Τα κορυφαία 15 “γερμανικά” της φετινής χρονιάς
Η ισχυρή γερμανική αγορά εμφανίζει θετικά πρόσημα σε σχέση με πέρσι, ενώ στην κορυφή των πωλήσεων συνεχίζει να κυριαρχεί μια ντόπιας παραγωγής μοτοσυκλέτα που δεν είναι άλλη από τη δημοφιλέστατη ανά τον κόσμο BMW R 1250 GS.
Δυναμικά απ’ ό,τι φαίνεται μπήκε στη γερμανική αγορά το Yamaha Ténéré 700, που μόλις κυκλοφόρησε στους δρόμους, με 177 να ταξινομούνται τον Αύγουστο, κερδίζοντας έτσι την τρίτη θέση στην κατηγορία των On/Off μοτοσυκλετών και την 7η θέση στη γενική κατάταξη.
Δυναμικά όμως στέκεται στη συγκεκριμένη αγορά και η ΚΤΜ 790 Adventure, η οποία έχει πουλήσει συνολικά πάνω από 700 μονάδες.
Τον Αύγουστο ταξινομήθηκαν στη Γερμανία συνολικά 14.500 δίκυκλα, εκ των οποίων 8.921 μεγαλύτερου κυβισμού και 2.244 μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.
Οι πωλήσεις ήταν κατά 9,5 τοις εκατό λιγότερες σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Από την άλλη, από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο του 2019, η αγορά των δύο τροχών εξακολουθεί να αυξάνεται και σημείωσε ένα +6,6%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Στην κορυφή της κατάταξης των πιο ευπώλητων μοτοσυκλετών της γερμανικής αγοράς – που είναι η τρίτη σε μέγεθος στην Ευρώπη και είχε κλείσει το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς με 105.970 μονάδες – συνεχίζει να παραμένει η BMW R 1250 GS. Και δεν είναι μόνο πρώτη η πολυτάλαντη βαυαρική δικύλινδρη, αλλά και με διαφορά από τη δεύτερη μοτοσυκλέτα.
Οι συνολικές ταξινομήσεις της συγκεκριμένης BMW στο 8μηνο είναι 8.330 μονάδες, με την Yamaha MT-07 που την ακολουθεί να έχει σημειώσει 3.217 μονάδες! Ε, τι είναι 5.100 λιγότερες μοτοσυκλέτες; Η τρίτη θέση πήγε στη γυμνή Kawasaki Z 900 και πίσω της μια ακόμα γυμνή μοτοσυκλέτα, της ίδιας εταιρίας και οικογένειας: η Ζ 650.
Στην 5η θέση βρέθηκε η Honda Africa Twin 1000, ενώ δεν τα πηγαίνει καθόλου άσχημα το KTM 790 Duke, ένα μοντέλο που διακρίνεται μόνο στη γερμανική αγορά κατακτώντας την 6η θέση. Λίγο πιο πίσω συναντάμε το τσοπεροειδές Honda Rebel 500, με το KTM 390 Duke να το ακολουθεί από κοντά.
Περιέργως, η πρώτη “μικρή” on/off της BMW, η F 750 GS, κατατάσσεται σχετικά χαμηλά (για τη δημοφιλία της ντόπιας εταιρίας) στη 10η θέση.
Παρατηρήστε ότι μέσα στα 15 πρώτα best seller της Γερμανίας δεν συναντάμε τα Yamaha Tracer 900, BMW F 850 GS και Honda NC 750 X, μοτοσυκλέτες που ξεχωρίζουν στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές, όπως και στην ελληνική φυσικά.
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ 2019, 8μηνο 2019
Θέση |
Moντέλο | Ταξινομήσεις |
---|---|---|
1 |
BMW R 1250 GS | 8.330 |
2 |
Yamaha MT-07 | 3.217 |
3 |
Kawasaki Z 900 | 2.729 |
4 |
Kawasaki Z 650 | 2.395 |
5 |
Honda Africa Twin 1000 | 1.865 |
6 |
KTM 790 Duke | 1.770 |
7 |
Honda CM 500 Rebel | 1.608 |
8 |
KTM 390 Duke | 1.518 |
9 |
Yamaha MT-09 | 1.466 |
10 |
BMW F 750 GS | 1.403 |
11 |
KTM 690 SMC | 1.370 |
12 |
Suzuki GSX-S 750 | 1.268 |
13 |
BMW R 1200 R | 1.262 |
14 |
Suzuki SV 650 | 1.220 |
15 |
Honda CB 500 F | 1.136 |