Ένα βήμα ακόμα
Έχουμε γράψει αρκετές φορές ότι η σειρά της κινεζικής μοτοβιομηχανίας θα έρθει κάποια στιγμή. Αυτή η στιγμή μπορεί να αργήσει, αλλά μπορεί και να έρθει νωρίτερα απ’ ότι περιμένουμε. Η Yingang Takken 250 είναι από τις μοτοσυκλέτες που επιταχύνουν τη διαδικασία.
Η μονοκύλινδρη ψευδοεντούρο Yingang Takken 250 δεν εισάγεται στην Ελλάδα. Εισάγεται όμως στην Κύπρο με διαφορετικό όνομα.
Η εταιρία ονομάζεται LMH, έχει έδρα την Λευκωσία και το μοντέλο έχει μετονομαστεί σε LMH Eurotekn 250.
To “ξανα-βάφτισμα” κινεζικών μοτοσυκλετών είναι μια πολύ συνηθισμένη τακτική σε διάφορες αγορές του κόσμου, ευρωπαϊκές, των ΗΠΑ, της Ν. Αμερικής, Αυστραλίας κ.λπ. μιας και τα ονόματα των κινεζικών εταιριών προφέρονται πιο δύσκολα ή δεν είναι καθόλου αναγνωρίσιμα.
Έτσι είναι πιο εύκολο να λέει κάποιος LMH, παρά Yingang (Γινγκάνγκ).
Το LMH Eurotekn 250 ή Yingang Takken 250 είναι ένα αρκούντως ευρωπαϊκής αισθητικής 250άρι διπλής χρήσης με “γωνιώδες”, αρκετά μοντέρνο, design και μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων που θα του επιτρέψουν – εκτός από την άσφαλτο – να πατήσει και στο χώμα.
Ο κινητήρας βασίζεται σαν σχεδίαση σε παλιότερο γιαπωνέζικο υποθέτουμε και έχει υποτετράγωνες διαστάσεις έτσι ώστε να τονιστεί η ροπή του, που είναι λογική στα 1,7 kgm, στις 6.000 rpm. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 18 ίππους πάντως, ικανούς να τραβήξουν τα λίγα 138 κιλά του συνόλου.
Η τροφοδοσία γίνεται με καρμπυρατέρ (μάλλον Euro3 είναι το μοντέλο) και αυτό που δεν καταφέραμε να καταλάβουμε είναι αν η κεφαλή είναι 4βάλβιδη ή 2βάλβιδη ούτε από την κινεζική, ούτε από την κυπριακή ιστοσελίδα (γράφονται άλλα στο κείμενο, κι άλλα στα τεχνικά χαρακτηριστικά).
Μάλλον 4βάλβιδη πρέπει να είναι όμως, αν κρίνουμε από την ύπαρξη δύο εξατμίσεων, οι οποίες καταλήγουν δεξιά και αριστερά στην ουρά της μοτοσυκλέτας.
Οι τροχοί είναι 17άρηδες και υπάρχουν δισκόφρενα μπροστά και πίσω (266 mm και 220 mm αντίστοιχα), το πιρούνι είναι ανεστραμμένο και πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ.
Και όλα αυτά θα ήταν εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος αν δεν πούμε την τιμή του Yingang Takken 250 – LMH Eurotekn 250, η οποία στην Κύπρο δεν ξεπερνάει τα 2.900 ευρώ.
Είναι οικονομικές οι κινεζικές μοτοσυκλέτες και το σημαντικότερο είναι ότι η ποιότητα και η εμφάνισή τους βελτιώνονται χρόνο τον χρόνο.
Φωτογραφίες: LMH