Το “χωμάτινο” αδελφάκι του Super Cub
Το “εντουράδικο Super Cub που εμπίπτει στις τάσεις των καιρών των ρετρο-μοντέρνων scrambler θα έρθει και στην Ευρώπη. Το Honda CT 125 και το ιδιαίερο στυλ του δεν είναι μια νέα ιδέα της γιαπωνέζικης εταιρίας, αλλά αποτελεί μέλος μιας οικογένειας “χωματερών” παπιών που έχει τις ρίζες της στις αρχές της δεκαετίας του ’60!
Ήταν στις ΗΠΑ τη δεκαετία του ’60 όταν η Honda πρόσφερε όχι ένα, αλλά δύο παπιά, τα C100 και C105, για χρήση στο χώμα, όπως είχαμε γράψει (διαβάστε εδώ) σε ένα ιστορικό άρθρο πριν από μερικά χρόνια.
Η οικογένεια μετονομάστηκε σε CT (όπου “Τ” Τrail) και παρέμεινε μέχρι σήμερα στη γκάμα της εταιρίας για να διατίθεται σταθερά σε συγκεκριμένες αγορές, όπως η γιαπωνέζικη (όπου ονομάζεται Cross Cub) και η αυστραλέζικη.
Μάλιστα στη μακρινή Αυστραλία τα CT λατρεύονται ως off road δίτροχα, όχι μόνο για αγροτικές εργασίες, αλλά και λόγω του ότι χρησιμοποιούνται παραδοσιακά επί δεκαετίες από τα Αυστραλιανά Ταχυδρομεία (διαβάστε το άρθρο εδώ), και έχουν το ψευδώνυμο “Postie”.
H Honda είχε παρουσιάσει το Honda CT 125 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, βασισμένο πάνω στο Honda Super Cub που έχει φορέσει τα απαραίτητα για να γίνει μικτής χρήσης ασφάλτου-χώματος. Οι πληροφορίες λένε τώρα ότι το νέο CT 125 θα “προσγειωθεί” σύντομα και στην Ευρώπη.
Αυτό που φαίνεται από τα σχέδια της Honda που δημοσιεύουμε εδώ, είναι ότι το ιδιαίτερο αυτό παπί είναι έτοιμο να βγει στην παραγωγή. Φοράει λάστιχα τρακτερωτά πάνω σε τροχούς με ακτίνες, ενώ η εξάτμιση διαθέτει διάτρητο προφυλακτήρα που βγαίνει δεξιά και ψηλά, κάτω ακριβώς από τη μονή σέλα.
Πίσω από αυτήν βρίσκεται μια μεγάλη και γεροδεμένη σχάρα αποσκευών. Δεξιά και αριστερά από τον κινητήρα των 125 κυβικών υπάρχουν μπάρες προστασίας. Το πιρούνι είναι τηλεσκοπικό και το τιμόνι ψηλό, σωληνωτό για χρήση στο χώμα.
Αριστερά στο πλαϊνό καπάκι υπάρχει “ανοικτό”, μεγαλύτερο φίλτρο, ενώ τα δυο αμορτισέρ είναι εμφανώς ενισχυμένα – μεγαλύτερης διαμέτρου.
Το πίσω φτερό του Super Cub έμεινε στην άκρη για ένα πιο συμβατικό, όπως και ο προφυλακτήρας της αλυσίδας, ενώ ο πίσω τροχός είναι εφοδιασμένος με δισκόφρενο.
Τα σχέδια του Honda CT 125 που βλέπετε στο άρθρο εμφανίστηκαν στο Ευρωπαϊκό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας, αφού η Honda προφανώς σχεδιάζει να διαθέσει το CT125 και στην Ευρώπη, όχι φθηνά πάντως, υπολογίστε κοντά στα 3.800 με 4.000 ευρώ.