MotorBike.gr

DAYTONA ROCKSTAR 500: Έρχεται σύντομα το μοντέρνο-Scrambler!

18/06/2021

Η απόβαση ενός εντυπωσιακού, σύγχρονου scrambler

Τα Scrambler δεν χρειάζεται κατ ανάγκη να έχουν ρετρό ύφος, μπορούν κάλλιστα να αποτελούν σύγχρονες σε όλα τους προτάσεις, διατηρώντας σε κάθε περίπτωση την πολυχρηστική τους υπόσταση. Όπως ακριβώς το Daytona Rockstar 500, για παράδειγμα, που αναμένεται πολύ σύντομα στην ελληνική αγορά – μέσα στον Ιούλιο που μας έρχεται – και θα προκαλέσει αίσθηση με τα πολλά που προσφέρει… και τα λίγα που ζητά ως αντίτιμο στα 5.995 ευρώ.

Σχεδιαστικά, το Daytona Rockstar 500 δεν έχει σχέση με την πληθώρα των scrambler που προσφέρονται στην αγορά, αναπαράγοντας ρετρό φόρμες.

Οι γραμμές του είναι καθ΄όλα σύγχρονες, σχηματίζοντας ξεκάθαρα τμήματα που στο σύνολο τους δημιουργούν μια δυναμική εικόνα.

Στεκόμαστε περισσότερο στο μαζεμένο και μινιμαλιστικό τμήμα της ουράς, που “ελαφραίνει” πολύ οπτικά τη μοτοσυκλέτα, με τον λασπωτήρα και τη βάση της πινακίδας να βρίσκονται πιο κάτω και κοντά στο ελαστικό.

 


Το τμήμα που συγκρατεί αυτή τη δομή, στηρίζεται σταθερά στο ψαλίδι, το οποίο
είναι μονόμπρατσο από κράμα αλουμινίου, κάτι που αναμφίβολα αποτελεί ένα εντυπωσιακό στοιχείο για τη συγκεκριμένη κατηγορία και αποτελεί επίσης μια μοναδικότητα για αυτή την κλάση κυβισμού.

Στη δεξιά πλευρά έχουμε την απόληξη του διπλού τελικού της εξάτμισης, με μήκος και κλίση τέτοια που να αφήνει σε κοινή θέα το κέντρο του πίσω τροχού και την όμορφη ζάντα με τα 5 μπράτσα σχήματος V.

Το πλαίσιο του Daytona Rockstar 500 είναι ατσάλινο και το σημείο του που αναδεικνύεται περισσότερο, ωραία ενσωματωμένο στο «ανάγλυφο» της μοτοσυκλέτας, είναι το πεπλατυσμένο κομβικό τμήμα, πάνω στο οποίο στηρίζεται το υποπλαίσιο.

Η σέλα έχει έναν διακριτικό σχεδιασμό δύο επιπέδων και βρίσκεται σε αρμονία με το υπόλοιπο σύνολο, ενώ το τμήμα που αναλογεί στον οδηγό φέρει διάτρητη αεριζόμενη επένδυση με καπιτονέ αυλακώσεις.

Σε ό,τι αφορά τώρα τον κινητήρα, αυτός είναι δικύλινδρος εν σειρά, στα 471cc, υγρόψυκτος, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και οκτώ συνολικά βαλβίδες.

Η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη είναι 43 ίπποι στις 8.500 rpm και 4,0kgm ροπής στις 6.500 rpm, με τη διαχείριση αυτής της ισχύος να γίνεται μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων.

Η κατανάλωση ανακοινώνεται επίσημα στα 3,9 lt/100 km και με δεδομένη τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 18 λίτρα, προκύπτει μια θεωρητική αυτονομία 460 χιλιομέτρων.

Τα περιφερειακά του Daytona Rockstar 500 είναι εντυπωσιακά και επώνυμα.

Μπροστά έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της KYB, με διάμετρο καλαμιών στα 41mm και διαδρομή 155mm, ενώ πίσω μονό αμορτισέρ, επίσης της KYB, με διαδρομή 80mm, την οποία διαχειρίζεται προοδευτικά ένα μοχλικό σύστημα.

Αμφότερες οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς!

Η Nissin είναι αυτή που υπογράφει τα φρένα, με δύο διπίστονες δαγκάνες μπροστά να συνεργάζονται με κυματοειδείς δίσκους διαμέτρου 300mm, ενώ πίσω το σετ αποτελείται από διπίστονη δαγκάνα και δίσκο 240mm.

To ΑΒS είναι δικάναλο και μπορεί να απενεργοποιηθεί ανεξάρτητα τόσο στον πίσω όσο και στον μπροστινό τροχό, προσφέροντας έτσι τρεις παραλλαγές στην λειτουργία του.

Μιλώντας για τροχούς, αυτοί είναι κατασκευασμένοι από κράμα αλουμινίου με διάμετρο 18” και 17”, μπροστά και πίσω αντιστοίχως, ενώ ένα άλλο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό της μοτοσυκλέτας είναι ότι αυτή παραδίδεται με τα εξαιρετικά και δοκιμασμένα Pirelli MT60 ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (!), σε διαστάσεις 110/80-18 και 160/60-17.

Ο πίνακας οργάνων του Daytona Rockstar 500 είναι ψηφιακός και αποτελείται από μια έγχρωμη LCD οθόνη, τα δε φώτα είναι όλα τύπου LED, με τον στρογγυλό προβολέα να έχει ιδιαίτερη διάταξη σε ό,τι αφορά τις πηγές φωτός στο εσωτερικό του.

Τέλος, το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 194 κιλά (κενή) και το ύψος της σέλας της βρίσκεται στα 805mm.

Το Daytona Rockstar 500 αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Ιούλιο (2021), με την τιμή του να ανακοινώνεται στα 5.995 ευρώ και τους διαθέσιμους χρωματισμούς να είναι δύο, κόκκινο και μαύρο.


Daytona Rockstar 500 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 471
cc
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 2 Παράλληλοι / 8
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ:
EFI BOSCH
ΙΣΧΥΣ: 43
ps/8500 rpm
ΡΟΠΗ: 40.5
Nm/6500 rpm
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ: 2 Κυματοειδείς Δίσκοι 300
mm με διπίστονες Δαγκάνες Nissin
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ: Κυματοειδής Δίσκος 240
mm με διπίστονη Δαγκάνα Nissin
ΑΒ
S: Δικάναλο, απενεργοποιούμενο μπροστά και πίσω
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ /ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ): Ανεστραμμένο Πιρούνι
KAYABA (155mm / Ø41mm)
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ):
Monoshock KAYABA (80mm)
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ: 110/80-18 Τ
ubeless Radial PIRELLI MT60
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ: 160/60-17 Τ
ubeless Radial PIRELLI MT60
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: 6 Ταχύτητες, Μηχανικό κιβώτιο
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ
xΠxΥ): 2110mm x 895mm x 1145mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 805
mm
ΒΑΡΟΣ (ΚΕΝΗ): 194
kg
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 18.0
lt
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 3.9
l/100km

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!