H Kawasaki καινοτομεί όντας ένα παπί-υβρίδιο που χρησιμοποιεί στοιχεία από μικρή μοτοσυκλέτα. Είναι το Kawasaki Athlete 125 και έχει να επιδείξει τιμόνι τύπου clip-on, κανονικό τηλεσκοπικό πιρούνι με δύο πλάκες στήριξης, σύστημα ανάρτησης Uni Trak με μονό αμορτισέρ οριζόντιας διάταξης. Το ψαλίδι είναι αλουμινένιο με σωλήνα τετραγωνικής διατομής και τα δισκόφρενα (μπροστά και πίσω) κυματιστά, [...]
Διαφοροποιημένη είναι η εμφάνιση του Keeway Target 125 που διαθέτει μεγαλύτερα πλαστικά και αιχμηρές επιφάνειες ειδικά στο μπροστινο του τμήμα. Δισκόφρενο υπάρχει στον μπροστινό τροχό, ενώ ο πίσω φοράει ένα ταμπούρο. Ο κινητήρας είναι διβάλβιδος και αποδίδει 8,7 ίππους και τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Η ροπή του φτάνει τα 0.9 kgm στις 5.500 rpm. Ένα από [...]
To γνωστό Kymco Visa R 50 στην επαγγελματική έκδοση για μικρομεταφορές και ταχυφαγεία λέγεται Carry και διαθέτει μονόσελο (κομμένη σέλα) και σχάρα-βάση κουτιού (το “κουτί” delivery δεν περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό). Το Kymco Visa R 50 Carry έχει δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, δύο αμορτισέρ και χυτές αλουμινένιες ζάντες. Ο κινητήρας είναι 2βάλβιδος, τροφοδοτείται με [...]
Το μικρότερο Kymco Visa R 50 έχει δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, δύο αμορτισέρ και χυτές αλουμινένιες ζάντες. Ο κινητήρας είναι 2βάλβιδος και τροφοδοτείται με καρμπυρατέρ και αποδίδει 3,1 ίππους . [...]
Tο Kymco Jetix 50 έχει κοινά τεχνικά χαρακτηριστικά, με τον μεγάλο αδελφό – το 125 – με μικρότερου κυβισμού κινητήρα. O κινητήρας είναι τετράχρονος με καρμπυρατέρ και αποδίδει 3,1 ίππους. To Kymco Jetix 50 έχει κυματιστά δισκόφρενα μπροστά και πίσω και ανάρτηση με μονό αμορτισέρ πίσω. To Jetix διαθέτει, εκτός των άλλων, στροφόμετρο, ψηφιακή ένδειξη [...]
Το μικρότερο και απλούστερο σαν κατασκευή παπί της Kymco ονομάζεται Kymco Visar 110, έχει κινητήρα 110 κ. εκ. που είναι 2βάλβιδος και τροφοδοτείται με καρμπυρατέρ και αποδίδει 6,8 ίππους . Στην πίσω ανάρτηση υπάρχουν δύο αμορτισέρ, ο μπροστινός τροχός χρησιμοποιεί δισκόφρενο, ενώ πίσω υπάρχει ταμπούρο. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες. [...]
O διβάλβιδος κινητήρας απoδίδει πάνω από 8 ίππους, υπάρχουν κυματιστά δισκόφρενα μπροστά και πίσω (διαθέτουν σωληνάκια υψηλής πίεσης) και ανάρτηση με μονό αμορτισέρ. Αυτά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του Kymco Jetix 125 To Jetix διαθέτει επίσης στροφόμετρο, ψηφιακή ένδειξη ταχυτήτων στα όργανα και σύγχρονη σχεδίαση, κάνοντάς το να ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο παπί. Οι ζάντες [...]
To γνωστό Kymco Visa R 125 στην επαγγελματική έκδοση για μικρομεταφορές και ταχυφαγεία λέγεται Carry και διαθέτει μονόσελο (κομμένη σέλα) και σχάρα-βάση κουτιού (το “κουτί” delivery δεν περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό). Το Kymco Visa R 125 Carry έχει δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, δύο αμορτισέρ και χυτές αλουμινένιες ζάντες. Ο κινητήρας είναι 2βάλβιδος, τροφοδοτείται με [...]
Το Mοdenas Kriss 125 EFI, είναι εφοδιασμένο με τετράχρονο κινητήρα με 1ΕΕΚ με άμεσο ψεκασμό καυσίμου τελευταίας γενιάς της Synerject. Διαθέτει πλαϊνό και κεντρικό σταντ με δυνατότητα αντικλεπτικής προστασίας στη θέση παρκαρίσματος, ζάντες αλουμινίου 17”, σύστημα φρένων της Nissin με δισκόφρενο μπροστά διαμέτρου 220mm και ταμπούρο πίσω διαμέτρου 110mm. Τα αμορτισέρ της Kayaba είναι ρυθμιζόμενα [...]
Το design του Modenas GT135, χρησιμοποιεί αεροδυναμικό φέρινγκ με ενσωματωμένα φλας, και διπλό προβολέα. Τα όργανα είναι μικτά ψηφιακό / αναλογικό. Ο 4χρονος κινητήρας, με 1ΕΕΚ με τροφοδοσία καρμπιρατέρ, έχει δύναμη 11 ίππων στις 7.750 στροφές. Xρησιμοποιεί δισκόφρενα της μπροστά και πίσω, με διπίστονες δαγκάνες και το μεγαλύτερο εμπρόσθιο δισκόφρενο στην κατηγορία του, διαμέτρου 234mm. [...]