Mε βάρος κάτω από 200 κιλά και ισχύ άνω των 90 ίππων!
Μια ακόμα έκπληξη του σαλονιού του Μιλάνου είχε την υπογραφή της QJMotor. Ακολουθώντας το παράδειγμα της Yamaha Ténéré, που τόση επιτυχία είχε στην Ελλάδα, την Ευρώπη και αλλού, η κινέζικη εταιρία αποφάσισε να κάνει την κίνηση. Η QJMotor SRT800RX, που αναμένεται να φτάσει στις ευρωπαϊκές αγορές γύρω στην άνοιξη του 2025, διαθέτει σχεδίαση που τονίζει τον “χωμάτινο” χαρακτήρα της.
Η μοτοσυκλέτα πρωτοπαρουσιάστηκε πρίν από λίγο καιρό σε μεγάλη έκθεση στην Κίνα και απ’ ότι φαίνεται, βρήκε τελικά το δρόμο της προς τη Γηραιά Ήπειρο, όπου οι Adventure μοτοσυκλέτες εκτιμούνται δεόντως.
Μπορεί να ονομάζεται SRT800, αλλά διαφέρει έντονα από τις υπόλοιπες, και θα διαφοροποιείται κυρίως όσον αφορά στο βάρος της, αφού θα ζυγίζει σύμφωνα με την εταιρία 179 κιλά άδεια ! Αυτό δείχνει ένα πράγμα: πως έχει πέσει πολλή … δίαιτα και έχουν περικοπεί όλα τα περιττά βάρη.
Η μοτοσυκλέτα έχει να αντιμετωπίσει πέρα από τον ευρωπαϊκό και ιαπωνικό ανταγωνισμό και τα ομοεθνή της, Kove 800X και CFMoto MT-X.
Ο κινητήρας του QJMotor SRT800RX είναι τετράχρονος, υδρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά με κυβισμό 799 cc, αποδίδει 92,5 ίππους στις 9.000 rpm και ροπή 7,85 kgm στις 8.000 rpm, έχει δύο εκκεντροφόρους και 8 βαλβίδες, συμπλέκτη μερικής ολίσθησης και συνεργάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.
Αλουμινένιο ψαλίδι, σωληνωτό πλαίσιο από σωλήνες ελαφρού κράματος, αναρτήσεις της Marzocchi και φρένα της Brembo χτίζουν την 800.
Διαθέτει τροχούς με ακτίνες που έχουν διαστάσεις 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, με tubeless ελαστικά διαστάσεων 90/90 μπροστά και 140/70 πίσω.
Ενδιαφέρον έχουν οι τρεις προβολείς που υπάρχουν στο μπροστινό της μέρος, ένας κάτω από τη ζελατίνα και δύο ακόμα ενσωματωμένοι στο εσωτερικό των προστατευτικών του ψυγείου του κινητήρα. Ενσωματωμένα είναι και τα φλας στις προστατευτικές χούφτες στα άκρα του τιμονιού.
Το ύψος σέλας κρατήθηκε στα λογικά 830 χιλιοστά, ενώ αυτό που παρατηρούμε στο μοντέλο που παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Μιλάνου, είναι πως η σωλήνα της εξάτμισης είναι εκτεθειμένη και περνάει αρκετά μακριά και κάτω από τον κινητήρα, μειώνοντας την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος. Είναι πολύ πιθανό στα μοντέλα παραγωγής να βελτιωθεί αυτό το σημείο. To μεταξόνιο του 800 φτάνει τα 1.498 mm.
Τα φρένα της QJMotor SRT800RX είναι δύο δισκόφρενα με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένα πίσω, με δικάναλο ABS.
Ο εξοπλισμός του 800 περιλαμβάνει traction control που μπορεί να απενεργοποιηθεί, full LED, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και οθόνη TFT με συνδεσιμότητα.
Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η ακριβής ημερομηνία άφιξης του SRT800RX στις αγορές, ούτε και η τιμή του.