Η περιπέτεια, με λίγα κυβικά
Και η Benelli επενδύει στην κατηγορία των μικρών κυβισμών street adventure με ένα καινούργιο δικύλινδρο 300άρι να παρουσιάζεται για τις ασιατικές αγορές, όντας σίγουρο ότι σύντομα θα παρουσιαστεί και στην Ευρώπη με το όνομα TRK 302.
Το εικονιζόμενο Benelli BJ300GS που παρουσιάστηκε πρόσφατα για τις ασιατικές αγορές, ακολουθεί design με περισσότερες καμπύλες, απ’ ότι θα επέβαλλαν οι ευρωπαϊκές προτιμήσεις.
Μεγάλο φέρινγκ, ψηλή, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, μονός προβολέας και πρόβλεψη για φόρτωση μπαγκαζιέρων και top box, έτσι ώστε να τονίζονται οι τουριστικές δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
Κινητήρας έχει χρησιμοποιηθεί ο δικύλινδρος σε σειρά, των 38 ίππων, υγρόψυκτος, με 2 ΕΕΚ και οκτώ βαλβίδες, του Benelli BN302, το οποίο διατίθεται πωλείται και στην Ελλάδα.
Το πλαίσιο χωροδικτύωμα επίσης έρχεται από το παραπάνω μοντέλο, με αλλαγές σε καίρια σημεία, αλλά και ενισχύσεις. Το πιρούνι είναι ανάποδο, ενώ οι δύο μπροστινοί και ο πίσω δίσκος είναι εφοδιασμένοι με σύστημα ABS.
Η μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε σαν Benelli BJ300GS στην Κίνα, προϊόν της μητέρας κινεζικής εταιρίας Qianjiang και το πιθανότερο είναι να ονομάζεται Benelli TRK302 στην Ευρώπη, χρησιμοποιώντας το κουστούμι που συναντάμε και στην μεγαλύτερη TRK 502.
Η ονοματοδοσία της Qianjiang ακολουθεί συγκεκριμένη γραμμή με τα μοντέλα να λέγονται BJ-GS στην Κίνα και TRK στην Ευρώπη.
To BJ300GS-A, έχει βάρος 196 kg, με την εταιρία να ανακοινώνει τελική μόλις στα 140km/h, τονιζοντας τις τουριστικές της επιδόσεις και όχι την σπορ χρήση. Το top box και οι μπαγκαζιέρες διατίθενται μέσα στον στάνταρ εξοπλισμό.
Έχει περάσει παραπάνω από μια δεκαετία από τότε που η Qianjiang αγόρασε την ιταλική εταιρία Benelli και τον τελευταίο καιρό εμφανίζει δυναμική και μεγάλη κινητικότητα από πλευράς νέων (και καλαίσθητων) μοντέλων, επενδύοντας κυρίως σε δικύλινδρους κινητήρες.
Πηγή: twinkletorque.com