Με τεχνολογία, ποιότητα, αλλά και χαμηλή τιμή
Οι Έλληνες μοτοσυκλετιστές έμαθαν την Brixton μέσα από τα ρετρό εμφάνισης μονοκύλινδρα 125άρια, που σημείωσαν εμπορική επιτυχία, μετά ήρθε το 250 και έπειτα το δικύλινδρο 500, ενώ τώρα ένα αλματώδες βήμα της εταιρίας ανεβάζει τον πήχη στα 1200 κυβικά. Σύντομα η Triumph και οι 1200άρες της θα έχουν, απ’ ό,τι φαίνεται, ανταγωνισμό και μάλιστα σε πολύ χαμηλότερη τιμή.
Το Brixton 1200 θα μπορούσε να φτάσει στην παραγωγή ακόμα και μέσα στο 2021, αφού οι Αυστριακοί ανυπομονούν να σταθούν απέναντι στις Triumph Bonneville.
Πρόσφατα λοιπόν δημοσιεύτηκαν στον διεθνή τύπο νέες εικόνες από καταχωρήσεις ευρεσιτεχνιών, άρα το θέμα “1200” προχωράει κανονικά.
Το πρωτότυπο των 1200 κυβικών εκατοστών της Brixton παρουσιάστηκε στο τελευταίο σαλόνι του Μιλάνο (προ Covid) με σαφή ρετρό εμφάνιση και έναν ισχυρό δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, που μοιάζει με αερόψυκτο, αλλά είναι υγρόψυκτος και τροφοδοτείται από σύστημα ψεκασμού.
Ο κινητήρας κατασκευάζεται στην Κίνα (όπως συμβαίνει και σε άλλες μοτοσυκλέτες της Brixton) από την ειδικευμένη στον τομέα εταιρία Gaokin.
Πρόσφατα, μετά τα σκίτσα του κινητήρα, έχουν εμφανιστεί σχέδια διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και για την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, τα οποία η ιδιοκτήτρια KSR θέλει να πατεντάρει για το Brixton 1200 στην ευρωπαϊκή αγορά.
Οι αποκλίσεις από το πρωτότυπο μοντέλο είναι μικρές: βάση πινακίδας κυκλοφορίας, επανατοποθετημένα πίσω φλας, τροποποιημένη σέλα.
Οι σιγαστήρες των εξατμίσεων φαίνονται επίσης μακρύτεροι – προφανώς παραχώρηση στις προδιαγραφές Euro 5. Ο απαραίτητος καταλυτικός μετατροπέας βρίσκεται σε έναν συλλέκτη που είναι αόρατα τοποθετημένος κάτω από τον κινητήρα.
Οι μπροστινοί δίσκοι, αλλά και οι δαγκάνες τους έχουν επίσης τροποποιηθεί. Ωστόσο, αυτά τα σχέδια δεν αποκαλύπτουν ακόμη πώς θα λέγεται η μοτοσυκλέτα, αν και η KSR έχει πρόσφατα καταθέσει το το όνομα Lexington, που είναι γνωστός δρόμος στο Soho του Λονδίνου.
Το Brixton Lexington 1200 θα τοποθετηθεί εμπορικά ως φθηνότερη εναλλακτική λύση των μοντέλων της Triumph.
Η Βrixton είναι μια μάρκα του αυστριακού ομίλου KSR, ο οποίος εισάγει στην Ευρώπη μια ολόκληρη γκάμα κινεζικών μοτοσυκλετών βάσει των δικών του προδιαγραφών και σχεδίων. Το νέο Brixton θα κατασκευαστεί κατά πάσα πιθανότητα στην Κίνα, αλλά σχεδιάστηκε στο νεοσύστατο κέντρο σχεδιασμού της KSR στην Αυστρία.
Μια πρεμιέρα στην επερχόμενη EICMA 2021 είναι το πιο πιθανό σενάριο, ενώ η 1200 δείχνει σαφώς ότι η εταιρία δεν θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια όσον αφορά στα καινούργια μοντέλα.
Οι άνθρωποι της Βrixton δεν έχουν δώσει ακόμα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα των επόμενών τους βημάτων αλλά δηλώνουν : “Έχουμε ανακοινώσει ότι στόχος μας είναι αυτή η μοτοσυκλέτα να μπει σε γραμμή παραγωγής. Το πότε θα γίνει αυτό, δεν έχει ακόμα καθοριστεί. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια τεχνικά εξελιγμένη μοτοσυκλέτα, χωρίς πίεση χρόνου, που να πληροί τις απαιτήσεις για υψηλή ποιότητα, όπως οφείλει να κάνει ένα μοντέλο τέτοιου κυβισμού”.