MotorBike.gr

LOUIS SIX PACK 1800: Εξάρες… στα custom

30/03/2021

Η γερμανική custom έκδοση ενός Honda GL1800 Goldwing


Πολύ δύσκολα θα αντικρίσει κανείς ένα
Goldwing 1800 και θα αναφωνήσει «να μια καλή βάση για customizing».  Και μόνο η αφαίρεση όλων των πλαστικών και του εξοπλισμού από την μοτοσυκλέτα αποτελεί άθλο, ενώ ο αυστηρά touring προσανατολισμός κάνει τις οποιουδήποτε είδους παρεκκλίσεις απαγορευτικές. Όχι για όλους βέβαια.

Η γνωστή γερμανική εταιρία εμπορίας μοτοσυκλετιστικού προστατευτικού εξοπλισμού,
Louis Moto, με έδρα το Αμβούργο της Γερμανίας, έκανε την υπέρβαση και κατάφερε να δει με άλλο μάτι το Goldwing 1800, αναγνωρίζοντας σε αυτό κάποιες ενδιαφέρουσες προοπτικές.


Δεν θα πρέπει άλλωστε να ξεχνάμε ότι
καρδιά της μοτοσυκλέτας αποτελεί ένας εξακύλινδρος boxer κινητήρας 1.833 cc, με μοναδικά χαρακτηριστικά απόδοσης. Αυτό από μόνο του αποτελεί ένα ενδιαφέρον στοιχείο, αφού από το 2007, όταν η Honda αποκάλυψε στο Tokyo Motor Show το concept Evo 6, μπήκαν φιτιλιές σε όλους μας για το πώς θα μπορούσε να ήταν μια nakedstreetfighter μοτοσυκλέτα, με αυτό το θηριώδες μοτέρ.

Μπορεί, λοιπόν, η Honda  να μην προχώρησε ποτέ στην παρουσίαση του Evo 6, ωστόσο οι άνθρωποι στο Louis Moto, είπαν να το δοκιμάσουν από μόνοι τους. Ξεκινώντας από τη «βάφτιση», επέλεξαν το όνομα Six Pack, το οποίο στην προκειμένη περίπτωση αφορά τους έξι κυλίνδρους του κινητήρα αλλά στην καθομιλουμένη χρησιμοποιείται επίσης για να περιγράψεις τους γραμμωμένους κοιλιακούς ή τη συσκευασία εξάδας στις μπίρες.

Αμφότερα κολλάνε με τον τρόπο τους στο μοντέλο που δημιουργήθηκε, όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες.

Το project ξεκίνησε με την σύσταση μιας ομάδας μηχανικών, καθοδηγούμενης από τον Kay Blanke, οι οποίοι ανέλαβαν το πολύ δύσκολο έργο του να αποσυναρμολογήσουν τη μοτοσυκλέτα και να κρατήσουν ό,τι ήταν απολύτως απαραίτητο για μια μινιμαλιστική επανασύνθεση. Σημειώνουμε δε, ότι πρόκειται για την DCT έκδοση της μοτοσυκλέτας με το 7-τάχυτο κιβώτιο, και φυσικά «χέρι» στο σύστημα δεν μπήκε, αφού οποιαδήποτε σκέψη μετατροπής του σε συμβατικό, θα οδηγούσε ακόμα και αρχιμηχανικούς της Honda σε χαρακίρι.

Στην προσπάθειά της αυτή, η ομάδα του Louis Moto έλαβε βοήθεια και από εξωτερικούς συνεργάτες, με τoν Sam Wasserman, βελτιωτή και κατασκευαστή πλαισίων, να αναλαμβάνει την δημιουργία μιας νέας δομικής μονάδας για το project Six Pack.

Nαι, οι αθεόφοβοι αντικατέστησαν το περίτεχνο αλλά ανοικονόμητο αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών του Goldwing 1800 με ένα νέο, επίσης δύο δοκών, αλλά κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες θηριώδους διατομής, σε πιο μαζεμένες διαστάσεις.

Ο Michael Naumann, customizer και ιδιοκτήτης του οίκου Νaumann & Co, κατασκεύασε το ρεζερβουάρ της μοτοσυκλέτας, το οποίο φιλοξένει μόνο στο πίσω τμήμα του ένα ντεπόζιτο βενζίνης, ενώ όλη η υπόλοιπη -μεγάλη ομολογουμένως- έκταση του λειτουργεί ως φιλτροκούτι αλλά και κάλυμμα για τα… χιλιόμετρα από τα καλώδια, τις πλεξούδες και τα ηλεκτρονικά του αρχικού GL1800, που δεν ήταν δυνατόν να αφαιρεθούν.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό τμήμα του GL1800 που κατέληξε στο ράφι, ήταν το μπροστινό τύπου Ηοssack σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης, δίνοντας την θέση του σε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Wilbers ενώ ένα μονό αμορτισέρ της ίδιας κατασκευάστριας, ανέλαβε τα χρέη της ανάρτησης πίσω.

Τα φρένα άλλαξαν. Δεν θα πούμε «αναβαθμίστηκαν», αφού το νορμάλ Goldwing φέρει ένα ζεύγος με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά, ικανές να σταματήσουν την περιστροφή της Γης.

Στο Six Pack τοποθετήθηκαν ακτινικής έδρασης τετραπίστονες της Βrembo, οι οποίες ταιριάζουν πιο πολύ στην sport φιλοσοφία αυτής της νέας υλοποίησης, ενώ η τρόμπα και η μανέτα του μπροστινού φρένου προέρχονται από την Magura. Πίσω, παρέμεινε η στάνταρ τριπίστονη δαγκάνα.


Αλλαγές είχαμε και τους τροχούς, με τις χυτές ζάντες διαμέτρου 18 και 16 ιντσών του Goldwing να δίνουν την θέση τους σε ακτινωτούς τροχούς 17 ιντσών την ιταλικής εταιρίας Kineo, ενώ επιλέχθηκαν ελαστικά σε διαστάσεις 120/60-17 και 190/50-17.

Ο κινητήρας δέχθηκε και αυτός μια περιποίηση, με στόχευση την… απελευθέρωση του αναπνευστικού του, κάτι που επιτεύχθηκε με φίλτρο της K&N και ένα εντυπωσιακό 6 σε 6 σύστημα εξατμίσεων της Shark.

Tην εικόνα ολοκλήρωσε η βαφή – πατίνα σε στυλ βουρτσισμένου αλουμινίου για ένα όσο το δυνατό πιο εργοστασιακό και «ωμό» look, συνοδευόμενη από μια σειρά διακριτικών γραφικών.
Ε τώρα ειλικρινά,
παρ’ όλη την ιδιόμορφη εμφάνισή του, δεν θα θέλετε έστω και μια μικρή βόλτα με το θεριό;

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!