Διαρκής αύξηση ποσοστών
Ο λοένα και περισσότερο αυξάνονται οι γυναίκες μοτοσυκλετίστριες στην Αμερική κατακτώντας πλέον ένα σημαντικό ποσοστό από την πίτα των πωλήσεων δίτροχων. Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη που επηρεάζει τη βιομηχανία μοτοσυκλέτας.
Όταν έχεις ένα τόσο μεγάλο ποσοστό δεν μπορείς να το περιφρονήσεις, για αυτό το λόγο – όχι στο πίσω μέρος του μυαλού τους – οι εταιρίες συμπεριλαμβάνουν και αυτή την παράμετρο όταν δημιουργούν ένα νέο μοντέλο.
Είχαμε αναφερθεί στην τάση που καταγράφεται στη γερμανική αγορά με την αύξηση των αναβατριών που περνούν στους δύο τροχούς, επιλέγοντας συγκεκριμένα “βολικά” μοντέλα, συνήθως μεσαίου κυβισμού, δικύλινδρα και ελαφρότερα, παρά βαρύτερα και ογκωδέστερα.
Η ανακοίνωση για την αγορά των ΗΠΑ έγινε από το Motorcycle Industry Council (MIC) που μιλάει για σημαντική αύξηση τα τελευταία τρία χρόνια των γυναικών αναβατριών, από 14% σε 19%! Επίσης σημειώθηκε ότι οι γυναίκες δαπανούν περισσότερο χρόνο από τους άνδρες ομολόγους τους ψάχνοντας για εξτρά εξαρτήματα και αξεσουάρ της μοτοσυκλέτας τους, αλλά και γύρω από τον προστατευτικό εξοπλισμό τους κατά+15%.
Το δημογραφικό δείγμα καταγράφει νεαρότερες ηλικίες 18-25 ετών σε ποσοστό 22% και 25-30 ετών κατά 26%. Οι μοτοσυκλέτες που προτιμούνται είναι συνήθως Custom-Cruiser, αμερικάνικων γούστων βεβαίως, όπως
Harley-Davidson Sportster 883, Υamaha Drag Star 650, Harley-Davidson Sportster 1200 Custom, με πρώτη “μη custom” την Kawasaki Ninja 250 / 300 / 400.
Χωρίς να έχουμε επίσημα στοιχεία, αφού δεν υπάρχει καταγραφή στην Ελλάδα, αυτό που έχουμε να πούμε με τη σειρά μας είναι ότι και στη δική μας αγορά υπάρχει αύξηση των γυναικών αναβατριών, κάτι που παρατηρούμε καθημερινά στους δρόμους. Κι αυτό το φαινόμενο δεν περιορίζεται στα “εύκολα” παπιά και σκούτερ, αλλά και σε μοτοσυκλέτες, συνήθως μεσαίων κυβισμών.
Φυσικά και καλωσορίζουμε αυτή την τάση και ευχόμαστε “και εις ανώτερα” ποσοστά πωλήσεων.