MotorBike.gr

Lioness by CW Zon: Ένα εξακύλινδρο café racer 160 ίππων

17/02/2025

Εξακύλινδρο καστομαρισμένο τέρας

Έξη κύλινδροι, 1.649 κυβικά εκατοστά και περισσότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα από όσα φαντάζεστε. Η BMW K1600 GTL είναι ένας γίγαντας υψηλής τεχνολογίας, κατασκευασμένος για να καταβροχθίζει χιλιόμετρα με τη μέγιστη άνεση, ο οποίος στην περίπτωσή μας δέχθηκε συνολικό “αδυνάτισμα”

Η BMW K1600 GTL μπορεί να είναι από τις μοτοσυκλέτες που θα επέλεγε κάποιος για μεγάλα ταξίδια, αλλά ο Ιάπωνας customizer Yuichi Yoshizawa δεν συμφωνεί, και γι’ αυτό το λόγο… της άλλαξε τα φώτα.

Επικεφαλής του ιαπωνικού οίκου customizing CW Zon, είναι γνωστός για τις δουλειές και τις μετατροπές του πάνω σε δύο τροχούς.

 

 

Έτσι, μια καστομαρισμένη BMW K1600 GTL με γυαλισμένο κορμί και ριζικά τροποποιημένο πλαίσιο είναι ακριβώς αυτό που περιμέναμε από τον Yoshizawa-san. 

Στόχος του ήταν να δώσει μια πινελιά café racer στο τερατώδες Lioness K1600.

Καθώς όμως το πλάνο προέβλεπε αλλαγές σε κινητήρα και στο πλαίσιο, θα προέκυπταν μια σειρά από εμπόδια.

 

Η CW Zone έχει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του τεράστιου ψυγείου της BMW, το μακρύ ψαλίδι και το εξαιρετικά περίπλοκο (αυτοκινητάδικο) σύστημα καλωδίωσης.

Το πιο σημαντικό είναι ότι το στιβαρό πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο έπρεπε να εξαφανιστεί.

Η CW Zon αφαίρεσε τα πάντα εκτός από τις πιο κρίσιμες βάσεις κινητήρα για να δημιουργήσει ένα πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα με κομψές λεπτομέρειες. Ολόκληρη η κατασκευή είναι πιο λεπτεπίλεπτη από πριν, δίνοντας έμφαση στον όγκο του κινητήρα της BMW.

 

 

Η CW Zon διατηρεί τον άξονα κίνησης του κινητήρα της K1600, αλλά τον εχει “ρετουσάρει” με μαύρα και γυαλισμένα φινιρίσματα και διακοσμητικά στοιχεία.

Το ψαλίδι/άξονας συνδέεται με τον τροχό 17″ ενός BMW R nineT, ο οποίος έπρεπε να αντιστραφεί επειδή η τελική μετάδοση του R nineT βρίσκεται στην αντίθετη πλευρά του K1600.

 

 

Υπάρχει ένας ακόμη τροχός του R nineT μπροστά και οι ζάντες είναι εξοπλισμένεςμε σπορ ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa.

Η CW εξόπλισε επίσης τη μοτοσυκλέτα με ανάρτηση Öhlins Blackline και εξαρτήματα της Beringer.

Το νέο πλαίσιο καλύπτει ένα χειροποίητο ρεζερβουάρ και καπακιών πάνελ, που συμπληρώνονται από ένα ζευγάρι σπέσιαλ φτερών.

 

 

Το γυαλισμένο και μυώδες αμάξωμα ρέει αρμονικά από τις τροποποιημένες βάσεις τιμονιού μέχρι την κωνική ουρά.

Οι δερμάτινες λεπτομέρειες δίνουν μια κομψή πινελιά. Υπάρχουν πολλά όμορφα σημεία, από το έμβλημα της BMW και το βέλος στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ μέχρι τα προστατευτικά του πιρουνιού. Γκριπάκια, διακόπτες, τα φλας και οι καθρέφτες είναι της Motogadget.

Το ταχύμετρο είναι επίσης της Motogadget – τοποθετημένο μπροστά και στο κέντρο, πάνω σε ένα χειροποίητο στήριγμα, ενώ άλλες τροποποιήσεις περιλαμβάνουν προβολέα LED, νέα πεντάλ και κάλυμμα ψυγείου.

 

 

Το ασύμμετρο και στιβαρό σύστημα εξάτμισης είναι επίσης έργο της CW Zon, το οποίο συνδυάζει έξι σωλήνες εξατμίσεων που τερματίζουν σε δυο “πολεμικά” τελικά.

Από ένα σοβαρό και στιβαρό tourer που ήταν το 1600, μέχρι το το αεροδυναμικό café racer 160 ίππων που βλέπουμε πλέον, το ιαπωνικό δημιούργημα πιάνει την κορυφή της λίστας όσον αφορά τις custom μοτοσυκλέτες.

Φωτογραφίες: Kazuo Matsumoto

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!