Απ’ έξω εμφάνιση, κι από μέσα commuter
Όταν εμφανίστηκε η Kawasaki Ninja H2, εξοπλισμένη με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της Kawasaki το 2015, προσέλκυσε μεγάλο ενδιαφέρον από πλευράς κοινού λόγω της μεγάλης ιπποδύναμής της. Ένας συνεργάτης της Kawasaki στην Ιαπωνία μετατρέπει μετά από παραγγελία το μικρό Kawasaki Ζ125 Pro σε πλήρες αντίγραφο σε μικρή κλίμακα του Η2. Ίδια όψη, μικρός κινητήρας…
Ένα μοντέλο που κυκλοφορεί στην Ιαπωνία, αλλά όχι στην Ελλάδα είναι το μικρό Kawasaki Z125 Pro (πατήστε εδώ) και πάνω σε αυτό βασίστηκε η εμπορία-συνεργείο της Kawasaki με το όνομα Pleasure MC, στην πόλη Nisshin της Ιαπωνίας, για να δημιουργήσει το “πιο προσιτό” Kawasaki H2 που εμφανίστηκε ποτέ”! Σχετικά με το τι σημαίνει “πιο προσιτό”, περιμένετε μέχρι να ακούσετε την τιμή και πάμε παρακάτω.
Πρόκειται για μια εναλλακτική, αλλά κυρίως διασκεδαστική λύση, του υπερτροφοδοτούμενου αριστουργήματος H2 της Kawasaki.
Πέντε χρόνια το ετοίμαζαν οι άνθρωποι του Pleasure ΜC, οι οποίοι συνέλαβαν την ιδέα σχεδόν από την πρώτη στιγμή που είδαν το πρώτο Kawasaki H2R των 250+ ίππων (το αυθεντικό, πολύ άγριο “Η2”) … ζωντανό.
Η μοτοσυκλέτα βασίζεται στο πλαίσιο και τον κινητήρα του Kawasaki Z125 Pro, το οποίο είναι ένα αντίστοιχο του Honda MSX 125 της αγοράς μας.
Στόχος ήταν η δημιουργία μιας μικρής κλίμακας (ένα προς δεκατρία), αλλά αυθεντικής εμφάνισης Ninja H2. Η ομάδα ξεκίνησε με τη δημιουργία του φέρινγκ και της ουράς για να μετατρέψει οπτικά το mini bike σε υπερόπλο.
Ακολούθησε ο σχεδιασμός του πλαστικού καλύμματος πάνω από το ρεζερβουάρ, μπήκε νέο τιμόνι, η θέση οδήγησης ήρθε όσο το δυνατόν πιο κοντά στο αυθεντικό, ενώ μπήκε νέο, ψεύτικο εξωτερικό πλαίσιο, βαμμένο χρυσό. Η εξάτμιση, παρότι μοιάζει με της 1000, τελειώνει σε ένα ψεύτικο καπάκι που ανοίγει και αποκαλύπτει ένα μικρό ντουλαπάκι!
Αν θελήσει κάποιος να αγοράσει τη γιαπωνέζικη σμίκρυνση του Kawasaki Z125 PRO H2 μπορεί να το αποκτήσει σαν σύνολο – κι όχι σαν κιτ που μπορεί να μπει πάνω στο δικό του – και οι Pleasure MC θα χρειαστούν περίπου 2 μήνες για τη μετασκευή.
Η μοτοσυκλέτα μπορεί να βαφτεί σε όποιο συνδυασμό θελήσει ο αγοραστής, ακόμα και σε εκείνο το πολύ ιδιαίτερο “μαυρο-ασημί-χρώμιο” που είχε πρωτοφορέσει η ΗR2 και που τόση εντύπωση είχε κάνει. Η τιμή του Kawasaki Z125 PRO H2 απαιτεί γερό πορτοφόλι και μπόλικη τρέλα για να δώσει κάποιος τόσα λεφτά, αφού ξεπερνάει τα 1.500.000 γιεν, φτάνει δηλαδή κοντά στα 13.000 ευρώ! Μικρότερο και οικονομικότερο είπαμε, όχι τζάμπα…
Φωτογραφίες: Pleasure MC (Ιαπωνία)
Πηγή: Young Machine (Ιαπωνία)