SuperPapi

YAMAHA TFX 150: Έντονες γραμμές, έντονες εμπειρίες

07/02/2017

Δώστε (όμορφα) μικρά στο λαό!

Κυκλοφορεί ήδη με επιτυχία στις ασιατικές αγορές ένα από τα νεότερα μέλη της οικογένειας των γυμνών μοτοσυκλετών της γιαπωνέζικης εταιρίας, το “άγριο” Yamaha TFX 150, ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα δίτροχα, όπου έμελλε να εισαχθεί.

Το συγκεκριμένο μοντέλο έγινε επίσης γνωστό σαν Yamaha Μ-Slaz 150, ενώ για την Ευρώπη μπορούμε να το κατατάξουμε σαν ένα ακόμα σειράς ΜΤ, με τη γνωστή πετυχημένη επιθετική γραμμή της οικογένειας. Η τελευταία ενισχύεται έντονα από έναν εξαιρετικής σχεδίασης προβολέα που… “τα σπάει” γενικώς.

Το Yamaha TFX 150 (ή ΜΤ 15 ή Μ-Slaz 150) απολάμβανε ήδη εμπορική επιτυχία στην Ινδονησία και την Ταϊλάνδη πριν από τις Φιλιππίνες, όπου και εκεί σκαρφάλωσε στην κατάταξη των πωλήσεων. Το ακρωνύμιο TFX σημαίνει The Fierce eXperience (η έντονη εμπειρία) όπως λένε οι Ιάπωνες που το δημιούργησαν.

Η μοτοσυκλέτα φοράει τον ίδιο υγρόψυκτο, 4βάλβιδο (με 1ΕΕΚ) κινητήρα των 150cc που χρησιμοποιεί και το Yamaha R15 αποδίδει μέγιστη ισχύ 17 ίππων στις 8.500 rpm και μέγιστη ροπή 1,43 kgm, στις 7.500 rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων.

Το TFX 150 είναι επίσης εξοπλισμένο με ανάποδο πιρούνι, με καλάμια διαμέτρου 37 χιλιοστών, ένα πλατύ τιμόνι που τοποθετεί το σώμα του αναβάτη σε όρθια θέση οδήγησης, φώτα full φώτα, αλλά και ταχύμετρο LCD με ρυθμίσεις φωτισμού.

Η εταιρία τοποθετεί το μοντέλο ανάμεσα sports tourer και σπορ, με “αγριεμένη” όψη, αλλά όχι και σκυφτή, σπορ θέση οδήγησης, στάση που βοηθάει στην καθημερινή οδήγηση μέσα στην πόλη.

Με ύψος σέλας στα 805 χιλιοστά και μεταξόνιο στα 1.350 χιλιοστά, το 150 πείθει από τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του για την ευελιξία του, σε συνδυασμό με το βάρος των 135 kg, τη στιγμή που το ντεπόζιτο χωράει 10.2 λίτρα.

Το πλαισίο είναι τύπου Deltabox και οι τροχοί 17 ιντσών με ελαστικά 110 / 70 μπροστά και 130 / 70 πίσω, ενώ τα φρένα είναι δισκόφρενα μπροστά και πίσω, 267mm και 220mm αντίστοιχα.

Με την οικονομική κρίση να απαιτεί και οικονομικές λύσεις νομίζουμε ότι ένα τέτοιο μοτοσυκλετάκι θα πετύχαινε και στην Ευρώπη και ιδιαίτερα στην ελληνική αγορά.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!