Kymco Straight 150 (2008-2011)
Ευθέως τίμιο και υπερξοπλισμένο Το Kymco Straight 150 έφτασε στην Ελλάδα στα μέσα του 2008 χαρίζοντας στην ταϊβανέζικη εταιρία μία ακόμα πρωτιά στο χώρο των παπιών. [...]
Ευθέως τίμιο και υπερξοπλισμένο Το Kymco Straight 150 έφτασε στην Ελλάδα στα μέσα του 2008 χαρίζοντας στην ταϊβανέζικη εταιρία μία ακόμα πρωτιά στο χώρο των παπιών. [...]
Astrea: Σοκ και δέος στην ελληνική παπο-κοινωνία! Με ντουντούκες στους δρόμους έπρεπε να βγουν οι παπόβιοι και να κλείσουν τους δρόμους με την έλευση των Astrea. [...]
To φθηνότερο 125άρι παπί της ελληνικής αγοράς με τιμή κάτω από τα 1.000 ευρώ (999 για την ακρίβεια) φοράει χυτές αλουμινένιες ζάντες και δισκόφρενο με κυμματιστό δίσκο μάλιστα στον μπροστινό τροχό. Το φρένο πίσω είναι ταμπούρο και η εκκίνηση του 8,7 ίππων κινητήρα γίνεται με μίζα και μανιβέλα. [...]
Πενηντάρι παπί με τιμή κάτω από τα 1.000 ευρώ. Διαθέτει δισκόφρενο στο μπροστινό τροχό και ταμπούρο στον οπίσθιο. Οι τροχοί χρησιμοποιούν 6μπρατσες χυτές, αλουμινένιες ζάντες, που είναι βαμμένες μαύρες για να ταιριάζουν στην συνολική εμφάνιση που είναι σπορ. Η ιπποδύναμη του τετράχρονου κινητήρα με τις 2 βαλβίδες φτάνει τους 3.0 ίππους στις 5.750 σ.α.λ [...]
Μετακίνηση σε σπορ περιτύλιγμα Είχε περάσει αρκετός καιρός που η Suzuki είχε αφήσει την κατηγορία των παπιών χωρίς ένα μοντέλο να την εκπροσωπεί, κάτι που έκανε το 2007 με νέο τότε Suzuki Address 125, επιστρέφοντας δυναμικά, προσφέροντας αυτά που ζητούσε η κατηγορία. Το Suzuki Address 125 ήταν ο αντικαταστάτης του αξιόπιστου Suzuki Shogun 110. Αισθητικά [...]
To Daelim City Ace 110 Pro είναι η “επαγγελματική” έκδοση του παπιού της κορεατικής εταιρίας. Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά του είναι ότι η πλατιά σέλα του συνεπιβάτη μπορεί να αφαιρεθεί αποκαλύπτοντας μια εξίσου μεγάλη σχάρα φόρτωσης (κουτιών ταχυφαγείων, για μεταφορές μικροδεμάτων κ.λπ.) Υπάρχουν δισκόφρενο μπροστά με 2έμβολη δαγκάνα και δισκόφρενο στον πίσω τροχό με [...]
Το παπί της κορεατικής εταιρίας Daelim oνομάζεται “Άσος” κάνοντας σαφές ότι προτίθεται να διαπρέψει μέσα στην κίνηση της πόλης. Με έντονους χρωματισμούς και αυτοκόλλητα που εκμοντερνίζουν τις κλασικές γραμμές του. O κινητήρας του City Ace είναι 109 κυβικών εκατοστών και η ιπποδύναμη φτάνει τους 8.0 ίππους. Δισκόφρενα υπάρχουν και στους δυο τροχούς και οι ζάντες [...]
Το Daytona Nova 100 χρησιμοποιεί κινητήρα 100 κυβικών εκαστοστών και διατίθεται και σε έκδοση business για delivery, courier και για οποιονδήποτε θέλει ένα ”παπί κουβαλητή”. Η τιμή του μοντέλου Business είναι υψηλότερη από την απλή έκδοση κατά 85 ευρώ, δηλαδή στα 1.290 ευρώ. Το μπροστινό φρένο είναι δισκόφρενο, υπάρχουν χυτές ζάντες και σχάρα και ο [...]
Διατηρώντας τα χαρακτηριστικά δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα και τις κόκκινες δαγκάνες με τα δύο έμβολα σε μπροστινό και πίσω τροχό, το Daytona Sprinter 125, ειδικά στη μαύρη έκδοση, διακρίνεται λόγω της εμφάνισής του που είναι σπορ αλλά συγκρατημένη. Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, αερόψυκτος, 2βάλβιδος και τροφοδοτείται μέσω καρμπυρατέρ. Υπάρχουν δύο εκδόσεις του Sprint η πρώτη με [...]
Το DY 50 RS φοράει κινητήρα των 50 κυβικών, δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό, αλουμινένιες ζάντες και σχάρα μεταφοράς μικροαντικειμένων. Υπάρχει σχάρα και χειρολαβές στο πίσω μέρος του παπιού, πλάγιο και διπλό στάντ και η εκκίνηση γίνεται με μίζα και μανιβέλα. [...]