Σκράμπλερ όπως τότε…
Η Honda δεν ξεχνά και ξέρει να τιμά τις παλιές, καλές και θρυλικές της CL, τις Scrambler του ’60 και του ’70, με τις εμβληματικές “πάνω εξατμίσεις”, τη στιγμή που ήταν στην ουσία μοτοσυκλέτες δρόμου. Αυτό ακριβώς έκανε και σήμερα, πενήντα χρόνια μετά, με την νέα Honda CL 500.
Η πλατφόρμα πάνω στην οποία στηρίζεται το Honda CL500 είναι του γνωστού μας Rebel 500, με το οποίο μοιράζεται πλαίσιο και κινητήρα, ενώ υπάρχουν μικρές διαφορές στα περιφερειακά… που κάνουν τη διαφορά.
Και στην περίπτωση του CL 500 χρησιμοποιείται φυσικά ο γνωστός μας από πολλά μοντέλα (CB, CBR, CB-X, κλπ) δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας που αποδίδει 46,6 ίππους (στις 8.500 rpm) για να εμπίπτει στα διπλώματα Α2.
Η εξάτμιση δύο σε ένα, καταλήγει ψηλά δεξιά κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη.
Το πιρούνι του 500 είναι συμβατικό όπως του αρμόζει και μάλιστα με τις κλασικές λαστιχένιες προστατευτικές φυσούνες! Τα καλάμια του έχουν ικανή διάμετρο 41mm και η διαδρομή φτάνει τα 150mm.
Πίσω συναντάμε φυσικά δύο αμορτισέρ διαδρομής 145mm.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι ο μπροστινός τροχός είναι 19 ιντσών – για να πηγαίνει η μοτοσυκλέτα και στο χώμα – με τον πίσω τροχό να έχει διάμετρο 17 ιντσών. Τα ελαστικά είναι διπλής χρήσης (90% για άσφαλτο) Dunlop Mixtours, διαστάσεων 110/80 και 150/70 αντίστοιχα μπροστά και πίσω.
Ένας μεγάλος δίσκος εμφανίζεται στον μπροστινό τροχό του Honda CL500, με διαμέτρο 310mm και δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ πίσω συναντάμε έναν δίσκο διαμέτρου 240 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Το βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 192 κιλά, η απόσταση από το έδαφος στα 155 mm και η σέλα στα χαμηλά 790mm.
Στον εξοπλισμό συναντάμε οθόνη LCD, φωτιστικά σώματα LED, δικάναλο ABS με δυνατότητα ρύθμισης για εκτός δρόμου οδήγηση, φλας έκτακτης ανάγκης ESS – Emergency Stop Signal.
Από τη Honda διατίθενται και πακέτα αξεσουάρ όπως: Adventure Pack, Travel Pack, Style Pack.
Οι χρωματισμοί είναι τρεις : Πράσινο Mat Laurel Green Metallic, Μπλε Candy Caribbean Blue Sea, Μαύρο Mat Gunpowder Black Metallic, αν και πιστεύουμε πως τα ντεπόζιτα θα έπρεπε να είναι δίχρωμα με σιρίτια όπως παλιά… αν και αυτό είναι κάτι που θα κάνουν οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες των Honda CL500, αφού αυτού του είδους οι μοτοσυκλέτες είναι ό,τι πρέπει για μετατροπές και customizing.
Καλώς ορίσατε ξανά στην αγορά αγαπημένα Honda CL…