Η επιστροφή ενός best seller
Η μοτοσυκλέτα που πούλησε περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη πέρσι στην ελληνική αγορά ανανεώνεται δυναμικά φέτος, προτείνοντας έναν πιο χωμάτινο χαρακτήρα. Η Honda CB500X του 2019, που είδαμε ζωντανά από κοντά, κατέφθασε στην Ελλάδα με τιμή 7.200 ευρώ.
Μεγάλο το στοίχημα της Honda CB500X όσον αφορά την επιστροφή της στην κορυφαία θέση των πωλήσεων μοτοσυκλετών στην ντόπια αγορά, ίσως να έλεγε κάποιος.
Με το πρώτο δίμηνο του ’19 να εμφανίζει την 500 στις πιο χαμηλές θέσεις, το νέο μοντέλο έχει πολλά να αποδείξει και να επανακτήσει τα σκήπτρα.
Έχοντας δει τη μοτοσυκλέτα από κοντά τα πράγματα δείχνουν πιο αισιόδοξα. Αυτό το λέμε γιατί η Honda CB500X είναι σαφώς ομορφότερη αν την δεις ζωντανή, απ’ ότι την παρουσιάζουν οι φωτογραφίες. Συμβαίνει κι αυτό καμιά φορά.
Κοιτώντας πρώτα τις φωτογραφίες και μετά την πραγματική μοτοσυκλέτα νομίζεις ότι υπάρχουν διαφορές στους όγκους.
Στην πράξη η 500 είναι πολύ κομψή και σωστά ζυγισμένη αισθητικά με τον χωμάτινο αέρα που προσπάθησε να βάλει η Honda στη μοτοσυκλέτα να είναι εμφανής.
Επίσης αυτό που παρατηρήσαμε από κοντά ήταν η βελτιωμένη ποιότητα των πλαστικών αλλά και η συνολική ποιότητα. Πολύ καλή βαφή και φινίρισμα, καθώς και η εφαρμογή διαφόρων τμημάτων.
Ψυχή της μοτοσυκλέτας ο φιλικός δικύλινδρος, οκταβάλβιδος κινητήρας των 47,6 ίππων, με ενισχυμένη τη δύναμη στις μεσαίες στροφές απόδοσης.
Η 500 διαθέτει αλλαγμένο φιλτροκούτι και εξάτμιση, έχει αποκτήσει συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και άλλο χρονισμό βαλβίδων. Επίσης επειδή μεγάλωσε το φιλτροκούτι η μπαταρία έχει τοποθετηθεί σε νέα θέση.
Στα όργανα υπάρχει πλέον έγχρωμη οθόνη LCD, ενώ τώρα διαθέτει και ένδειξη σχέσης του κιβωτίου ταχυτήτων. Μπροστινό και πίσω φωτιστικό σώμα, όπως και τα φλας είναι τεχνολογίας LED.
Σημαντική διαφορά από το προηγούμενο μοντέλο, είναι ότι η ζελατίνα τώρα ρυθμίζεται σε ύψος.
Μεγάλη διαφορά στην εμφάνιση κάνει το νέο κουστούμι, με όλα τα πλαστικά του να έχουν αλλάξει και την όψη του ντεπόζιτου των 17,5 λίτρων να είναι πιο “χωμάτινη” όταν το βλέπεις πάνω από τη σέλα.
Για να πηγαίνει καλύτερα η μοτοσυκλέτα στο χώμα η η διάμετρος του μπροστινού τροχού μεγάλωσε και πήγε στις 19 ίντσες, αφήνοντας τις 17 του προηγούμενου μοντέλου.
Αυξημένη είναι και η διαδρομή (150 mm ) του συμβατικού πιρουνιού που είναι ρυθμιζόμενο πλέον και μεγαλύτερα είναι τα καλάμια – τώρα διαμέτρου 41 mm. Το νέο μονό αμορτισέρ έχει εννέα θέσεις προφόρτισης ελατηρίου και η διαδρομή τροχού έχει ανέβει από τα 118 mm στα 135 mm.
Στον μπροστινό τροχό υπάρχει κυματιστός δίσκος διαμέτρου 310 mm, ενώ ο πίσω είναι στα 240 mm.
Το βάρος της νέας Honda CB500X φτάνει τα 197 κιλά.
Περισσότερες πληροφορίες: Σαρακάκης ΑΕΜΒΕ, Λ. Αθηνών 71, τηλ.: 210 3467329, www.honda-motorcycles.gr