MotorBike.gr

BIMOTA TESI H2, 2020: Με κινητήρα Kawasaki 300 ίππων

28/11/2019

With a little help from my friend

Ο πρώτος καρπός της συνεργασίας της Bimota με τη γιαπωνέζικη Kawasaki, η οποία εξαγόρασε μέρος της θρυλικής ιταλικής εταιρίας,  λέγεται Bimota Tesi H2 και κουβαλάει πάνω της… όση περισσότερη τεχνολογία μπορεί να αντέξει η πλάτη της.

Πώς “μπλέχτηκε” όμως η Kawasaki με την Bimota; Η Kawasaki Heavy Industries ίδρυσε την επενδυτική εταιρεία Italian Motorcycle Investment στην Ιταλία, σαν θυγατρική της Kawasaki Motors Europe,  για να εξαγοράσει το 49,9% των μετοχών της ιταλικής εταιρίας του Ρίμινι, η οποία μετονομάστηκε σε Bimota S.P.A.

Για να μαθαίνουν οι νεώτεροι και να φρεσκάρουν τις γνώσεις τους οι παλαιότεροι, το όνομα της Bimota – που ιδρύθηκε το 1973 – δημιουργήθηκε από τα αρχικά των επωνύμων των τριών συντελεστών-ιδρυτών της, Valerio Bianchi, Giuseppe Morri, και του θρυλικού Massimo Tamburini. Το όνομα της Bimota συνδέθηκε επανειλημμένα με την τεχνολογία και την καινοτομία, αλλά και τις σπορ μοτοσυκλέτες.

Η Bimota Tesi H2, που θα κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου στο εργοστάσιο της Bimota στο Ρίμινι της Ιταλίας, είναι ένα τεχνολογικό θαύμα που θα φλερτάρει με τους 300 ίππους.

Χωρίς να έχει επικυρωθεί ακόμα, πηγές αναφέρουν ότι η μοτοσυκλέτα θα κάνει την “επανάστασή” της στον τομέα της ιπποδύναμης σε σχέση με το βάρος. Κοντά στα 230 κιλά λένε ότι θα είναι το βάρος της, για μια μοτοσυκλέτα με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που θα αποδίδει πάνω από 300 ίππους.

Για να συμβεί αυτό, αλουμίνιο και ανθρακονήματα και άλλα “ευγενή υλικά” υπάρχουν σχεδόν παντού, όπως για παράδειγμα στα δυο μεγάλα αεροδυναμικά πτερύγια-winglets στο μπροστινό τμήμα του ιδιαίτερα επιθετικού φέρινγκ που είναι carbon fibre.

Τα πτερύγια αυτά φροντίζουν να εξασκούν δύναμη στο μπροστινό τμήμα έτσι ώστε να ενισχύεται η σταθερότητα της μοτοσυκλέτας στις υψηλές ταχύτητες. Η συνολική όψη της Tesi H2, αν εξαιρέσουμε τα χρώματά της, θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος.

Mε κύριο χαρακτηριστικό της την εξεζητημένη ανάρτηση με βραχίονες Hub-Steering, το μπροστινό τμήμα είναι στενότερο για να μην φορτίζεται η ανάρτηση κατά το φρενάρισμα.

Δύο ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Ohlins φροντίζουν την ανάρτηση για τον μπροστινό και τον πίσω τροχό. Τα καθήκοντα του φρεναρίσματος ανατέθηκαν στην Brembo Stylema με δαγκάνες 4 εμβόλων Stylema.

Ο πανίσχυρος κινητήρας δεν θα έχει ελλείψεις στον τομέα των ηλεκτρονικών, με εξελιγμένη IMU 6 αξόνων, ABS, Traction control, quick-shifter και Launch control τριών θέσεων.

Η τιμή της Tesi H2 υπολογίζεται να ξεπερνάει τις 50.000 ευρώ και πηγές αναφέρουν ότι η παραγωγή της θα ξεκινήσει στα μέσα του 2020.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!