Ένα παπί που φτιάχνεται στην Κίνα και φοράει τα σήματα της γαλλικής εταιρίας και ονομάζεται Peugeot VOX 110, με κυμματιστό δίσκο μπροστά και 2έμβολη δαγκάνα και ταμπούρο στον πίσω τροχό. Ο κινητήρας είναι 2βάλβιδος και τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Φοράει γρίλλιες στην ποδιά και τον θυρεό της εταιρίας, αλουμινένιες ζάντες και είναι εφοδιασμένο με σχάρα [...]
To μπροστινό δισκόφρενο είναι κυματιστό και η 2έμβολη δαγκάνα βαμμένη κόκκινη. Υπάρχουν ζάντες αλουμινίου, πλάγιο και κεντρικό στάντ, χειρολαβή συνεπιβάτη, τη στιγμή που η εμφάνιση θυμίζει παπί γιαπωνέζικης εταιρίας. [...]
Παπί με κινητήρα 110 κυβικών με δισκόφρενο μπροστά (με κόκκινη δαγκάνα) και ταμπούρο πίσω, ζάντες, πλάγιο και κεντρικό στάντ, κλειστή αλυσίδα και σχάρα στον στάνταρ εξοπλισμό [...]
Τετράχρονο πενηντάρι με δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω. Η ιπποδύναμή του φτάνει τους 2,3 ίππους και η τιμή του δεν ξεπερνάει τα 1.000 ευρώ. [...]
To SYM Magic 125 SR είναι το πρώτο παπί στην Ελλάδα και την Ευρώπη που πληροί τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro 4. Εκτός από τους μειωμένους ρύπους καυσαερίων διαθέτει και συνδυαζόμενο σύστημα πέδησης στα δύο κυματιστά δισκόφρενά του. O κινητήρας είναι αερόψυκτος, τετράχρονος με έναν εκκεντροφόρο και τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η απόδοσή του φτάνει [...]
To δημοφιλές Yamaha Crypton X 135 έχει και μια έκδοση Special με τις χυτές αλουμινένιες ζάντες -βαμμένες χρυσές – που συναντούμε και στο Crypton T 110, και σπέσιαλ μεταλλικό μπλέ σκούρο χρώμα. Η τιμή του είναι υψηλότερη κατά 200 ευρώ από το απλό Crypton X, που φοράει τροχούς με ακτίνες. Ο κινητήρας είναι ο ίδιος [...]
Το μικρό Crypton της Yamaha με τον αερόψυκτο 2βάλβιδο κινητήρα προσαρμόζεται στις συνθήκες της πόλης. Με χωρητικότητα στα 110 κ.εκ. αερόψυκτος κινητήρας τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ Mikuni BS25 και αποδίδει 6,9 ίππους στις 8.000 στροφές ανά λεπτό. Το Yamaha Crypton Τ 110 στο βασικό του εξοπλισμό διαθέτει αλουμινένιες ζάντες, σχάρα, ευανάγνωστα όργανα με ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου [...]
Το Yamaha Crypton X 135 είναι τo μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί, κι έχει και τις περισσότερες πωλήσεις στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Έχει κινητήρα τετράχρονο, μονοκύλινδρο υγρόψυκτο και κεφαλή με 4 βαλβίδες. Η ιπποδύναμή του ξεπερνάει τους 12,5 ίππους και το βάρος του φτάνει τα 110 κιλά. Δισκόφρενο υπάρχει μόνο στον μπροστινό τροχό, ενώ πίσω [...]
Χαρούμενος (Joy) εργάτης Το Kawasaki Joy R 125 (Blitz) εμφανίστηκε στην ελληνική αγορά το 2007 σαν το πιο συντηρητικής εμφάνισης – το παπί “εργάτης” – της Kawasaki απευθυνόμενο σε διαφορετικό κοινό και λόγω τιμής του. Απλά χρώματα και γραμμές με καμπύλες είχε σαν στόχο μεγαλύτερες ηλικίες, τη στιγμή που το “αδελφό” Kaze–R απευθυνόταν σε νεαρότερους. [...]
Ένας Μίδας με ρούχα εργασίας Μεγάλη εντύπωση είχε κάνει το κορεάτικο παπί Hyosung Midas FX 110 στους Έλληνες παπόβιους όχι μόνο για την διαφορετική του εμφάνιση όταν πρωτοήρθε στην αγορά στα τέλη του προηγούμενου αιώνα, αλλά και για το ότι φορούσε δυο μονόσελα και ήταν φτιαγμένο για σκληρή δουλειά. Ο Μίδας ήταν επαγγελματίας, θα έπιανε [...]