Game Changer
*Κυβισμός: 183 cc * Ιπποδύναμη: 18,0 ίπποι, στις 8.500 rpm * Τελική: 139 km/h *Βάρος: 124 kg * Τιμή: 3.295 ευρώ
H πολυαναμενόμενη στιγμή έφτασε: οδηγούμε και δοκιμάζουμε διεξοδικά το μεγαλύτερο παπί της ελληνικής αγοράς! Αυτό που χαρακτηρίστηκε εξαρχής σαν ο “αρχηγός”, διαθέτοντας και τα κυβικά και τη δύναμη για να του απονεμηθεί ένας τέτοιος τίτλος. Στο μεταξύ, το κοινό περιμένει τις πρώτες εντυπώσεις από το νέο, ωραίο και “θαρραλέο” SYM VF 185, που ήρθε στην Ελλάδα με σκοπό όχι μόνο να πουλήσει… αλλά και να γράψει ιστορία. Θα τα καταφέρει άραγε;
Είπαμε να βάλουμε στο άρθρο έναν τίτλο στα αγγλικά για να είναι πιο εντυπωσιακός, επειδή οι ελληνικοί τίτλοι δεν ήταν αρκετά δυνατοί: από το “Ας αρχίσουν οι χοροί”, μέχρι το “Να ξεκινήσει το πανηγύρι” και το τετριμμένο… “Γροθιά στο κατεστημένο”.
Το Game Changer που επιλέξαμε, παραπέμπει σε βιντεοπαιχνίδι και μοιάζει να ταιριάζει περισσότερο στο SYM VF 185, το οποίο είναι ένα μοντέλο που “αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού” κι ανεβάζει το επίπεδο της κατηγορίας σε μεγάλο βαθμό.
Γέροι, νέοι και παιδιά θα βρουν πάνω του κάτι που να τους εξιτάρει. Οι πρώτοι τον αγαπημένο τους συμπλέκτη και τα δισκόφρενα μπρος-πίσω, οι δεύτεροι το απόλυτο παπί, ενώ τα παιδιά, οι έφηβοι δηλαδή, θα βρουν τους ίππους και τη συμφέρουσα τιμή.
Όλοι ευχαριστημένοι, λοιπόν, με το SYM VF 185 και (αλλά και το επίσης νεοφερμένο Honda GTR 150) να ζωντανεύει την κατηγορία, κάνοντας το επόμενο βήμα, παίρνοντας τη σκυτάλη των κορυφαίων παπιών από εκεί που σταμάτησε το θρυλικό Yamaha Crypton X 135.
ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
Ας αρχίσουμε με το να παραδεχτούμε πως οι σχεδιαστές του SYM VF 185 έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά. Θα εξηγήσουμε ευθύς αμέσως γιατί. Κατά πρώτον δεν υπήρξε κανείς μα κανείς να πει ότι δεν του αρέσει η σχεδίαση, ακόμη και στον συνδυασμό του μαύρου-χρυσού (ο οποίος δεν ταιριάζει στα γούστα ορισμένων… γκουχ, γκουχ).
Πόντος Νο1. Το δεύτερο είναι ότι ευτυχώς οι σχεδιαστές που προαναφέραμε δεν υπέκυψαν στον πειρασμό να μπλεχτούν σε περίεργους δρόμους. Δεν μπήκαν στον πειρασμό να θεωρήσουν ότι “αφού φτιάχνουμε το καλύτερο παπί του κόσμο, ας παίξουμε, ας κάνουμε κάτι διαφορετικό”, γιατί πολλές φορές τα “διαφορετικά” δεν αρέσουν, γίνονται προκλητικά και απορρίπτονται με την πρώτη ματιά.
Αντίθετα, ακολούθησαν την πεπατημένη, δημιουργώντας ένα super design για ένα super-παπί, χωρίς όμως υπερβολές. Για παράδειγμα, δεν έβαλαν δυο προβολείς στο τιμόνι, αλλά έναν και γενικά πρόσεξαν ώστε η σχεδίαση να είναι μεν δυναμική αλλά κι αποδεκτή μαζί. Μπράβο τους, λοιπόν.
Εμφανισιακά, το SYM VF 185 παρουσιάζει ένα προτεταμένο στήθος, ένα μακρύ φέρινγκ και τα αντίστοιχα μεγάλα πλαστικά πίσω από το τιμόνι, μέχρι τη σέλα. Τα πλαϊνά του φέρινγκ (ε όχι και ποδιά, φέρινγκ είναι) είναι τεχνιέντως φουσκωμένα για να δώσουν στο παπί όγκο, να του προσδώσουν επιβολή στο χώρο.
Αν προσέξετε το προφίλ του παπιού, στο μπροστινό του μέρος υπάρχει ρύγχος, υπάρχει εισαγωγή, τα φώτα πορείας LED ενσωματώνονται στο φέρινγκ, το μπροστινό φτερό έχει παρόμοια σχεδίαση. Η ουρά του ολοκληρώνεται ψηλά με έντονη κλίση, σαν σε Supersport μοτοσυκλέτα.
Τονισμένο είναι το κενό που δημιουργείται πάνω από τον πίσω τροχό, μέχρι το μονό αμορτισέρ της ανάρτησης. Είναι μια τεχνική που την έχουμε δει πολλές φορές σε διάφορες μοτοσυκλέτες: πώς, δηλαδή, ένα κενό αποπνέει αίσθηση δύναμης!
Καλοσχεδιασμένο το τελείωμα του 185, όπως και το οπίσθιο φωτιστικό σώμα -τύπου LED, όπως και τα φλας, όπως και το τελικό της εξάτμισης. Όσοι χάζευαν το παπί σταματημένο, μιλούσαν για το πίσω του μέρος και το φαρδύ λάστιχό του.
Το SYM VF 185 είναι φτιαγμένο στο Βιετνάμ, μια χώρα που αναπτύσσεται ολοένα και περισσότερο στον κατασκευαστικό τομέα και προσφέρει ποιότητα πλέον. Η ποιότητα κατασκευής του 185 είναι άριστη – ειδικά για την τιμή του – με πλαστικά που είναι άβαφα και διαθέτουν σχεδίαση που θυμίζει ανθρακονήματα σε κάποια σημεία. Κάποιες εμφανείς σταυρόβιδες στο εσωτερικό της ποδιάς κάτω από το τιμόνι θα μπορούσαν να είναι απλά μαύρες για να μην φαίνονται τόσο.
Η σέλα είναι μακριά, δύο επιπέδων, προσφέροντας υποστήριξη στον αναβάτη, με αντιολισθητικό κάλυμμα καλής ποιότητας και εμφανή κόκκινη ραφή, ενώ ο συνεπιβάτης στηρίζεται από αεροδυναμική χειρολαβή.
Τα όργανα είναι αρκετά μεγάλου μεγέθους και διαθέτουν αναλογικό στροφόμετρο και μία ψηφιακή οθόνη με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις για τον αναβάτη με ευκρινή, μοντέρνα στοιχεία.
Το SYM VF 185 κυκλοφορεί σε 4 χρωματισμούς, πάντα με βάση το μαύρο, με τη χρωματική διαφοροποίηση να κάνει την εμφάνισή της, πέρα από τα αυτοκόλλητα, στη μάσκα του προβολέα, σε τμήμα του φέρινγκ σχήματος “V” και στη χειρολαβή. Αυτό σημαίνει ότι με τρία κομμάτια και τα αυτοκόλλητα, το παπί σας αλλάζει τελείως όψη. Οι τέσσερις χρωματισμοί είναι: Μαύρο ματ με κόκκινο, μαύρο ματ με χρυσό, μαύρο με μπλε ματ και μαύρο με άσπρο πέρλα.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ο κινητήρας είναι τετράχρονος και μονοκύλινδρος, και εκεί τελειώνει η κάθε ομοιότητά του με τους παραδοσιακούς κινητήρες των παπιών. Ο κινητήρας δεν είναι με οριζόντιο κύλινδρο, αλλά “όρθιος” με κλίση προς τα μπροστά, θα μπορούσε να μπαίνει σε μοτοσυκλέτα.
Ο κυβισμός του είναι 183cc και οι διαστάσεις του κυλίνδρου 63.5mm x 57.8mm. Έχει έναν εκκεντροφόρο, 4βάλβιδη κεφαλή, υγρόψυξη και η τροφοδοσία του γίνεται μέσω συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού (EFI) της Keihin.
Η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη φτάνει τους 18 ίππους στις 8.500 rpm και η μέγιστη ροπή στα 16.4 Nm στις 7.000 rpm.
Το δοχείο υγρών του ψυγείου νερού έχει εύκολη πρόσβαση, αφού βρίσκεται χαμηλά πίσω από το σπόιλερ (κάτω μέρος του φέρινγκ) ενώ παρότι το ψυγείο δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο, ο κινητήρας δεν ανεβάζει εύκολα θερμοκρασίες ακόμα και μέσα στην αργή κίνηση της πόλης.
Υπάρχει συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων (πρώτη κάτω και όλες οι άλλες πάνω) με υγρό πολύδισκο συμπλέκτη, με μανέτα στο αριστερό άκρο του τιμονιού-δεν πρόκειται για ημιαυτόματο σασμάν παπιού.
Η εκκίνηση γίνεται μόνο με μίζα μόνο και η τελική μετάδοση με αλυσίδα. Η κατανάλωση που ανακοινώνεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro4 είναι 2.2 λίτρα στα 100 km.
Το ρεζερβουάρ χωράει 6 λίτρα κάτι που βοηθάει την αυτονομία να ξεπεράσει τα 250 χιλιόμετρα.
ΠΛΑΙΣΙΟ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΦΡΕΝΑ
Ενισχυμένο είναι το σωληνωτό πλαίσιο του SYM VF185, με δύο ραχοκοκκαλιές δεξιά και αριστερά του κινητήρα (περιμετρικό) έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η ζητούμενη ακαμψία και η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες που καλείται να κινηθεί.
Οι διαστάσεις του είναι μεγαλύτερες των υπόλοιπων παπιών, αφού εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα super παπί.
Με μεταξόνιο, είναι μεγαλύτερο, φτάνει τα 1.299mm, ομοίως και το βάρος 130 kg (γεμάτο), με το ύψος σέλας να βρίσκεται στα λογικά 790 mm.
Οι δίσκοι μπροστά και πίσω είναι τύπου μαργαρίτα, διαμέτρου 250mm μπροστά (με δαγκάνα δύο εμβόλων, με μεταλλικό σωληνάκι και ABS) και 200mm πίσω, χωρίς ABS, αλλά έχει τοποθετημένο με το χαρακτηριστικό “δισκάκι” και τον σένσορα για να μετρά την ταχύτητα του τροχού και να “συμβουλεύει” τη μονάδα ABS για το μπροστινό φρένο.
Η μπροστινή ανάρτηση περιλαμβάνει ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με μικρό νύχι και καλάμια διαμέτρου 30mm και είναι “τύπου παπιού” δηλαδή συνδέεται με το λαιμό του τιμονιού με μία μόνο πλάκα στην κορυφή των καλαμιών και όχι με δύο πλάκες, όπως οι μοτοσικλέτες. Η διαδρομή του είναι 80mm.
Πίσω υπάρχει ένα μακρύ ψαλίδι, τόσο γεροδεμένο από σωλήνα αρκετά μεγάλης διατομής, που φαίνεται να έχει δραπετεύσει από μοτοσυκλέτα. Το μονό αμορτισέρ διαδρομής 30mm, που είναι τοποθετημένο στη βάση του ψαλιδιού, διαθέτει και ρύθμιση της προφόρτισης ελατηρίου.
Οι ζάντες χυτές αλουμινένιες, είναι όμορφες και διαφορετικές από τις συνηθισμένες, αν και για να πούμε την αλήθεια φοβόμαστε λίγο την αντοχή από τις “γωνίες” των μπράτσων προς το στεφάνι, για τους δρόμους που έχουμε στην Ελλάδα.
Τα λάστιχα είναι της Κenda, φτιαγμένα στο Βιετνάμ, και είναι ικανοποιητικά για τους θερινούς μήνες, αλλά όχι για χαμηλές θερμοκρασίες, σίγουρα όχι για βρεγμένη άσφαλτο και όχι για κάποιον που έχει απαιτήσεις από ένα παπί επιδόσεων. Τα ελαστικά είναι tubeless διαστάσεων 90/80-17 μπρoστά και 120/70-17 πίσω. Αυτό σημαίνει ότι η αντικατάστασή τους δεν στοιχίζει 70-80 ευρώ όπως των παπιών αλλά ανεβαίνει στα 130+ ευρώ.
ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
Στο ξεκίνημα υπάρχει μια φανερή αντίφαση στο SYM VF 185: η μίζα είναι θορυβώδης και ο κινητήρας ήσυχος! Πολύ ήσυχος για την ακρίβεια, σε τέτοιο βαθμό που σε βάζει να ξύνεις το κεφάλι σου, και να στοιχηματίζεις ότι πρόκειται για “γιαπωνέζικο” κινητήρα. Αυτός είναι και ο χαρακτηρισμός που ταιριάζει στον 4βάλβιδο της SYM σε όλες του τις λειτουργίες.
Ο ήχος και μόνο που ξεφεύγει από το μεγάλο τελικό της εξάτμισης σε προϊδεάζει. Είναι πιο μπάσος από οποιονδήποτε άλλο “παπίσιο” θόρυβο, σε προδιαθέτει για ροπή και δύναμη και άλογα. Και όλα γίνονται πράξη με το άνοιγμα του γκαζιού.
Στο μεταξύ, έχεις ήδη σκαρφαλώσει πάνω στην όσο πρέπει φαρδιά για τον αναβάτη, μακριά σέλα, με το καλής ποιότητας κάλυμμα και το λίγο αφρώδες που την κάνει σκληρή. Όπως και το τιμόνι, η σέλα έχει μήκος 75 εκατοστά και πλάτος 26 εκατοστά, λίγο πριν ανηφορίσει προς το τμήμα του συνεπιβάτη.
Πολύ μαλακό είναι το γκάζι, το οποίο έχει μεγάλη διαδρομή και αναγκάζει το χέρι να κάνει μεγάλη κίνηση. Με ένα κοντύτερης διαδρομής γκάζι είναι σίγουρο ότι το 185 θα πηγαίνει πιο γρήγορα…
Η απόκριση στο γκάζι και η τροφοδοσία είναι πολύ καλές και από την αρχή ο ισχυρός υγρόψυκτος κινητήρας δείχνει ότι δεν μασάει τα… άλογά του. Δέκα επτά ίπποι φτάνουν στην άσφαλτο, ένα νούμερο ‘άπιαστο όνειρο’ για τους περισσότερους παπόβιους.
Ο συμπλέκτης έχει προοδευτικότητα, είναι ελάχιστα πιο βαρύς απ’ ό,τι θα θέλαμε και το σασμάν μαλακό, με κοντές διαδρομές και θετικό. Έτσι όπως πρέπει για ένα γρήγορο παπί. Μόνο σε κάποιες περιπτώσεις σε γρήγορα κατεβάσματα έδειχνε να σκληραίνει η λειτουργία του.
Το κόκκινο του στροφόμετρου είναι στις 9.500 και δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι παίζεις συνέχεια με αυτό, καθώς “δεν μπορείς να κάτσεις φρόνιμα” όταν είσαι πάνω σε ένα παπί σαν το SYM VF 185.
Το τί πλάκες κάναμε στα φανάρια σε μοτοσυκλέτες, αλλά και σε 300άρια σκούτερ δεν λέγεται. Βασικά αιφνιδιάζονταν οι πάντες κι αυτό το καταλάβαινες στο επόμενο φανάρι που συνειδητοποιούσες ότι σε κοιτάνε… όλοι.
Ο κινητήρας πετυχαίνει 147 km/h τελικής στο κοντέρ, με τα 110 km/h να “τα έχει για πλάκα”. Με 6.500 rpm και 6η δείχνει 100 km/h, ενώ η 5η του βγάζει 130 km/h. Απίστευτα πράγματα μέχρι πρότινος για παπί.
Η κατανάλωση κυμάνθηκε από τα 2,4 λιτρα στα 100 χιλιόμετρα, μέχρι τα 2,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα με γρήγορη οδήγηση. Μια πολύ καλή επίδοση για τη δύναμη του κινητήρα.
Οι σχέσεις είναι κοντά κλιμακωμένες η μία στην άλλη, ο ροπάτος και εύστροφος κινητήρας σε βοηθάει παντού, μπορείς να πηγαίνεις αργά, μπορείς να πηγαίνεις και γρήγορα, ανάλογα με τα κέφια σου. Με δυο άτομα με μπόλικο βάρος σε μικρή ανηφόρα, με 4η στο κιβώτιο και 40 στο κοντέρ, το 185 επιτάχυνε χωρίς να δυσκολεύεται, με “καθαρή” λειτουργία χωρίς να διαμαρτύρεται.
Οι κραδασμοί είναι φιλτραρισμένοι σε όλες τις στροφές, εκτός των υψηλών όπου εμφανίζονται στη σέλα κυρίως, αλλά είναι δευτερεύοντες και υψίσυχνοι.
Το επόμενο εντυπωσιακό κομμάτι ήταν αυτό του κρατήματος. Με λίγο παραπάνω βάρος και λίγο πιο βαρύ – αλλά ακριβές τιμόνι – το VF 185 διαφοροποιείται από όλα τα υπόλοιπα παπιά και φυσικά τους βάζει τα γυαλιά. Μπαίνει όπως έρχεται στις στροφές και κρατάει την πορεία του περίφημα, όσο του επιτρέπουν βέβαια οι σχετικά μαλακές αναρτήσεις που στοχεύουν περισσότερο στην άνεση και όχι τόσο στη σπορ οδήγηση – ορθά κατά την άποψή μας.
Αυτά που θα περιορίσουν το κράτημα του παπιού είναι τα λάστιχα. Με ένα ζευγάρι καλά λάστιχα το VF θα μεταμορφωθεί σε ένα παπί εξαιρετικού κρατήματος. Σημειώστε εδώ κι ένα σημαντικό χαρακτηριστικό το οποίο ανακαλύψαμε με ανακούφιση: τα μαρσπιέ του αναβάτη είναι επιτέλους (!) αναδιπλούμενα και όχι αναχρονιστικά σταθερά, όπως κακώς κάνουν σχεδόν όλα τα παπιά της αγοράς.
Πατώντας τα φρένα του τώρα, συναντάμε ένα πεντάλ πίσω φρένου που βρίσκεται κοντά στο μαρσπιέ, αλλά τελικά αυτό δίνει τη δυνατότητα για καλό έλεγχο ενός όχι τόσο ευαίσθητου στο πάτημα πίσω δισκόφρενου.
Ο μπροστινός δίσκος είναι προοδευτικός, εμφανίζοντας τη δύναμή του από το μέσον της διαδρομής της μανέτας και μετά και προβλέψιμος, κι έχει και το ABS για τις δύσκολες στιγμές. Το πίσω αν το παρακάνεις μπλοκάρει – έχει δύναμη – και κάνει το λάστιχό του να μπλοκάρει και να τσιρίζει δυσαρεστημένο.
Ένα καλό κόλπο για να στηρίζεσαι πιο σωστά πάνω στο 185, είναι να σφίγγεις τα γόνατά σου στα πλαστικά που βρίσκονται ανάμεσα στα πόδια σου.
Οι αναρτήσεις έχουν καλές αποσβέσεις, με την μπροστινή να είναι πιο μαλακή και προοδευτική, ενώ η πίσω τερμάτιζε μιας και ήθελε μεγαλύτερη προφόρτιση, αλλά με βαρύ αναβάτη πάνω του…
ΕΠΙΛΟΓΟΣ, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Λανθασμένα κατά τη γνώμη μας έχει αναφερθεί στον Τύπο ότι το SYM VF 185 είναι παπο-μοτοσυκλέτα. Το 185 είναι ένα σπορ, γρήγορο, καλού κρατήματος και παθητικής ασφάλειας, γνήσιο παπί. Αναβαθμισμένο και βελτιωμένο εκεί που έπρεπε για να αντέξει τους παραπάνω ίππους που υποχρεωτικά ήρθαν από έναν “μοτοσυκλετιστικό” κινητήρα.
Το 185 συνεχίζει την παράδοση των Suzuki FX 125 (πολύ μπροστά από την εποχή του!) και των Yamaha Crypton X 135, έχει την ίδια διάταξη πλαισίου, κινητήρα, αναρτήσεων (μονό αμορτισέρ πίσω) και πάει ένα βήμα παραπάνω. Έχει δισκόφρενο στον πίσω τροχό, ABS στο μπροστινό φρένο, και κυρίως μεγάλο, μοντέρνο ισχυρό κινητήρα. Κι όλα αυτά με μια λογικότατη τιμή αγοράς.
Ένα από τα σημαντικά πράγματα για αυτόν που θα το αποκτήσει – πέρα από το γεγονός ότι θα έχει το μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί της αγοράς – είναι ότι με 2,7 χιλιάδες ευρώ θα οδηγεί ένα παπί με 17 ίππους στον τροχό. Που δεν θα ξεσηκώνει τον κόσμο στο πέρασμά του, ήσυχο, νόμιμο χωρίς να έχει να ασχοληθεί με εξατμίσεις, πιστόνια, ελατήρια, μεγαλύτερους κυλίνδρους, χαρτογραφήσεις και “υπερατλαντικά – εξερευνητικά ταξίδια”. Δεν θα έχει σπαταλήσει άπειρο χρόνο, και θα έχει εξοικονομήσει μπόλικο χρήμα.
Παράλληλα, το SYM VF 185, χάρη στον φιλικό και πολυτάλαντο χαρακτήρα του, απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, ανεξαρτήτως εμπειρίας πάνω στους δυο τροχούς, και διαθέτει μια φυσικότητα που σε κερδίζει από την πρώτη φορά που θα το καβαλήσεις. Είναι μεγάλη υπόθεση το SYM VF 185, δεν είναι ένα ακόμα μοντέλο και σαν απάντηση στην ερώτηση που θέσαμε στον πρόλογο… ναι, θα γράψει ιστορία.
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
- Καλοφτιαγμένες και αλουμινένιες είναι οι πλάκες πάνω στις οποίες στηρίζονται τα επίσης αλουμινένια μαρσπιέ του συνεπιβάτη
- Καλή η εικόνα των οργάνων στο τιμόνι και σημαντικό ότι στις ενδείξεις υπάρχει ρολόι και ένδειξη σχέσης ταχυτήτων
- Μια χαρά οι συμβατικές λάμπες του προβολέα καλή η απόδοσή τους, χωρίς να εκπέμπουν αυτό το “παγωμένο” λευκό φως που σε κάνουν να νομίζεις ότι είσαι πρωταγωνιστής σε θρίλερ…
- Ο κεντρικός μαγνητικός πολυδιακόπτης διαθέτει αντικλεπτική φραγή
- Η σέλα ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη με πίεση και στροφή του κλειδιού, κάτι πολύ βολικό…
- Πανεύκολο είναι το ανέβασμα του παπιού στο κεντρικό στάντ, ενώ το άκρο του δεν προεξέχει κάτω από το αριστερό μαρσπιέ του συνεπιβάτη.
- Κάτω από τη σέλα δεν υπάρχει αποθηκευτικός χώρος
- Tα μαρσπιέ του αναβάτη είναι (ορθά) αναδιπλούμενα, σε αντίθεση (κακώς) με πολλά άλλα παπιά
- Η κόρνα είναι απλώς επαρκής, ενώ οι καθρέφτες αρκετά μεγάλου μεγέθους
ΥΠΕΡ
- Κράτημα
- Επιδόσεις
- Τιμή
- Εμφάνιση
ΚΑΤΑ
- Λάστιχα
- Σκληρή σέλα
- Χωρίς ABS το πίσω φρένο
- Αίσθηση πίσω φρένου