Mυς και δύναμη, αντί για ρετρό και καμπύλες
Η επόμενη γενιά Honda CB1000R που θα παρουσιαστεί σαν μοντέλο 2024 θα μπορούσε να είναι πιο σπορ και λιγότερο ρετρό. Προς το παρόν όμως όλα αυτά είναι φήμες, που διαδίδονται στο διαδίκτυο από τους Ιάπωνες της ιστοσελίδας webike.net.
Η μεγάλη γυμνή μοτοσυκλέτα της Honda, η CB1000R, παρέμεινε ίδια για το 2023, χωρίς να παρουσιάζει κάτι καινούργιο, τη στιγμή που στον τιμοκατάλογο της Honda μπήκε το ολοκαίνουργιο CB750 Hornet.
Το Hornet όπως ήδη γνωρίζουμε, επέστρεψε στην αγορά με εντελώς νέο πλαίσιο και ολοκαίνουργιο δικύλινδρο κινητήρα.
Το Honda CB1000R έφτασε στην αγορά το 2018 σαν το μεγαλύτερο σε κυβισμό κλασικό-γυμνό μέλος της οικογένειας των Neo Sports Cafè. Είναι λογική μια ανανέωσή του λοιπόν το 2024, έξι χρόνια μετά το λανσάρισμά του η αισθητική του να γίνει πιο σπορ και πιο μοντέρνα, αντί για κλασική.
Η επόμενη γενιά, όπως θα ήθελαν πολλοί φίλοι της κατηγορίας, θα μπορούσε να γίνει πιο streetfighter, μια αισθητική γραμμή που δεν φαίνεται να πολυσυμπαθεί – πρέπει να πούμε – η Honda που προτιμά τα μοντέλα της “πιο στρογγυλεμένα”, πιο “μαζεμένα”.
Σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην Ιαπωνία, όπου τα κλασικά μοντέλα είναι τα πιο δημοφιλή, στη Γηραιά Ήπειρο, οι μοτοσυκλετιστές προτιμούν πιο επιθετικές και έντονες γραμμές.
Έτσι ένα design “λιγότερο ρετρό και πολύ πιο σπορ” για το μέλλον, θα μπορούσε να τονώσει το image αλλά και τις πωλήσεις του αξιόλογου τετρακύλινδρου 1000αριού.
Oι CGI εικόνες του γιαπωνέζικου μοτοσυκλετιστικού site δείχνουν ένα Honda CB1000R πιο “σκυφτό” και “θυμωμένο” σε μια αισθητική που θυμίζει λίγο Ducati Streetfighter, αλλά με γραμμές και επιρροές Honda.
Μικρή μάσκα λεπτών προβολέων μπροστά, επιθετικά πτερύγια στο ντεπόζιτο, κοντή-αιχμηρή ουρά και σέλα, μονόμπρατσο και μικρό, compact τελικό τμήμα εξάτμισης είναι οι λύσεις που προτείνουν οι Ιάπωνες συνάδελφοι σε ένα πολύ ωραίο είναι αλήθεια αποτέλεσμα.
Ίδωμεν…