Ονειρική και Ιταλική
Η Suzuki Bandit 1200 Lucky X, αυτή η καταπληκτικής, άγριας, σπορ ομορφιάς μοτοσυκλέτα έρχεται από την Ιταλία και από τους βελτιωτές-μηχανικούς του Italian Dream Motorcycle.
Χρησιμοποιώντας μια Suzuki Bandit 1200, οι Ιταλοί έχουν βάλει τα δυνατά τους έτσι ώστε να θυμίζει αγωνιστική μοτοσυκλέτα, κάτι ανάμεσα σε Endurance και MotoGP, αλλά κυρίως την μοτοσυκλέτα του θρυλικού αναβάτη και Παγκόσμιου Πρωταθλητή 500 cc, τον Ιταλό Marco Lucchinelli.
Ο Sergio Giordano, της Italian Dream Motorcycle, είναι υπεύθυνος για το έργο που αποτίει φόρο τιμής στον χαρισματικό Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marco Lucchinelli, το οποίο παρουσιάστηκε μετά τιμών στο τελευταίο σαλόνι της EICMA και ήταν μία από τις – μόλις – τρεις μοτοσυκλέτες που θα κατασκευαστούν, και είναι εμπνευσμένη από την Suzuki RG500 XR35 με την οποία ο Lucchinelli κέρδισε τον τίτλο του 1981.
Μπορεί κάποιοι ενδόμυχα να σκέφτονται ότι οι βελτιωτές θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιήσουν σαν βάση ένα δίχρονο RG 500, που θα ήταν και πιο κοντά στο αυθεντικό, αλλά αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα, δεν μας πειράζει καθόλου που επέλεξαν Suzuki Bandit 1200.
Καθόλου τυχαίος δεν ήταν κι ο άνθρωπος που ανέλαβε τη σχεδίαση της Lucchinelli Replica, αφού μιλάμε για τον φημισμένο σχεδιαστή Oberdan Bezzi, με την Lucky X (το Lucky ήταν το ψευδώνυμο του Lucchinelli στους αγώνες) να είναι η πρώτη από μια σειρά μοτοσυκλετών ειδικά μετασκευασμένων που θα κατασκευάζονται κάθε χρόνο από την Italian Dream Motorcycle και σαν στόχο θα έχουν να τιμούν εξέχουσες προσωπικότητες των αγώνων μοτοσυκλετών.
Ένα μεγάλο μέρος της εξαιρετικής εμφάνισης της Suzuki Bandit 1200 Lucky X δημιουργείται από το φέρινγκ και τα καπάκια που είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα και την κάνουν να μοιάζει με το αγωνιστικό RG500 του ’81.
Το βάψιμο και τα χρώματα σέβονται στα αυθεντικά του ’80 με λευκό, μπλε και κόκκινο με τον αριθμό 3 του Λουκινέλι να μπαίνει σε κίτρινο φόντο. Μιας και η μοτοσυκλέτα σκοπεύει να είναι νόμιμη για κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους, έχουν ενσωματωθεί φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, καθώς και μικροσκοπικά φλας LED, που σχεδόν δεν φαίνονται.
Το ντεπόζιτο διατηρεί τα 20 λίτρα αρχικής χωρητικότητας, ενώ ο κινητήρας, πλήρως ανακατασκευασμένος και κατάφερε να αποδώσει 20 ίππους περισσότερους από τα 98 του στοκ μοντέλου.
Ένα αμορτισέρ WP, το βελτιωμένο τηλεσκοπικό πιρούνι – που έμεινε συμβατικό για λόγους… ιστορικούς – τα κλιπόν Accossato, τα όργανα Motogadget, οι ζάντες μαγνησίου με πέντε βραχίονες της Marvic και τα λάστιχα Pirelli Diablo Corsa ολοκληρώνουν την Suzuki Bandit 1200 Lucky X.
Σύμφωνα με τους δημιουργούς της Italian Dream Motorcycle η μοτοσυκλέτα έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να αποδίδει καλά και στο δρόμο και όχι μόνο στα σαλόνια.
Περιμένουμε με πολύ ενδιαφέρον το δίτροχο έργο τέχνης που θα διαδεχθεί αυτή την εξαιρετική προσπάθεια.