MotorBike.gr

Ducati Unico Moto: Italian Café Racer

09/03/2022

Ουδέν (εξάρτημα) κρυπτόν υπό τον ήλιον

Ένα naked, μοντέρνο Café Racer, φτιαγμένο στην Αμερική, που εντυπωσιάζει με τη σχεδίασή του και τις επιδόσεις του και βασίζεται πάνω σε ένα Ducati Monster. Με το παραδοσιακό πλαίσιο χωροδικτύωμα και πάνω από αυτό ένα μονοκόμματο ντεπόζιτο/σέλα/ουρά μοναδικού, “επίπεδου” σχήματος.

Η ιστορία των Ducati Monster ξεκίνησε το 1993 με μοντέλα που είχαν λογική ιπποδύναμη και ήταν ευέλικτα, “ισορροπημένα”, εύκολα για καθημερινή χρήση. 

Όμως, τα μεταγενέστερα Monster – κάτι “έπαθαν” στο δρόμο –  άρχισαν να δυναμώνουν σαν τρελά και κατέληξαν να αποδίδουν μεγάλες ιπποδυνάμεις.

Το εντυπωσιακό Monster που βλέπουμε σήμερα, βασίζεται πάνω σε ένα μοντέλο του 1997, το οποίο έχει περιποιηθεί κατάλληλα ο βελτιωτικός οίκος Unico Moto, ο οποίος, παρά το ιταλικό του όνομα, δεν βρίσκεται στην Ιταλία, αλλά στη Φλόριντα των ΗΠΑ.

Η εταιρία αυτή ιδρύθηκε από έναν Ιταλοαμερικάνο κι έναν Αμερικάνο, αμφότερους τρελούς και παλαβούς μοτοσυκλετιστές-petrolheads, που λατρεύουν τα custom και τα café racer κι έχουν παρουσιάσει στον μοτοσυκλετιστικό λαό, έξι custom μοντέλα τα τελευταία 4 χρόνια.

Το Ducati Monster GP1 όπως ονομάζεται η τελευταία τους δημιουργία ξεκίνησε από ένα χάρτινο σκίτσο που ψηφιοποιήθηκε, τροποποιήθηκε και στη συνέχεια έγινε μοντέλο 3D.

Με στόχο η μοτοσυκλέτα να φαίνεται γρήγορη, αλλά και να είναι κιόλας, αλλάχτηκε ο κινητήρας και τοποθετήθηκε ένας από Ducati 900SS.

Ένας αναβαθμισμένος συμπλέκτης “κλείνει το μάτι” στον παρατηρητή πίσω από ένα γυάλινο καπάκι Kbike, ενώ υπάρχει κι ένα χειροποίητο, μοναδικό σύστημα εισαγωγής αέρα προς το φιλτροκούτι, με την είσοδό του να βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το ρεζερβουάρ, που προέρχεται από ένα Ducati 999.

Δείτε όμως το άριστο ταίριασμα του ντεπόζιτου, βαμμένου σε λευκό χρώμα, με τη σέλα και την ουρά, αλλά και το υπόλοιπο σύνολο και τις χρυσές σωλήνες του πλαισίου.

Η Unico κατασκεύασε ένα σετ 2 σε 1 σε 2 σπέσιαλ εξατμίσεων από ανοξείδωτους σωλήνες που διατρέχουν περίτεχνα τη δεξιά πλευρά του κινητήρα και καταλήγουν σε δυο σιγαστήρες τύπου GP, που βγαίνουν ψηλά και πίσω στην ουρά της μοτοσυκλέτας.

Το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο κλιπόν της Woodcraft, με γκριπ Domino και οι καθρέφτες βρίσκονται στην άκρη του τιμονιού μαζί με φλας LED.

Νέοι είναι οι διακόπτες, τα δοχεία υγρών φρένων της Rizoma και οι ρυθμιζόμενες μανέτες.

Το αναβαθμισμένο πιρούνι συνδέεται με τον λαιμό μέσω μιας πάνω πλάκας Speedy Moto και στην πίσω ανάρτηση συναντάμε ένα ειδικά κατασκευασμένο αμορτισέρ της Öhlins πάνω σε ένα μονόμπρατσο ψαλίδι.

Οι ζάντες της Kineo είναι “επενδεδυμένες” με ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa, ώστε να επιτυγχάνεται εξαιρετική πρόσφυση με το δρόμο.

Στο σύνολό του το Ducati Unico Moto GP1 αποπνέει μια αύρα απλότητας, ενώ παράλληλα εντυπωσιάζει με το γεγονός ότι όλα του τα μηχανικά μέρη είναι εμφανή –  τίποτε κρυφό κάτω από τον ήλιο – , ότι οι τροχοί του φορούν ακτίνες και ότι το όλο design υπαινίσσεται μια ισχυρή, “μυώδη” μοτοσυκλέτα που της αρέσουν οι γρήγορες βόλτες με στροφές.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!