MotorBike.gr

KAWASAKI NINJA 400, Super Test: Pocket Rocket

05/03/2019 Μιχάλης Λαζαρίδης Βασίλης Αντζουλάτος

Πρωτάθλημα κάθε μέρα

*Κυβισμός: 399 cc * Ιπποδύναμη: 45 ίπποι, στις 10.000 rpm * Τελική: 182 km/h *Βάρος: 168 kg * Τιμή: 6.490 ευρώ

Η Kawasaki είναι μια εταιρία που πάντοτε πίστευε στα δικύλινδρα σε σειρά, μια διάταξη που “τιμά” εδώ και δεκαετίες και δεν έχει αφήσει ποτέ από το οπλοστάσιο και τη γκάμα της. Έχοντας παρουσιάσει πριν από επτά χρόνια ένα εξαιρετικό δικύλινδρο 300 κυβικών, τώρα επανέρχεται στο θέμα, αφού πρώτα φορτώσει 25% παραπάνω κυβικά, δημιουργώντας για άλλη μια φορά μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα. Το Kawasaki Ninja 400 δηλώνει ξεκάθαρα με την όψη, το ύφος και τον σπορ προορισμό του ότι φτιάχτηκε για να μάθει τον κόσμο, ακόμα και τους αρχάριους μοτοσυκλετιστές να οδηγούν γρήγορα. Γρήγορα σαν Νίντζα…

Η κατηγορία των 250αριών, 300αριών και των 400αριών δυναμώνει ολοένα κι αυτό συμβαίνει γιατί ο “Ασιατικός Τίγρης” οι πανίσχυρες αγορές της Ν.Α Ασίας, μαζί με την Ινδία και την Κίνα με πολλά εκατομμύρια πωλήσεις δίτροχων κάθε χρόνο, αναβαθμίζονται και απαιτούν ισχυρότερες μοτοσυκλέτες με περισσότερα κυβικά.

Εκεί που μια μοτοσυκλέτα 125 κυβικών, που μέχρι πρότινος ήταν αρκετή, Ινδονησία, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ και οι λοιπές χώρες πέριξ ζητούν Superbikes, 400άρια δηλαδή.

Η Ευρώπη κερδίζει ξώφαλτσα, από σπόντα αφού ξαφνικά έχει στη διάθεσή της μικρο-μεσαίου (με έμφαση στο “μεσαίου”) κυβισμού μοτοσυκλέτες με λογικές τιμές κοντά στα αντίστοιχα σκούτερ.

Συγκεκριμένα το Kawasaki Ninja 400 κοστίζει το ίδιο και φθηνότερα από ένα maxi scooter 400 κυβικών, ενώ υπερισχύει σαφέστατα στο κομμάτι της απόδοσης κατά δυο δεκάδες ίππους. Αυτά είχαμε γράψει πρόσφατα στην παρουσίαση του Kawasaki Ζ 400, αυτά επαναλαμβάνουμε και τώρα.

Για να τα εμπεδώσουμε, για να μην ξεχνιόμαστε… για να μην νομίζουμε ότι το Kawasaki Ninja 400 φτιάχτηκε “ειδικά για την Ελληνική αγορά”, αν και για να πούμε την αλήθεια δεν θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει καλύτερη παραγγελία…

ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

H εμφάνιση του Kawasaki Ninja 400 είναι παρεμφερής με αυτήν του “μεγάλου”, του superbike της εταιρίας, την επί σειρά ετών Παγκόσμια Πρωταθλήτρια SBK, την Kawasaki ΖΧ10RR. Για να μην το αδικούμε όμως και το 400 έχει παρεμφερείς δάφνες, αφού μιλάμε για τον κάτοχο του Παγκόσμιου τίτλου στην κατηγορία Supersport 300.

Λιγότερο επιθετική είναι η όψη από αυτή τη γωνία

Σπορτίβικες γραμμές και το χαρακτηριστικό “ρύγχος” κάτω από το επικλινές φέρινγκ, με τους δυο μακρόστενους προβολείς. Αν υποθέσουμε ότι η εμφάνιση από το πλάι είναι “κάπως”, τότε όταν βλέπεις το 400 από μπροστά η εμφάνιση είναι “κάπως αλλιώς”, δίνοντας την εντύπωση ότι είναι δυο διαφορετικές μοτοσυκλέτες: επιθετικό το προφίλ, πιο ήπιο το ανφάς.

Λόγω του ότι το φέρινγκ είναι πλατύ, υπάρχουν γωνίες που μπορεί να νομίσεις ότι το 400 είναι 1000άρι.

Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή σε όλα τα σημεία και θα λέγαμε ότι είναι παραπάνω απ’ ότι μας έχει συνηθίσει η μεσαία κατηγορία. Αυτό φαίνεται κι όταν αρχίσει να κινείται το 400 στο δρόμο, προσφέροντας επιδόσεις στον συγκεκριμένο τομέα που θυμίζουν μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες.

“Σκυφτό” ντεπόζιτο κι ένα μικρό ρύγχος κάτω από τους προβολείς

Τα χρώματα που διατίθενται το Kawasaki Ninja 400 στην ελληνική αγορά είναι μόνο δύο: το απλό, σοβαρό μαύρο (με τιμή 6.490) και το πιο πολύπλοκο, αγωνιστικό πράσινο με τιμή 6.690 ευρώ.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Χωρίς να έχει καμία σχέση με τον προκάτοχό του (Ninja 300) το νέο 400 φέρνει μαζί του έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα. Δικύλινδρος σε σειρά και υγρόψυκτος, κυβισμού 399 cc, με 2 κκεντροφόρους σφυρήλατους και ελαφρύτερους από πριν και 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο.

Οι θάλαμοι καύσης είναι ξανασχεδιασμένοι για βελτιωμένη καύση, ροή μίγματος και καυσαερίων και συμπίεση ανεβασμένη στο 11,5:1.

Ένας ακόμα απίθανος δικύλινδρος κινητήρας από την Kawasaki

Μειωμένη είναι η αδράνεια σε όλα τα κινητά μέρη του κινητήρα, ενώ η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Το φιλτροκούτι είναι μεγαλύτερο κατά 1,1 λίτρο και έχει μεταφερθεί πάνω από τον κινητήρα. Η ιπποδύναμη του φτάνει τους 45 ίππους στις 10.000 rpm και η ροπή τα 3,8 kgm στις 8.000 rpm.

Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος, υποβοηθούμενος και συνεργάζεται με ένα εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων. Η εξάτμιση είναι δύο σε μία και καταλήγει σε ένα κομψό τελικό, διαγώνια τοποθετημένο.

ΠΛΑΙΣΙΟ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΦΡΕΝΑ

Το πλαίσιο είναι μιας διάταξης που τείνει να γίνει πλέον “κλασικό για Kawasaki” αφού είναι τύπου χωροδικτυώματος και μάλιστα με τις χαρακτηριστικά λεπτές σωλήνες, τόσο λεπτές που νομίζεις ότι είναι “διακοσμητικές”. Μην ανησυχείτε όμως η ελεγχόμενη ακαμψία μετράει και σε αυτόν τον τομέα η γιαπωνέζικη εταιρία διαπρέπει.

Ελαφρώς “αδύναμη” εμφανίζεται η ζάντα απο αυτή την πλευρά

Οι σωλήνες του πλαισίου είναι από ατσάλι και ο κινητήρας κρέμεται από αυτό (τύπου διαμάντι) με τις οπίσθιες βάσεις του να είναι από αλουμίνιο, όπου εδράζεται και το – επίσης αλουμινένιο – ψαλίδι.

Η μπροστινή ανάρτηση, παρότι πολύς κόσμος θα ήθελε κάτι διαφορετικό, είναι συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, με καλάμια διαμέτρου 41 χιλιοστών, που δεν έχει ρυθμίσεις. Η μόνη ρύθμιση στις αναρτήσεις του 400 έρχεται στο μονό πίσω αμορτισέρ και αυτή είναι η προφόρτιση του ελατηρίου – σε πέντε θέσεις.

Ένας δίσκος τύπου μαργαρίτα διαμέτρου 310 mm θα φρενάρει τον μπροστινό τροχό σε συνεργασία με μια δαγκάνα δύο εμβόλων. Μαργαρίτα είναι και ο πίσω δίσκος των 220 mm και πάλι με διπίστονη δαγκάνα, ενώ και τα δυο φρένα διαθέτουν ABS (που δεν απενεργοποιείται).

Καλσίσθητο τελικό, πολύ καλός ήχος κινητήρα

Η σέλα απέχει χαμηλά από το έδαφος στα 785 mm, το μεταξόνιο μόλις που ξεπερνάει τα 1.400 mm (1.405 για την ακρίβεια) ενώ το βάρος είναι δύο κιλά λιγότερα από τα 170.

Οι τροχοί είναι 17 ιντσών έχουν αλουμινένιες ζάντες με “αραιή” σχεδίαση και μάλλον λεπτά μπράτσα, που αποδυναμώνουν την ρωμαλέα εμφάνιση που προσπαθεί να προσδώσει το σχετικά ογκώδες φέρινγκ.

ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Χαμηλή η σέλα, φιλική η θέση οδήγησης. Το Kawasaki Ninja 400 διαθέτει μια σπορ μεν, αλλά φιλική δε, θέση οδήγησης. Τα τιμόνια είναι κλιπόν, αλλά ψηλά τοποθετημένα, πάνω από την πλάκα. Η σχετικά όρθια στάση του κορμού θα βοηθήσει στην σπορ οδήγηση, αλλά και στην μετακίνηση μέσα στην πόλη, αφού δεν θα σου “κόβει” τους καρπούς από το περίσσιο βάρος που πέφτουν πάνω τους.

Kawasaki Ninja 400

Η σέλα είναι σχετικά σκληρή, αλλά είναι μεγάλη και μόνο σε μεγάλες, πολύωρες διαδρομές θα αρχίσεις να την “νιώθεις”. Τα μαρσπιέ δεν είναι τραβηγμένα πίσω και ψηλά, όπως κάνουν τα καθαρόαιμα σπορ μηχανάκια, αλλά μάλλον πιο χαμηλά και κάτω, δίνοντας έτσι στα γόνατα βολικές γωνίες που δεν κουράζουν.

Η βολική “ντεμί-σπορ” θέση οδήγησης βοηθάει πολύ στην καθημερινή οδήγηση. Το 400 μοιάζει να είναι η χρυσή τομή: εμφάνιση σπορ με εργονομία μοτοσυκλέτας καθημερινής χρήσης.

Στο τελευταίο συνηγορεί και η σχετικά μεγάλη ακτίνα στροφής του τιμονιού, που επιτρέπει στο 400 να ξεφεύγει από τις “κακοτοπιές” της αστικής κίνησης με άνεση. Είναι και η “ελαφρότητα” του συνόλου, η αεράτη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, που την κάνει συμπαθέστατη και πολύ ευχάριστη στη χρήση.

Αν δεν δεις τον κυβισμό στην ουρά νομίζεις ότι είναι 600, 750, 1000…

Μέσα στην πόλη ο ροπάτος κινητήρας με την άψογη τροφοδοσία, που δεν αφήνει το δικύλινδρο σύνολο να εμφανίσει δισταγμό σε καμία ταχύτητα, σε καμία σχέση και σε άνοιγμα του γκαζιού – αρκεί να μην το παρακάνεις… 6η στο σασμάν και 40 στο κοντέρ πχ. – είναι που θα σε κερδίσει, μαζί με τον πολύ ελαφρύ στο πάτημα συμπλέκτη.

Οι μόνες αρνητικές παρατηρήσεις επικεντρώνονται στο κιβώτιο ταχυτήτων που παρότι είναι καλό στη χρήση, κάποιες στιγμές στα κατεβάσματα μοιάζει να “σκληραίνει” και θα βρει δύσκολα νεκρά (μικρό “σκαλοπάτι” στο λεβιέ ταχυτήτων) από δευτέρα.

Τα μαρσπιέ είναι σχετικά χαμηλά τοποθετημένα, αλλά σε βολική θέση

Το κόλπο είναι να κατεβάζεις μέχρι την 1η και μετά να πηγαίνεις στη νεκρά. Και αυτός ο κινητήρας της Kawasaki δεν σου επιτρέπει παρά να βάλεις μόνο νεκρά από πρώτη ταχύτητα – όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη. Δευτέρα δεν μπαίνει από νεκρά.

Το δεύτερο θεματάκι αφορά τους “απομακρυσμένους” από τον αναβάτη καθρέφτες με τα μακριά μπράτσα που θα τον δυσκολέψουν κατά τη διήθηση. “Τους κλείνεις και περνάς” είναι η λύση…

Οι στενοί με μεγάλα μπράτσα, άβολοι -μέσα στην πόλη- καθρέφτες

Το γρήγορο τιμόνι και το συμπαγές σύνολο του 400 δημιουργούν ένα αίσθημα ασφάλειας στον αναβάτη που νομίζει ότι μπορεί να κάνει τα πάντα με ευκολία και ασφάλεια.

Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται πολύ εύκολα ακόμα και πάνω στη στροφή υπό κλίση με το μπροστινό του 400 να δίνει “σίγουρο πάτημα” που λέγανε οι παλιοί. Η σταθερότητα παντού είναι κοινός παρονομαστής σε κάθε σου κίνηση.

Οι μαλακές αναρτήσεις και τα ελαστικά Dunlop Sportmax είναι αυτά που οριοθετούν το κράτημα μαζί με τα μαρσπιέ. Σκληρότερα ελατήρια πιρουνιού και ένα ζευγάρι λάστιχα με υψηλότερη πρόσφυση θα είναι υποχρεωτικά μέσα στη λίστα των αλλαγών ενός γρήγορου αναβάτη που “ψάχνεται”.

Κι έτσι όπως προσφέρεται η μοτοσυκλέτα από την εταιρία πάντως, θα χρειαστεί προσπάθεια από πλευράς αναβάτη για να φτάσει στα όριά της, κάτι που όταν αρχίσει να συμβαίνει σε προειδοποιούν πρώτα τα λάστιχα.

Απλά και όμορφα. Μερικές ενδείξεις είναι δυσδιάκριτες

Πάμε να δούμε τον κινητήρα τώρα. Γραμμικός και προοδευτικός με ωραίο ήχο, ένα κλασικό ουρλιαχτό μικρού πολύστροφου κινητήρα ξεφεύγει στις μεσαίες-υψηλές στροφές και από το όμορφο μονό τελικό (εξάτμιση 2 σε 1).

Ο οκταβάλβιδος δικύλινδρος της Kawasaki μπορεί να ανεβάζει την βελόνα του – όμορφου – αναλογικού στροφόμετρου πάνω από την περιοχή μέγιστης απόδοσης, να φτάνει στο κόκκινο των 12.000 rpm, ενώ ο κινητήρας δεν “κρεμάει” στις υψηλές στροφές κρατάει τη δύναμή του.

Η ιπποδύναμη που αποδίδεται στον τροχό είναι πάνω από 40 ίππους και τα 400 μέτρα καλύπτονται από στάση σε 13.75 δευτερόλεπτα.

Καλή, αν και σχετικά σκληρή, η σέλα για τον αναβάτη και μικρή για τον συνεπιβάτη

Το ψηφιακό κοντέρ δείχνει πάνω από 190 χιλιόμετρα την ώρα, με την πραγματική ταχύτητα να είναι στα 182 km/h. Με τέτοιο εύρος λειτουργίας από έναν ελαστικό κινητήρα ο αναβάτης δεν βρίσκεται ποτέ χωρίς δύναμη και μπορεί να οδηγεί όπως θέλει: με λίγες στροφές, στις μεσαίες ή στις υψηλές, ενώ το γεγονός ότι η δύναμη κατεβαίνει με διαρκή ροή traction control γίνεται το ίδιο σου το δεξί χέρι, αφού μπορείς να επιταχύνεις με τρομερή ακρίβεια… ίππο τον ίππο.

Κραδασμοί εμφανίζονται μόνο στις μεσαίες στροφές, στο ντεπόζιτο, ενώ λίγο πιο ενοχλητικοί είναι αυτοί που έρχονται μαζί με τις υψηλές στροφές στο τιμόνι και τα μαρσπιέ και θα τους καταλάβεις αν κινείσαι διαρκώς και για ώρα με μεγάλη ταχύτητα. Σε αυτή την περιοχή θα υπάρξουν και μικροί τριγμοί από τα πλαστικά του φέρινγκ.

Η κατανάλωση κυμάνθηκε από τα 3,5 λίτρα για ήπια οδήγηση, μέχρι τα 5,5 λίτρα για γρήγορη οδήγηση με το δεξί χέρι να μην λυπάται το πορτοφόλι. Έτσι η αυτονομία διαμορφώνεται αντίστοιχα από τα 400 χλμ. στην καλύτερη, μέχρι τα 250 χιλιόμετρα στη χειρότερη περίπτωση από το 14λιτρο ρεζερβουάρ.

Πάνω από την πλάκα είναι τοποθετημένα τα κλιπόν

Πέρα από τις επαρχιακές διαδρομές με στροφές όπου το Ninja διαπρέπει λόγω βάρους και προοδευτικής “ανθρώπινης” απόδοσης και τα ταξίδια είναι μέσα στις δυνατότητες του με τη μόνη διαφορά ότι οι αναβάτες άνω των 1.75 μέτρων πρέπει να σκύβουν πίσω από τη ζελατίνα για να μην τους πετυχαίνει ο αέρας.

Δυστυχώς στα ταξίδια ο αναβάτης θα ταξιδεύει μόνος. Λόγω σχεδίασης και του ύφους της μοτοσυκλέτας η σέλα δεν θα βοηθήσει τη μεταφορά δεύτερου ατόμου. Κοντινές διαδρομές είναι εφικτές, στα 30-40 λεπτά, από κει και πάνω αρχίζουν τα προβλήματα για τον συνεπιβάτη.

Τα καλά φρένα φροντίζουν το κομμάτι της επιβράδυνσης και ειδικά το μεγάλο μπροστινό δισκόφρενο που έχει μπόλικη δύναμη, αν και θα θέλαμε λίγη περισσότερη πληροφόρηση στο αρχικό πάτημα της μανέτας. Άριστο το ABS ειδικά για το μπροστινό φρένο.

Λόγω της ελαφρώς κατηφορικής κλίσης που έχει η σέλα, στα φρεναρίσματα πρέπει να κλείνεις με δύναμη τα γόνατα πάνω στο ντεπόζιτο για να μην κυλήσεις προς τα μπρος. Κάτι που δεν δουλεύει πάντα, αφού το ντεπόζιτο δεν έχει ούτε τις γωνίες, ούτε την πρόσφυση για να κοντράρεις πάνω του.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Στην περίπτωση του Kawasaki Ninja 400 έχουμε να κάνουμε με μια φιλική, εύκολη και γρήγορη, “επική” μικρή μοτοσυκλέτα από την Kawasaki.

Ένα 400άρι που τα κάνει όλα, με ένα μοτέρ που δίνει ρέστα από το ρελαντί μέχρι το κόκκινο, αφήνοντας ελεύθερο τον αναβάτη του να επιλέξει πως θα οδηγήσει ανάλογα με τα κέφια του. Από σπορ οδήγηση, μέχρι βόλτες χαλαρές, μέχρι ταξιδάκια, μέχρι καθημερινή μετακίνηση.

Ο εξαιρετικής απόδοσης κινητήρας μοιάζει με χαμαιλέοντα που κάνει ότι του ζητήσεις, ενώ το υπόλοιπο σύνολο “κουμπώνει” πάνω του με απόλυτη ομοιογένεια.

Τώρα όσον αφορά την τοποθέτησή του Kawasaki Ninja 400 στο θέμα της τιμής, αυτή βρίσκουμε ότι είναι μέσα σε λογικά επίπεδα. Στις 6,5 χιλιάδες ευρώ που κοστίζει η μονόχρωμη έκδοση είναι πάνω από τους ανταγωνιστές των 250 και 390 κυβικών και κάτω από αυτούς των 500 κυβικών.

Ο ερχομός του Kawasaki Ninja 400 σημαίνει το σύνθημα για “επιστροφή στη μοτοσυκλέτα” για τους έλληνες αναβάτες που έχουν έχουν προτιμήσει τα σκούτερ με το ζόρι, λόγω άπιαστων τιμών των άλλων μοτοσυκλετών. Για αυτούς, αλλά και για άλλους πολλούς, το ζωντανό και “φρέσκιας” αντίληψης σπορ Kawasaki Ninja 400 αποτελεί μια πρώτης τάξης λύση.

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Οι ψηφιακές ενδείξεις του οργάνου – πέραν της ταχύτητας και της σχέσης του κιβωτίου – δεν είναι ιδιαίτερα ευδιάκριτες
  • Πολύ “άδεια” φαίνεται η αριστερή πλευρά του μπροστινού τροχού, που δεν υπάρχει δισκόφρενο
  • Οι καθρέφτες με τα μακριά μπράτσα δίνουν καλό πεδίο ορατότητας
  • Χωρίς ρυθμίσεις είναι δυστυχώς οι μανέτες (συμπλέκτης και μπροστινό φρένο)
  • Καλή είναι η απόδοση των προβολέων, ενώ δεν υπάρχει κουμπί high beam
  • Τα όμορφα όργανα (αναλογικό στροφόμετρο, LCD όλα τα υπόλοιπα) περιλαμβάνουν: ενδεικτικές λυχνίες, ένδειξη ταχύτητας, ρολόι, ολικό και δυο μερικούς χιλιομετρητές, μέση κατανάλωση, βενζίνη, θερμοκρασία, βολτόμετρο, οικονομική οδήγηση, ABS.
  • Είναι ενδιαφέρον ότι η λευκά φωτισμένη βελόνα του στροφόμετρου, όταν φτάνει τις 12.000 rpm γίνεται ξαφνικά κόκκινη

ΥΠΕΡ

  • Κινητήρας
  • Επιδόσεις
  • Εμφάνιση
  • Πολυχρηστικότητα

ΚΑΤΑ

  • Συνεπιβάτης
  • Σασμάν (εύρεση νεκράς)
  • Kαθρέφτες

KAWASAKI ZX-400 NINJA, ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Γενικά
Τύπος ZX-400 NINJA
Κατηγορία SUPERSPORT
Έτος 2018 -2020
Τιμή 6.490 €
Κατασκευαστής Kawasaki
Αντιπρόσωπος ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε. λεωφόρος Κηφισού 29, Αιγάλεω 122 42 τηλ: 2103410684
Κινητήρας
Τύπος Τετράχρονος, Δικύλινδρος, Υγρόψυκτος
Διάταξη / Κυβισμός Εν σειρά / 399 cc
Διάμετρος επί διαδρομή 70 mm x 51.8 mm
Εκκεντροφόροι / Βαλβίδες στον κύλινδρο DOHC / 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Ιπποδύναμη 45 ίπποι, στις 10.000 rpm
Ροπή 38 Nm στις 8.000 rpm
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Σχέσεις ταχυτήτων 6
  • 1η: 2.929 (41/14)
  • 2α: 2.056 (37/18)
  • 3η: 1.619 (34/21)
  • 4η: 1.333 (32/24)
  • 5η: 1.154 (30/26)
  • 6η: 1.037 (28/27)
Συμπλέκτης / Λειτουργία Υγρός Πολύδισκος / Συρματόσχοινο
Πρωτεύουσα μετάδοση Με γρανάζια
Τελική μετάδοση Με αλυσίδα
Πλαίσιο
Τύπος πλαισίου Χωροδικτύωμα από ατσάλι
Αναρτήσεις
Μπροστά (Τύπος - Διαδρομή) Τηλεσκοπικό πιρούνι - 120 mm
Ρυθμίσεις Καμία
Πίσω (Τύπος - Διαδρομή) Υδραυλικό Αμορτισέρ με δοχείο αερίου - 130 mm
Ρυθμίσεις Προφόρτιση
Φρένα
Μπροστά (Τύπος - Διάμετρος) Ένας δίσκος - 310 mm
Δαγκάνα Δύο εμβόλων
Πίσω (Τύπος - Διάμετρος) Δίσκος - 220 mm
Δαγκάνα Δύο εμβόλων
Τροχοί
Μπροστά (Διάμετρος - Ελαστικό) 17 - 110/70
Πίσω (Διάμετρος - Ελαστικό) 17 - 150/60
Διαστάσεις - Βάρος
Μήκος 2.015 mm
Πλάτος 715 mm
Ύψος 1.170 mm
Μεταξόνιο 1.405 mm
Ύψος Σέλας 785 mm
Ρεζερβουάρ 14 l.
Βάρος 168 Kg

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!