nm, ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι μετριέται απευθείας στον τροχό, όχι στον κινητήρα.

Επιπλέον, το συνολικό της βάρος είναι μόλις 120 κιλά, κάτι που τη βοηθά να πετυχαίνει εντυπωσιακές επιταχύνσεις, μεγάλη ευελιξία και τελική ταχύτητα 120 km/h.

 

 

Σύμφωνα με την ινδική εταιρία, αυτή η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα έχει αυτονομία έως και 165 km. Δεν γνωρίζουμε την ακριβή χωρητικότητα της μπαταρίας, αλλά υπολογίζεται να είναι περίπου 4 kWh σύμφωνα με ορισμένα τοπικά μέσα, ένα μικρό πακέτο που μπορεί να εξηγήσει το χαμηλό βάρος, αν και η αυτονομία που δηλώνεται μας φαίνεται υπερβολικά αισιόδοξη.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια 37 mm και ένα μονό αμορτισέρ τοποθετημένο απευθείας στο ψαλίδι.

Έχει τροχούς 19″ μπροστά και 17″ πίσω, ζάντες με ακτίνες και ελαστικά διπλής χρήσης. Για το φρενάρισμα διαθέτει δίσκο 270 mm, με ακτινική δαγκάνα δύο εμβόλων σε συνδυασμό με τον πίσω δίσκο διαμέτρου 220 mm, με δαγκάνα μονού εμβόλου.

 

 

Εκτός από αυτά, η ινδική κατασκευή έχει αισθητική εμπνευσμένη από τις μοτοσυκλέτες ράλι, με έναν εντυπωσιακό προβολέα LED και μια οθόνη TFT 5″ με την αντίστοιχη συνδεσιμότητα.

Διαθέτει ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης, όπως ρυθμιζόμενο έλεγχο traction control 4 επιπέδων, ρυθμιζόμενο και αποσυνδεόμενο δικάναλο ABS, κ.λπ. κι όλα αυτά με τιμή στην Ινδία κάτω από 2.000 ευρώ. Απίθανο;

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!