Το δεύτερο 135άρι
Είναι το δεύτερο και μοναδικό παπί 135 κυβικών στην ελληνική αγορά. Το Modenas GT 135 διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους κινητήρες παπιών και στοχεύει εκτός από την καθημερινή μετακίνηση και στην σπορ οδήγηση.
Ένας λύκος με ρούχα αρνιού θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το Modenas GT 135 που παίζει σε διπλό ταμπλώ: και στην πόλη και στην σπορ διασκέδαση… όση διασκέδαση μπορούν να προσφέρουν οι 11 ίπποι που αποδίδει.
Το Modenas GT 135 είναι πρακτικό και προσεγμένων “αθλητικών” γραμμών και ίσως ο διπλός προβολέας του μαρτυράει την σπορ πλευρά του. Α, ναι και το μεγάλο 135 που γράφεται στα πλαϊνά καπάκια.
ΕΜΦΑΝΙΣΗ – ΣΧΕΔΙΑΣΗ – ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
Το Modenas GT 135 είναι καλλίγραμμο, με αιχμηρό φέρινγκ-ποδιά που κλείνει κάτω από τον κινητήρα και προσεγμένες λεπτομέρειες.
Ποδιά, ρύγχος και πλαϊνά καπάκια κινούνται στις ίδιες γραμμές, με γραφικά και αυτοκόλλητα εντείνουν την προσωπικότητα του παπιού.
Δείτε πόση τέχνη έχει πέσει πάνω στη σχεδίαση της ποδιάς, από μέσα, από έξω, από κάτω, από πάνω. Γεμάτη “κοψίματα”, ανοίγματα, γρίλλιες και εισαγωγές. “Περίτεχνο έργο”, μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί.
Η ποιότητα κατασκευής είναι πάνω από τον μέσο όρο όπως μας έχουν συνηθίσει οι κατασκευές της Μαλαισιανής Modenas. Το βάρος του φτάνει τα 102 κιλά.
Η τιμή του Modenas GT135 είναι 2.295 ευρώ ή 2.195 ευρώ τοις μετρητοίς, ενώ προσφέρεται 24μηνο, επιδοτούμενο χρηματοδοτικό πρόγραμμα για την απόκτησή του. Διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς: Μπλε, Κόκκινο, Λευκό
KINHTHPAΣ
Ο κινητήρας του Modenas GT 135 είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με 1ΕΕΚ, δύο βαλβίδες και τροφοδοσία με καρμπυρατέρ Keihin 24mm. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 11 ίππους στις 7.750 στροφές και το πιστόνι του έχει επικάλυψη μολυβδαινίου (MoS2) για αντοχή και αξιοπιστία.
Με τις διαστάσεις του υποτετράγωνου κινητήρα στα (διάμετρος x διαδρομή) 53x59mm γίνεται σαφές ότι οι μηχανικοί της εταιρίας προτίμησαν να δώσουν ροπή και ελαστικότητα στον κινητήρα παρά κορυφαίες επιδόσεις, βλ. δύναμη ψηλά.
Η εκκίνηση γίνεται εύκολα με μίζα και με μανιβέλα (υπάρχει και αυτόματος αποσυμπιεστής. Το λάδι του κινητήρα φιλτράρεται δύο φορές, ενώ το χιτώνιο έχει ειδική επίστρωση.
Η ροπή φτάνει τα 1,0 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ., ενώ το GT 135 σε σύγκριση με το άλλο 135άρι της αγοράς το Yamaha Crypton-X 135 έχει 1,2 ίππους λιγότερους.
Το πλαίσιο του Modenas GT135 είναι εξελιγμένο, σωληνωτό με μονή ραχοκοκκαλιά, έτσι, ώστε να προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία και να δίνει καλό κράτημα.
Στα φρένα του Modenas GT 135 συναντάμε ένα δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό ικανής διαμέτρου 234mm με 2έμβολη δαγκάνα, ενώ και ο πίσω τροχός φοράει δίσκο, διαμέτρου 192mm και αυτός με δαγκάνα δύο εμβόλων. Οι ζάντες είναι χυτές, αλουμινίου, διαμέτρου 17 ιντσών και τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 2.50-17 / 2.75-17.
Η μπροστινή ανάρτηση είναι συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με προτεταμένο νύχι, ενώ πίσω δύο συναντούμε δυο αμορτισέρ της Kayaba. Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από σωλήνα ορθογωνικής διατομής.
ΟΔΗΓΗΣΗ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
Ανεβαίνοντας στη σέλα αυτό σε εντυπωσιάζει αρχικά είναι ο πίνακας οργάνων που συνδυάζει αναλογικά και ψηφιακό όργανο, ενώ υπάρχει και στροφόμετρο, κάτι σπάνιο σε παπί.
Η σέλα του Modenas GT135 είναι με περισσότερο αφρώδες μέτριας σκληρότητας με το κομμάτι που συνεπιβάτη να είναι πιο παχιά απ’ ότι συναντάμε συνήθως σε παπιά.
Κάμποση προστασία προσφέρει στα κάτω άκρα του αναβάτη η ποδιά, κι αυτό είναι όλο, αφού ο αναβάτης κάθεται ψηλά πάνω στο παπί.
Η εργονομία του 135 είναι τέτοια που μπορεί να φιλοξενήσει αναβάτες όλων των αναστημάτων.
Τα δύο αμορτισέρ της Kayaba κινούνται πολύ ικανοποιητικά από πλευράς λειτουργίας – κάπως σφιχτά στην καθημερινή χρήση – ακόμα και σε γρήγορες βόλτες.
Εξίσου καλό είναι και το πιρούνι που δίνει καλή πληροφόρηση στον αναβάτη και μόνο στις μεγαλύτερες λακκούβες θα μεταφέρει κραδασμό στα χέρια του αναβάτη.
Καλή είναι και η συμπεριφορά του πιρουνιού μπροστά. Αν και σκληρότερο, πληροφορεί καλά και δεν πρόκειται να δώσει λαβές για παράπονα, παρά μόνο σε πραγματικά κακό οδόστρωμα.
Όμως και στον τομέα των φρένων το GΤ 135, η Modenas τα καταφέρνει περίφημα, αφού με την συμβολή της Nissin (που έχει κατασκευάσει δίσκους και δαγκάνες) μπορεί και φρενάρει προοδευτικά και αποτελεσματικά.
Ο κινητήρας που εκπέμπει έναν ελαφρώς πιο μπάσο θόρυβο απ’ ότι συνηθίζουν τα παπιά, έχει καλό 4άρι σαζμάν (τύπου μύλος) και εμφανίζει δύναμη και καλή απόκριση από τις χαμηλές στροφές, πετυχαίνοντας αξιόλογες εκκινήσεις.
Καλή είναι και η τελική του που ξεπερνάει τα 125 χ.α.ω. , ενώ το Modenas GT 135 μπορεί να ταξιδεύει “όλη μέρα” που λένε, στα 80-110 χ.α.ω.
Το Modenas GT 135 είναι από τα καλύτερα παπιά που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά και τα ταχύτερα επίσης.
Προσεγμένο σαν κατασκευή με ποιοτικές λεπτομέρειες σε κινητήρα, αναρτήσεις και φρένα προσφέρεται σε μια τιμή που το καθιστά το φθηνότερο παπί 135 κυβικών.